關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
441#
發表於 08-1-23 10:57 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:53 發表

唔緊要啦!

尋日買唔到, 今日就唔會再買了!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
442#
發表於 08-1-23 10:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 10:52 發表
我夠想想想la

我成日都會諗,呢D係易走$,易赚亦易走,話唔定入左,以為升,點知跌呢!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
443#
發表於 08-1-23 10:59 |只看該作者
中英數三科亞女都考晒了, 但我都係無乜點同佢溫, 因都唔知點溫好, 靠佢自己啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
444#
發表於 08-1-23 11:03 |只看該作者
ky/hoganma: 你地join唔join 童軍個bbq呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
445#
發表於 08-1-23 11:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:52 發表

我中學時好懶散, 無心機讀書, 10點前瞓???? 我都未沖涼

我都好懶,係點會A level,每科讀2個鐘去考丫,攪到入唔到U。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
446#
發表於 08-1-23 11:07 |只看該作者
我有朋友生日, 而家仲等緊佢覆
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:03 發表
ky/hoganma: 你地join唔join 童軍個bbq呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
447#
發表於 08-1-23 11:07 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:04 發表

我都好懶,係點會A level,每科讀2個鐘去考丫,攪到入唔到U。

不過我覺得你都好叻架喎!!!
我lee d.....真係唔好提!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
448#
發表於 08-1-23 11:08 |只看該作者
你讀到F.7都唔懶得去邊la, 我會考d成績嚇c你ar
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:04 發表

我都好懶,係點會A level,每科讀2個鐘去考丫,攪到入唔到U。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
449#
發表於 08-1-23 11:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:07 發表
我有朋友生日, 而家仲等緊佢覆

oic, 希望你地都去啦, 上年我參加過, 好好玩架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
450#
發表於 08-1-23 11:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:08 發表
我會考d成績嚇c你ar

me too!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
451#
發表於 08-1-23 11:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:08 發表
你讀到F.7都唔懶得去邊la, 我會考d成績嚇c你ar

我都係得3A3C2D咋!

Rank: 5Rank: 5


2763
452#
發表於 08-1-23 11:13 |只看該作者
我又來啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
453#
發表於 08-1-23 11:14 |只看該作者
Come
你係咪同我, cy, love同年
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:09 發表

me too!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
454#
發表於 08-1-23 11:14 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:12 發表

我都係得3A3C2D咋!

有成2x分啦, 仲咋!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
455#
發表於 08-1-23 11:15 |只看該作者
你係咪玩野ar, 咁gei成績都
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:12 發表

我都係得3A3C2D咋!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
456#
發表於 08-1-23 11:15 |只看該作者
原文章由 fatfatma 於 08-1-23 11:13 發表
我又來啦!!!

fatfatma: long time no see la, 亞仔考完試未呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
457#
發表於 08-1-23 11:16 |只看該作者
我都有1科A…….absent
原文章由 KY2004 於 08-1-23 11:12 發表

我都係得3A3C2D咋!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
458#
發表於 08-1-23 11:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:14 發表
Come
你係咪同我, cy, love同年

no........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
459#
發表於 08-1-23 11:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 11:16 發表
我都有1科A…….absent  

me too

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
460#
發表於 08-1-23 11:21 |只看該作者
oh.... really??? 你A邊科ar, 我A地理 (我連地理英文點串都唔記得 )
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 11:18 發表

me too
‹ 上一主題|下一主題