註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:33 AM 發表 多: 你係咪在apm買呀?? olay果隻我無用過, 今年新年買左一set olay比姑奶, 唔知佢開左黎用未?
返回頂部
大宅
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:33 發表 聽日返學,咁早??我女星期1先返,不過come come話都係凍喎! :cry: :cry:
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:40 發表 佢間學校比你地早放一日(4號已經放緊假), 聽日仲要有電腦EXAM添...
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:32 發表 或者買speedy囉!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:42 發表 我都係like neverfull多d呀!! 多多: 如果love買唔倒, 就托你朋友幫忙啦!!
原文章由 多利是 於 08-2-14 11:37 發表 係..apm...因為就腳...其實我麻麻地like apm branch, d sales always 寸寸地, 不過今次呢個叫angel既女仔又出奇地好 bor
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:47 發表 ky: 我地22號都照出架, but 雪同yan02唔得.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:50 發表 jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀???
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:30 發表 come come: 你老公真係好好!:D
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:54 發表 年初一前, 佢話佢已經做哂, 點知尋日到我check, 都係欠一樣未做, 睇少眼就欠交 ar la
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:50 發表 jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀??? ky: 肥脾話佢有好介紹~~去九龍城食泰國野. 多多: 祝你仔仔 , 有cake開心好多喎.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:56 發表 咁都幾好, 我女仲有n咁多樣功課未做好.....
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:59 發表 我仔淨番d diary 咋, 鬆晒
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:55 發表 ky: 我老公其實好孤寒架, 我尋晚臨瞓時問佢明天情人節送乜野比我, 佢即刻合埋對眼扮 ,:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: