關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
441#
發表於 08-1-10 12:05 |只看該作者
係咪一定要6:00開始?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:04 發表
ky: 係呀, 25/1晚上6:00-8:15pm:D


jerry媽: 唔係黑色, 係啡色一大底架.

Rank: 5Rank: 5


2065
442#
發表於 08-1-10 12:06 |只看該作者
如果個仔可以"生姓"的,我都好心足架la: :

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:53 發表
katiema: 過左去唔好再諗, 而家開心快樂咪得囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
443#
發表於 08-1-10 12:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 12:05 發表
係咪一定要6:00開始?

yes, 佢分2輪, 第1輪6:00-8:15pm,
                    第2輪8:30-11:00pm:)

Rank: 6Rank: 6


6601
444#
發表於 08-1-10 12:07 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:57 發表

應該會買. 因home支精華素就快用晒.

come come:

又出血啦! 咁你試左話我聽好唔好丫?

過年實FAT C啦,因食好多野!琴晚食左好多chocolate & chips(我唔食得,不過忍左好耐)。點知出事喇!今朝起身好肚痛,而家都唔係好舒服。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
445#
發表於 08-1-10 12:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:05 發表
Updated :Jan 10,2008  12:06pm
1月25日晚上~~觀塘 "外野手" 自助餐
(其實都可以提議吓轉去 K buffet: )

有興趣請報名 ...

官塘區邊度有k buffet????

Rank: 6Rank: 6


6601
446#
發表於 08-1-10 12:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:05 發表
Updated :Jan 10,2008  12:06pm
1月25日晚上~~觀塘 "外野手" 自助餐
(其實都可以提議吓轉去 K buffet: )

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby
hoganma



有興趣請報名 ...

fun fun:

多謝你update呀!我2樣都OK(鍾意)。

Rank: 5Rank: 5


4210
447#
發表於 08-1-10 12:09 |只看該作者
要訂 不過我知佢每日(新年前)係限量發售..

我99同62都好好 ga (係煩少少), 我唔會買野比佢地, 通常係佢地買返比我地 (可能佢驚我地唔夠食 or 用 瓜 )
(所以有時我覺得係佢地唔好彩有我依個新抱, 唔孝順, 間唔中又會駁下咀)

原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:55 發表

我聽聞8珍要訂架,仲好快full添!
吓!你99咁好ge,我以前要買俾佢架!

Rank: 5Rank: 5


2065
448#
發表於 08-1-10 12:09 |只看該作者
講開籮蔔糕, 我老公亞"sim"年年都整一底過我, 不過年年個心都吾熟嘅

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:59 發表
以前同99住, 我會幫佢刨蘿蔔, 整糕ga, e+冇lu

Rank: 6Rank: 6


6601
449#
發表於 08-1-10 12:10 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 08-1-10 12:06 發表
如果個仔可以"生姓"的,我都好心足架la: :

如我女都生性,真係命短幾年都冇所謂。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
450#
發表於 08-1-10 12:10 |只看該作者
upupup.........
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 12:05 發表
Updated :Jan 10,2008  12:06pm
1月25日晚上~~觀塘 "外野手" 自助餐
(其實都可以提議吓轉去 K buffet: )

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby
hoganma



有興趣請報名 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
451#
發表於 08-1-10 12:10 |只看該作者
想問條常識題: 七姐誕有乜野習俗 or 食品??

Rank: 6Rank: 6


6601
452#
發表於 08-1-10 12:11 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 12:09 發表
要訂 不過我知佢每日(新年前)係限量發售..

我99同62都好好 ga (係煩少少), 我唔會買野比佢地, 通常係佢地買返比我地 (可能佢驚我地唔夠食 or 用 瓜 )
(所以有時我覺得係佢地唔好彩有我依個新抱 ...

咁真係好好呀! 咁你錫吓佢地老人家啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
453#
發表於 08-1-10 12:13 |只看該作者
me too la, 都唔知亞女要到幾時先識諗
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:10 發表

如我女都生性,真係命短幾年都冇所謂。
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
454#
發表於 08-1-10 12:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:10 發表
想問條常識題: 七姐誕有乜野習俗 or 食品??

係咪囉個7姐盆同生果去拜7姐呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 08-1-10 12:13 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:07 發表

come come:

又出血啦! 咁你試左話我聽好唔好丫?

過年實FAT C啦,因食好多野!琴晚食左好多chocolate & chips(我唔食得,不過忍左好耐)。點知出事喇!今朝起身好肚痛,而家都唔係好舒服。 ...

ok, 我應該開精華素先, 因其他洗面同爽膚水未用晒.

我lee排都食左好多"立雜野"....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
456#
發表於 08-1-10 12:15 |只看該作者
我都ok gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:08 發表

官塘區邊度有k buffet????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
457#
發表於 08-1-10 12:16 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:13 發表

係咪囉個7姐盆同生果去拜7姐呀?

我唔知呀 , 想問下係咪有七色飯lee樣野架????

Rank: 6Rank: 6


6601
458#
發表於 08-1-10 12:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:13 發表

ok, 我應該開精華素先, 因其他洗面同爽膚水未用晒.

我lee排都食左好多"立雜野"....

come come:

我琴晚一上磅,真係 ,而家要靠日日著黑色遮D肥糕呀! 都唔知點減好。

Rank: 5Rank: 5


4210
459#
發表於 08-1-10 12:16 |只看該作者
如果佢地唔煩既話, 我都會ok ga

原文章由 KY2004 於 08-1-10 12:11 發表

咁真係好好呀! 咁你錫吓佢地老人家啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
460#
發表於 08-1-10 12:17 |只看該作者
係咪牛郎織女見面果日呀
係gei, 就準備dom dom做祭品lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 12:10 發表
想問條常識題: 七姐誕有乜野習俗 or 食品??
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖