關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
441#
發表於 08-2-14 11:37 |只看該作者
係..apm...因為就腳...其實我麻麻地like apm branch, d sales always 寸寸地, 不過今次呢個叫angel既女仔又出奇地好 bor

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:33 AM 發表

多: 你係咪在apm買呀?? olay果隻我無用過, 今年新年買左一set olay比姑奶, 唔知佢開左黎用未?

Rank: 5Rank: 5


4210
442#
發表於 08-2-14 11:40 |只看該作者
佢間學校比你地早放一日(4號已經放緊假), 聽日仲要有電腦EXAM添...

原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:33 發表

聽日返學,咁早??我女星期1先返,不過come come話都係凍喎! :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17269
443#
發表於 08-2-14 11:42 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:40 發表
佢間學校比你地早放一日(4號已經放緊假), 聽日仲要有電腦EXAM添...

IC,我女6號先放。聽日computer exam呀?我女冇呢樣exam喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
444#
發表於 08-2-14 11:42 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:32 發表

或者買speedy囉!

我都係like neverfull多d呀!!

多多: 如果love買唔倒, 就托你朋友幫忙啦!!

Rank: 8Rank: 8


17269
445#
發表於 08-2-14 11:43 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:42 發表

我都係like neverfull多d呀!!

多多: 如果love買唔倒, 就托你朋友幫忙啦!!

咁就買啦~!

Rank: 8Rank: 8


17269
446#
發表於 08-2-14 11:44 |只看該作者
我想多口問句,22號仲出唔出來dinner架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
447#
發表於 08-2-14 11:47 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-14 11:37 發表
係..apm...因為就腳...其實我麻麻地like apm branch, d sales always 寸寸地, 不過今次呢個叫angel既女仔又出奇地好 bor

寸寸地, 都係嘅!!!:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
448#
發表於 08-2-14 11:47 |只看該作者
ky: 我地22號都照出架, but 雪同yan02唔得.

Rank: 6Rank: 6


8125
449#
發表於 08-2-14 11:48 |只看該作者
多謝大家記得小兒生日...

今晚買左牛扒, 三文魚扒, 唸住整埋白汁意粉, 加個羅宋湯, 再加多碟菜, 係 home 慶祝佢生日同埋情人節~ 佢感冒未好晒, 唔知買唔買蛋糕好

Rank: 8Rank: 8


17269
450#
發表於 08-2-14 11:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:47 發表
ky: 我地22號都照出架, but 雪同yan02唔得.

因我得22號出到,咁食乜呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
451#
發表於 08-2-14 11:50 |只看該作者
jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀???

ky: 肥脾話佢有好介紹~~去九龍城食泰國野.

多多: 祝你仔仔 , 有cake開心好多喎.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-14 11:51 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4210
452#
發表於 08-2-14 11:54 |只看該作者
年初一前, 佢話佢已經做哂, 點知尋日到我check, 都係欠一樣未做, 睇少眼就欠交 ar la

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:50 發表
jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
453#
發表於 08-2-14 11:55 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:30 發表

come come:

你老公真係好好!:D

ky: 我老公其實好孤寒架, 我尋晚臨瞓時問佢明天情人節送乜野比我, 佢即刻合埋對眼扮 ,:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
454#
發表於 08-2-14 11:56 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:54 發表
年初一前, 佢話佢已經做哂, 點知尋日到我check, 都係欠一樣未做, 睇少眼就欠交 ar la

咁都幾好, 我女仲有n咁多樣功課未做好.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
455#
發表於 08-2-14 11:58 |只看該作者
多多

祝仔仔快高長大, 學業進步, 聽教聽話

買cake la, 開心d ma, 去cova 買, 諗起都想食
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:50 發表
jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀???

ky: 肥脾話佢有好介紹~~去九龍城食泰國野.

多多: 祝你仔仔 , 有cake開心好多喎.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
456#
發表於 08-2-14 11:59 |只看該作者
我仔淨番d diary 咋, 鬆晒
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:56 發表

咁都幾好, 我女仲有n咁多樣功課未做好.....

Rank: 6Rank: 6


8125
457#
發表於 08-2-14 12:02 |只看該作者
代阿囝多謝大家....

我都想買cake, 但佢未好返晒, 唔知老公比唔比....

Rank: 8Rank: 8


17269
458#
發表於 08-2-14 12:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:50 發表
jerry媽: 你仔仔做晒功課未呀???

ky: 肥脾話佢有好介紹~~去九龍城食泰國野.

多多: 祝你仔仔 , 有cake開心好多喎.

Thai food呀?好似唔太啱我呀!(sore throat,+肥左好多+生哂瘡)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
459#
發表於 08-2-14 12:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:59 發表
我仔淨番d diary 咋, 鬆晒

睇返手冊, 我女仲有5樣, 中文"拚拚樂"最攞膽

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-14 12:07 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
460#
發表於 08-2-14 12:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:55 發表

ky: 我老公其實好孤寒架, 我尋晚臨瞓時問佢明天情人節送乜野比我, 佢即刻合埋對眼扮 ,:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

咁佢有冇送開?或者今晚份gift擺係房等你開呢!

以前呢D節日或我生日,如我問他送咩禮乜,佢就會鬧我貪得無厭,乜都物質行頭,唔體諒佢等,仲要一鬧鬧幾日。所以佢冇送過禮乜俾我。我覺得送禮物逗開心,好多老公都會,唔知點解要鬧到PK。

[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-14 12:10 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖