關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
441#
發表於 08-1-17 10:03 |只看該作者
我咪又係, 遲d仲要請bun bun, 到時真難過
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:58 發表
me too lar .  加埋下學期興趣班

hoganma,昨日你話加家用俾奶奶, 我昨晚又走去同我老公講, 佢話好啦, 加多 500 俾你啦, 500咁大把
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
442#
發表於 08-1-17 10:03 |只看該作者
係ar, 只係平左個12%, 仲要睇下個rate幾多wor

又加, 發din gar
原文章由 phoebecyl 於 08-1-17 10:01 發表
早晨...
報料
我FRIEND剛由歐洲返來,她去買LV時聽到SALES同她講過多幾日LV又會再加價10%,唔知真定假。但原來歐洲同香港真係差好小,她話太約平退稅即。她幫我買左個銀包都要成2仟6港幣...香港好像賣2900。 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
443#
發表於 08-1-17 10:06 |只看該作者
無.  今晚問吓佢.  我只知佢過份咗好耐好耐, 你哋都听到我成日 啦.


原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:59 發表
你有無問過你仔有咩感受?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
444#
發表於 08-1-17 10:06 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:01 發表
好細件   我又要抬返惠州or 留俾姪女呀

(講笑 , 多謝先)

唔好客氣, 唔知你女啱唔啱, 我估2條褲應該啱呱.

Rank: 6Rank: 6


6601
445#
發表於 08-1-17 10:06 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-17 10:01 發表
早晨...
報料
我FRIEND剛由歐洲返來,她去買LV時聽到SALES同她講過多幾日LV又會再加價10%,唔知真定假。但原來歐洲同香港真係差好小,她話太約平退稅即。她幫我買左個銀包都要成2仟6港幣...香港好像賣2900。 ...

真係差少少咋!我都聽聞係!come come,你要諗諗啦!但都聽聞法國neverfull都斷貨喎!

Rank: 6Rank: 6


6601
446#
發表於 08-1-17 10:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:03 發表
hoganma,你真係好媳婦

Rank: 5Rank: 5


2967
447#
發表於 08-1-17 10:07 |只看該作者
你真偉大, 佢有冇攬住你
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:01 發表
我係叫我老公係比我d家用度扣1千比99, 佢緊係無所謂la   
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
448#
發表於 08-1-17 10:07 |只看該作者
我好鬼咩, 我又唔會同佢去飲茶, 幫佢做家務

我地一家三口1個星期無7日都6日係99屋企痴餐

99日日都煲湯, 日日整lunch比亞仔, 仲有我仔1日食佢唔小生果
條數都好甘gar

加番d, 良心好過d 咋
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:03 發表
hoganma,你真係好媳婦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
449#
發表於 08-1-17 10:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-17 10:02 發表
come,  
我都要等過了農曆年後先出雙糧.(都叫有得出吖: )

FUN: 咁得意? 過左年先比???

唉, 你地唔明架啦, 今年我地(HK部門)的人仲要上惠州睇住其他香港同事分花紅架, 你話幾咁心UP丫!!!:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
450#
發表於 08-1-17 10:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:59 發表
係呀, 考第10名好叻啦, 我仔今次都唔知會點, 我唔會期望佢再去到前三名囉

雪雪:

你仔係叻個隻!所以我對佢有confidence 我女係係唔叻+lazy,都唔知點教,第10係好過我預期的第尾,但唔係好囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
451#
發表於 08-1-17 10:10 |只看該作者
如果我唔係日日去痴餐, 你估我會加咩
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 10:07 發表
你真偉大, 佢有冇攬住你

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
452#
發表於 08-1-17 10:10 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 10:06 發表

真係差少少咋!我都聽聞係!come come,你要諗諗啦!但都聽聞法國neverfull都斷貨喎!

我聽人講都係差個12%退稅架咋!!
如果都無得賣就算囉, 慳返!:tongue: :tongue: :-| :-| :-|

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-17 10:14 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2065
453#
發表於 08-1-17 10:11 |只看該作者
好 AR, 明天帶本 "嬴" 比我, 吾該。

原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:31 發表
個套家計會嬴, 聽晚攞埋比你, 介唔介意ar   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
454#
發表於 08-1-17 10:11 |只看該作者
因為剛剛公司交左第一期稅, 深圳果邊資金又手緊:-|
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:08 發表

FUN: 咁得意? 過左年先比???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 08-1-17 10:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:07 發表
我好鬼咩, 我又唔會同佢去飲茶, 幫佢做家務

我地一家三口1個星期無7日都6日係99屋企痴餐

99日日都煲湯, 日日整lunch比亞仔, 仲有我仔1日食佢唔小生果
條數都好甘gar

加番d, 良心好過d 咋
...

我更加少同奶奶飲茶及做家務.....一年都見唔倒果幾多次

Rank: 6Rank: 6


6601
456#
發表於 08-1-17 10:12 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 10:07 發表
你真偉大, 佢有冇攬住你

有hoganma做老婆,佢老公真係心甜呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
457#
發表於 08-1-17 10:12 |只看該作者
小朋友要軟硬兼施, 你都要解釋下比佢知點解要咁罰佢lor
原文章由 雪文 於 08-1-17 10:06 發表
無.  今晚問吓佢.  我只知佢過份咗好耐好耐, 你哋都听到我成日 啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
458#
發表於 08-1-17 10:14 |只看該作者
fun fun:

早晨!你用左新野未呀?:loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
459#
發表於 08-1-17 10:14 |只看該作者
做家務, 1x年我都只係洗過1,2次碗咁大把

茶都係飲過幾次
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:12 發表

我更加少同奶奶飲茶及做家務.....一年都見唔倒果幾多次

Rank: 6Rank: 6


6601
460#
發表於 08-1-17 10:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 10:10 發表

我聽人講都係差個12%退稅架咋!!
如果都無得賣就算囉, 慳返!:tongue: :tongue: :-| :-| :-|

come come:

真係冇貨,咪買第2樣囉!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖