註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 12:21 發表 Please don’t quote ...
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:24 發表 係乜野評價????????????
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:28 發表 呢個問題, 如你有咗新歡才諗啦, 而家諗只會增煩惱.
大宅
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:28 發表 你估吓, tips 係
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:19 發表 我不嬲都話我唔靚ga, 咁你地話我靚女wor, 我咪應lor
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 12:26 發表 但我呢刻, 係唔想
原文章由 hoganmama 於 08-1-28 12:30 發表 下?! 有分別咩?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:25 發表 做乜事呀???????????? 尋日你地有無去睇戲???????????????
原文章由 katiekma 於 08-1-28 12:30 發表 hoganma,
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:31 發表 oicoicoic
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 12:33 發表 好肚餓
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:35 發表 come,同你諗的唔一樣呀, 再估過.
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:33 發表 come, 昨日我都幾慘吓. 亞仔星期六下午就狂打哈次. 咁我仲同Love講佢可能鼻敏感發作. 睡覺前我都俾咗葯亞仔食, 上半夜佢就係咁叫好涷, 下半夜就好熱, 5點起身發現佢發燒, 俾佢食咗葯. 一早8點就起身帶佢去睇醫生. ...