關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 4


961
441#
發表於 08-10-22 10:36 |只看該作者
我都覺得哂相有D怪囉..你哋選了幾多收呀..

我冇參加星期六課程呀..因為我星期頭就幫仔仔報了綱琴預備班, 點知星期五就見到通告, 我見課程都好吸引, 只好留代下次..

Rank: 5Rank: 5


1730
442#
發表於 08-10-22 17:10 |只看該作者
我初初揀咗10張,尋日老師打比我,話其實只係會得兩款相,問我仲係咪哂10張,咁我梗係唔要咁多,改番兩張la.....

原帖由 henrykwok 於 08-10-22 10:36 發表
我都覺得哂相有D怪囉..你哋選了幾多收呀..

我冇參加星期六課程呀..因為我星期頭就幫仔仔報了綱琴預備班, 點知星期五就見到通告, 我見課程都好吸引, 只好留代下次.. ...

Rank: 3Rank: 3


195
443#
發表於 08-10-23 16:33 |只看該作者
Hi EdvyChan,

恭喜你又做媽咪喇! 放鬆D啦, 大人同小朋友心情輕鬆, 其他事可以慢慢settle down, 之前其他媽咪介紹我睇一套叫supernanny的書及dvd, 內容是關於照顧幼兒及小孩的問題, 其中最啟發我的, 就是作者Jo Frost提到的作息時間表, 預早擬定小孩的作息時間表, (其實大人也適用), 有需要時請親人幫忙, 讓每天的事情有規律, 都可以令我們心平氣和地面對突發事件! 以你現時的情況, 可以先為自己寫好一份To do list, 例如早D執好走佬袋, 列一份日常工作單, 請親人輪流幫忙照顧小朋友, 相信可以幫你穏定心情, 迎接新生命的! 我好羨慕你, 有勇氣生多個, 你要好好努力呀!


ronniema





原帖由 Edvychan 於 08-10-17 10:44 發表
咁又係,我都好想同佢得閒試吓玩吓,不過d排個人成日好攰,又見頭暈咁,真係無mud精神同佢玩lee d實驗,細b d嘢都未準備好,好怕佢會早出世,心情好不安

Rank: 3Rank: 3


195
444#
發表於 08-10-23 16:55 |只看該作者
我同阿仔上星期六去反斗城睇過, 點知佢mug都話吾鐘意, 仲話好驚tim 我淨係幫佢買左頂巫師帽同斗蓬, 求其應下節咁啦! 隔兩日, 我行過屋苑的文具舖, 見到仲多款揀, 仲平d tim, 有superman, spideman之類, 我建議大家可以去文具店睇下d道具衫, 一般幾十蚊有交易!

今日收到學校個trick or treat unicef的捐款盒, 原來是建議小朋友拍門叫人捐錢, 我住左半年, 同d鄰居都吾係好熟, 有d頭痕! 你地會吾會跟佢個建議做呢?

ronniema


417
445#
發表於 08-10-23 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


961
446#
發表於 08-10-24 00:18 |只看該作者
我上年都有睇到依到有些家長話York好商業..我都好擔心..
但我都有報其他學校, 但仔仔又唔出聲..所以冇九龍塘學校很收佢(但當然我依個媽咪比較懶只選了2間咋, 不包括York)..

所以我都好後期才面試和收咗仔仔..

但今年入咗去讀,我就發覺咗囝囝活潑咗和頑皮咗...最叻叻就係口材了得咗好多..

而英文都叻咗唔少, 最少都很唱英文歌比我聽..
=========================
你話商唔商業呢? 其實你選得九龍塘學校都預咗啦..但我覺得可接受...雜費係比較多, 但尚可接受啦...

最緊要學校從來未迫過家長必定比錢..你可自由選擇..
好似佢會派通告問家長買唔買假期作業, 會列清楚每一個假期有幾多本作業, 如聖誕節你已買了作業比小朋友或跟本不在香港做, 你可只買其他假期作業給小朋友做...和每本都同出面街差唔多價錢..不會收到昂貴..

當然我的意見, 只代表我自己本人啦..你仍可search當些寶貴意見..


原帖由 loveyoucherrie 於 08-10-23 22:59 發表
:loveliness: 各位york mummy你地好,本人有少少問題想請教下,希望各位可以比D意見.因為現時我正為小兒揀學校而煩惱,其實之前睇過好多書介紹約克評論都不錯,我一心都諗住比個仔係到讀,但近排上咗依個babykingdom發現有 ...

[ 本帖最後由 henrykwok 於 08-10-24 00:19 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


195
447#
發表於 08-10-24 00:37 |只看該作者
我個仔係08/09年度入學, 只係返左兩個多月學, 可以同你分享下一D關於學校的資料, 好或吾好, 要視乎你的選校準則, 這方面人人不同, 好難用同一把尺去度的!

家校溝通方面: 幾好, 開學前班主任有致電給家長提醒要點, 仲有問到要特別留意你位小朋友哪些地方要特別跟進, 我個仔入學前d toilet skill未ready, 老師會提醒你每天放多套衫褲响書包, 不過開學後就無打過電話俾我, 但學校每個月尾都响手册給孩子一個學習評估報告, 家長也同樣要填一份家中表現讓老師參考, 我覺得呢個做法ok! 平日每週都有若干通告

學習方面: 阿仔好鍾意返學, 佢覺得上堂好好玩, 返來識唱好多首兒歌, 英文會話好左, 比未返學前乖左,  不過認字仲未好得, 但我覺得呢d要家長跟進, 有phonics學, 但暫時未見到效果, 普通話一星期只得一次, 略為不足! 功課適中, 我幾欣賞學校每個月底提供下一個月的教學scheudle & content, 方便家長按內容同小朋友温習

費用方面: 無學劵資助, 雜費多及濕碎, 但尚算合理, 有d活動如果小朋友吾參加可以吾俾, 例如茶點費, 小朋友可以自己帶小食盒返學, 又例如啱啱話halloween影相, 你吾買都吾駛俾錢!

課外活動: york都搞好多不同類型的課外活動, 我諗你响orientation都聽校長介紹過, 但K1今個週六才開始有興趣班, 費用比外面D班略平, 每堂$100左右, 又係自由決定是否參加!

環境方面: 我個仔响約道8-10號上課, 果邊D設備好舊, 課室尚算整潔, 但我有一兩次接阿仔放學時發現個廁所吾係咁企理囉!

昇學方面: 學校無mug update d入學數據, 但無直上的小學, 我自己都留意緊呢方面的資料!

由於我個仔屬於活潑好動型, 我吾想揀d多功課or 好嚴的幼稚園, 免得佢一開始返學就苦口苦面, York 算係各方面都平衡到我的要求, 暫時都算ok 啦!

ronniema

原帖由 loveyoucherrie 於 08-10-23 22:59 發表
:loveliness: 各位york mummy你地好,本人有少少問題想請教下,希望各位可以比D意見.因為現時我正為小兒揀學校而煩惱,其實之前睇過好多書介紹約克評論都不錯,我一心都諗住比個仔係到讀,但近排上咗依個babykingdom發現有 ...

Rank: 3Rank: 3


195
448#
發表於 08-10-24 01:03 |只看該作者
Hello 樂樂媽, 梓皓媽,

好開心識到兩個同班同學媽咪, 阿柏希話識得佢地, 大家平時都好乖, 無俾老師話, 我諗係未識傾計至真!

原帖由 pytcay 於 08-10-20 12:20 發表
HI, Ronniema, 柏希話個同學叫樂樂, 我諗係我個仔arnold啦, 佢都話識得朗朗, 同埋有個同學叫梓橋(??), 你問下柏希係咪有個小朋友叫樂樂的, 朝朝入到課室都喊...咁就一定係我個仔:)


...

Rank: 5Rank: 5


1425
449#
發表於 08-10-24 10:33 |只看該作者
Ronniema
我諗我唔會拍門,因屋企好多人,個個捐都ok。

原帖由 Ronniema 於 08-10-23 16:55 發表
今日收到學校個trick or treat unicef的捐款盒, 原來是建議小朋友拍門叫人捐錢, 我住左半年, 同d鄰居都吾係好熟, 有d頭痕! 你地會吾會跟佢個建議做呢?

Rank: 5Rank: 5


1425
450#
發表於 08-10-24 10:42 |只看該作者
請問有無媽咪知道,下星期萬勝節活動,係咪兩日都要扮野”? 兩日都一樣既扮相定兩日唔同? 書包應該唔洗帶,但茶杯袋呢? 唔帶咪無得食茶點??

另外,大家有無留意擒日學校送果隻碟? 囝囝之前好怕 ,擒晚叫我play隻碟佢聽,好投入又跟著唱英文歌,我都覺得怪怪地。之後佢講左個故事我聽,話原來d鬼好怕南瓜,我話不如下星期將佢變做南瓜BB”嚇走d鬼,佢好有信心咁話:好!!好開心佢而家唔再驚喇!

我覺得學校準備得好好,同學們認識到萬勝節又學到好多英文字,我地既小朋友又有進步大家努力呀!

Rank: 3Rank: 3


304
451#
發表於 08-10-24 12:00 |只看該作者
如果用我個仔之前响九龍塘迦南讀pre-nursery時比較,York無疑係比較商業化。但佢辦學咁多年,質素應該有保證,唔好純粹從商業化角度去睇,最緊要係你想個小朋友得到啲乜野。其實唔好話九龍塘,其它私營的(即係冇學卷)的學校,邊間唔商業化?學校都要搵飯食,呢點應該要明白。

我個仔返左York2個幾月,見到佢啲英文真係進步左好多,有時仲成句英文同你講添!小朋友响呢方面的進步,我相信家長的滿充感一定係大於concern York係咪一間商業化的學校。就算係又點?至少佢比到家長所想要的結果。


原帖由 loveyoucherrie 於 08-10-23 22:59 發表
:loveliness: 各位york mummy你地好,本人有少少問題想請教下,希望各位可以比D意見.因為現時我正為小兒揀學校而煩惱,其實之前睇過好多書介紹約克評論都不錯,我一心都諗住比個仔係到讀,但近排上咗依個babykingdom發現有 ...

Rank: 3Rank: 3


304
452#
發表於 08-10-24 12:09 |只看該作者
我問樂樂梓皓同柏希係咪同佢坐,佢話唔係,我淨係知道坐响佢附近有個女仔叫Stephanie,同埋一個叫玲玲,其他有邊個女同學就唔知啦。

生日映嗰張相,樂樂話右手邊第二個就係梓皓喎。梓皓媽,係咪呀??我工人話有一日接樂樂放學時,梓皓同佢地一齊搭"車立",响架"車立"度嘈萱巴閉。哈哈!


原帖由 Ronniema 於 08-10-24 01:03 發表
Hello 樂樂媽, 梓皓媽,

好開心識到兩個同班同學媽咪, 阿柏希話識得佢地, 大家平時都好乖, 無俾老師話, 我諗係未識傾計至真!

Rank: 4


961
453#
發表於 08-10-24 17:20 |只看該作者
我一放工返到屋企, 家曦就叫我播比佢聽啦..跟住一路唱歌一路跳舞..

大家小朋友又進步咗啦..

原帖由 hongmimi 於 08-10-24 10:42 發表
請問有無媽咪知道,下星期萬勝節活動,係咪兩日都要”扮野”? 兩日都一樣既”扮相”定兩日唔同? 書包應該唔洗帶,但茶杯袋呢? 唔帶咪無得食茶點??

另外,大家有無留意擒日學校送果隻碟? 囝囝之前好怕 ,擒 ...

Rank: 5Rank: 5


1425
454#
發表於 08-10-24 17:52 |只看該作者
其實我覺得佢自返學後,進步最大既係"有禮貌",唔洗大人提會主動講"唔該"~ 之前唔係唔識,只係唔提就唔講~ 而家見佢咁"主動"真係好開心~

佢而家仲成日要我同爹地扮學生,佢係老師拖住我雙手倒後行,帶我周屋走,好搞笑~

原帖由 henrykwok 於 08-10-24 17:20 發表
我一放工返到屋企, 家曦就叫我播比佢聽啦..跟住一路唱歌一路跳舞..

大家小朋友又進步咗啦..

Rank: 3Rank: 3


195
455#
發表於 08-10-24 23:06 |只看該作者
咁啱0既, 柏希又係成日拖住我同爹地隻手學排隊, 又要撘膊頭去廁所, 又扮老師問我'明吾明白" 睇見佢個老積樣真係好箋鬼! 佢返左學之後好多0野講, 又好喜歡唱歌, 雖然都一樣有頑皮的時候, 但係比起未入學之前, 而家叫做聽話左, 做錯事會耷低頭say sorry! 我都覺得阿仔有進步!


原帖由 hongmimi 於 08-10-24 17:52 發表
其實我覺得佢自返學後,進步最大既係"有禮貌",唔洗大人提會主動講"唔該"~ 之前唔係唔識,只係唔提就唔講~ 而家見佢咁"主動"真係好開心~

佢而家仲成日要我同爹地扮學生,佢係老師拖住我雙手倒後行,帶我周屋走,好搞笑~  ...

Rank: 5Rank: 5


1730
456#
發表於 08-10-25 17:22 |只看該作者
hi ronniema,

多謝你先,我其實一個就夠o架la,不過我老公勁鍾意小朋友,又話兩個對佢地成長會好d,所以都想生多個等佢地有個伴



原帖由 Ronniema 於 08-10-23 16:33 發表
Hi EdvyChan,

恭喜你又做媽咪喇! 放鬆D啦, 大人同小朋友心情輕鬆, 其他事可以慢慢settle down, 之前其他媽咪介紹我睇一套叫supernanny的書及dvd, 內容是關於照顧幼兒及小孩的問題, 其中最啟發我的, 就是作者Jo Fros ...

Rank: 5Rank: 5


1730
457#
發表於 08-10-25 17:26 |只看該作者
我都係搬咗嚟新屋幾個月,同左鄰右里都唔係咁熟,我諗我唔會叫佢去拍門,反而屋企人同返church會叫佢同d uncle auntie募捐吓,而且一陣返去婆婆度,一陣又去99度,都可以叫佢試吓找人支持吓o既,咁樣其實都幾好呀,可以訓練吓佢d膽量同多d人講嘢,唔錯呀

原帖由 Ronniema 於 08-10-23 16:55 發表
我同阿仔上星期六去反斗城睇過, 點知佢mug都話吾鐘意, 仲話好驚tim 我淨係幫佢買左頂巫師帽同斗蓬, 求其應下節咁啦! 隔兩日, 我行過屋苑的文具舖, 見到仲多款揀, 仲平d tim, 有superman, spideman之類, 我 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
458#
發表於 08-10-25 17:29 |只看該作者
我都想知呀??不過影班際造型相好似星期四,我諗唔會兩日都著住果套衫掛,我都未諗定mud嘢造型好,我怕佢到時買咗唔肯著....

原帖由 hongmimi 於 08-10-24 10:42 發表
請問有無媽咪知道,下星期萬勝節活動,係咪兩日都要”扮野”? 兩日都一樣既”扮相”定兩日唔同? 書包應該唔洗帶,但茶杯袋呢? 唔帶咪無得食茶點??

另外,大家有無留意擒日學校送果隻碟? 囝囝之前好怕 ,擒 ...

Rank: 3Rank: 3


167
459#
發表於 08-10-26 09:09 |只看該作者
原帖由 pytcay 於 08-10-24 12:09 發表
我問樂樂梓皓同柏希係咪同佢坐,佢話唔係,我淨係知道坐响佢附近有個女仔叫Stephanie,同埋一個叫玲玲,其他有邊個女同學就唔知啦。

生日映嗰張相,樂樂話右手邊第二個就係梓皓喎。梓皓媽,係咪呀??我工人話有一日接樂樂放學時,梓 ...


你好,樂樂媽咪:

我們沒有生日相,是否生日的小朋友才有,不過我問過梓皓,佢話班裡係有個同學叫Stephanie

梓皓媽


417
460#
發表於 08-10-26 23:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖