- 在線時間
- 13 小時
- 最後登錄
- 18-6-18
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 145
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-11-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 49
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 195
- UID
- 165559
 
|
我個仔係08/09年度入學, 只係返左兩個多月學, 可以同你分享下一D關於學校的資料, 好或吾好, 要視乎你的選校準則, 這方面人人不同, 好難用同一把尺去度的!
家校溝通方面: 幾好, 開學前班主任有致電給家長提醒要點, 仲有問到要特別留意你位小朋友哪些地方要特別跟進, 我個仔入學前d toilet skill未ready, 老師會提醒你每天放多套衫褲响書包, 不過開學後就無打過電話俾我, 但學校每個月尾都响手册給孩子一個學習評估報告, 家長也同樣要填一份家中表現讓老師參考, 我覺得呢個做法ok! 平日每週都有若干通告
學習方面: 阿仔好鍾意返學, 佢覺得上堂好好玩, 返來識唱好多首兒歌, 英文會話好左, 比未返學前乖左, 不過認字仲未好得, 但我覺得呢d要家長跟進, 有phonics學, 但暫時未見到效果, 普通話一星期只得一次, 略為不足! 功課適中, 我幾欣賞學校每個月底提供下一個月的教學scheudle & content, 方便家長按內容同小朋友温習
費用方面: 無學劵資助, 雜費多及濕碎, 但尚算合理, 有d活動如果小朋友吾參加可以吾俾, 例如茶點費, 小朋友可以自己帶小食盒返學, 又例如啱啱話halloween影相, 你吾買都吾駛俾錢!
課外活動: york都搞好多不同類型的課外活動, 我諗你响orientation都聽校長介紹過, 但K1今個週六才開始有興趣班, 費用比外面D班略平, 每堂$100左右, 又係自由決定是否參加!
環境方面: 我個仔响約道8-10號上課, 果邊D設備好舊, 課室尚算整潔, 但我有一兩次接阿仔放學時發現個廁所吾係咁企理囉!
昇學方面: 學校無mug update d入學數據, 但無直上的小學, 我自己都留意緊呢方面的資料!
由於我個仔屬於活潑好動型, 我吾想揀d多功課or 好嚴的幼稚園, 免得佢一開始返學就苦口苦面, York 算係各方面都平衡到我的要求, 暫時都算ok 啦!
ronniema
原帖由 loveyoucherrie 於 08-10-23 22:59 發表 
:loveliness: 各位york mummy你地好,本人有少少問題想請教下,希望各位可以比D意見.因為現時我正為小兒揀學校而煩惱,其實之前睇過好多書介紹約克評論都不錯,我一心都諗住比個仔係到讀,但近排上咗依個babykingdom發現有 ... |
|