註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:58 發表 me too lar . 加埋下學期興趣班 hoganma,昨日你話加家用俾奶奶, 我昨晚又走去同我老公講, 佢話好啦, 加多 500 俾你啦, 500咁大把
返回頂部
子爵府
原文章由 phoebecyl 於 08-1-17 10:01 發表 早晨... 報料 我FRIEND剛由歐洲返來,她去買LV時聽到SALES同她講過多幾日LV又會再加價10%,唔知真定假。但原來歐洲同香港真係差好小,她話太約平退稅即。她幫我買左個銀包都要成2仟6港幣...香港好像賣2900。 ...
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:59 發表 你有無問過你仔有咩感受?
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:01 發表 好細件 我又要抬返惠州or 留俾姪女呀 (講笑 , 多謝先)
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:03 發表 hoganma,你真係好媳婦
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:01 發表 我係叫我老公係比我d家用度扣1千比99, 佢緊係無所謂la
原文章由 funbabyhk 於 08-1-17 10:02 發表 come, 我都要等過了農曆年後先出雙糧.(都叫有得出吖: )
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:59 發表 係呀, 考第10名好叻啦, 我仔今次都唔知會點, 我唔會期望佢再去到前三名囉
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 10:07 發表 你真偉大, 佢有冇攬住你
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:06 發表 真係差少少咋!我都聽聞係!come come,你要諗諗啦!但都聽聞法國neverfull都斷貨喎!
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:31 發表 個套家計會嬴, 聽晚攞埋比你, 介唔介意ar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:08 發表 FUN: 咁得意? 過左年先比???
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:07 發表 我好鬼咩, 我又唔會同佢去飲茶, 幫佢做家務 我地一家三口1個星期無7日都6日係99屋企痴餐 99日日都煲湯, 日日整lunch比亞仔, 仲有我仔1日食佢唔小生果 條數都好甘gar 加番d, 良心好過d 咋 ...
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:06 發表 無. 今晚問吓佢. 我只知佢過份咗好耐好耐, 你哋都听到我成日 啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:12 發表 我更加少同奶奶飲茶及做家務.....一年都見唔倒果幾多次
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:10 發表 我聽人講都係差個12%退稅架咋!! 如果都無得賣就算囉, 慳返!:tongue: :tongue: :-| :-| :-|