關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
441#
發表於 07-12-14 15:56 |只看該作者
of course 有啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 03:54 PM 發表
有催x香薰呢家野的嗎


Rank: 8Rank: 8


17382
442#
發表於 07-12-14 15:57 |只看該作者
咁又無追,有時咁岩睇到就睇囉,不過佢都幾好笑幾生鬼


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 15:51 發表

我女同佢老豆一起睇. 有時星期六唔得行就星期日晨早追.
呢排就當旅遊節目睇, 都幾搞笑的.

Rank: 8Rank: 8


17382
443#
發表於 07-12-14 15:58 |只看該作者
不過我c6唔會欣賞呢家野架啦


原文章由 多利是 於 07-12-14 15:56 發表
of course 有啦

Rank: 6Rank: 6


8953
444#
發表於 07-12-14 16:06 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 15:57 發表
咁又無追,有時咁岩睇到就睇囉,不過佢都幾好笑幾生鬼

我女例牌電視節目,.
星期六: 8:00/8:30 亞視  嘆盡全世界
9:00 生還者
10:00 峰生水X

星期日 8:30 AMERICAN NEXT TOP MODEL

Rank: 8Rank: 8


17382
445#
發表於 07-12-14 16:14 |只看該作者
你囡d口味咁特別既:


原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 16:06 發表

我女例牌電視節目,.
星期六: 8:00/8:30 亞視  嘆盡全世界
9:00 生還者
10:00 峰生水X

星期日 8:30 AMERICAN NEXT TOP MODEL

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
446#
發表於 07-12-14 16:22 |只看該作者
好眼 , 我囡昨晚成晚都咳.

等C6又等到1點幾未返.

我的疑心昨晚又來啦, 佢放工時間話我听要車老細上去食飯, 食完飯又話開會.  ( 我話物你哋公司興晚上開會咩 , 跟本唔正常啦), 昨日又係星期四, 同上次一樣.  佢又話佢老細今早一早要飛, 所以晚上開會.  咁我話你二個仔女都病咗, 佢又話今早請半日都得.

( 平時叫佢請又話唔得, 今日又得, 是否上去玩完, 有預謀放假 )
所以今朝一早我都係無出聲, 由佢返工

Rank: 8Rank: 8


17382
447#
發表於 07-12-14 16:25 |只看該作者
咁佢最後幾點返 你無錯...因為佢已經列入黑名單,除非佢真係做返好自己(要係好好),你先會慢慢咁相信返佢:cry:


原文章由 雪文 於 07-12-14 16:22 發表
好眼 , 我囡昨晚成晚都咳.

等C6又等到1點幾未返.

我的疑心昨晚又來啦, 佢放工時間話我听要車老細上去食飯, 食完飯又話開會.  ( 我話物你哋公司興晚上開會咩 , 跟本唔正常啦), 昨日又係星期四, 同上次 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
448#
發表於 07-12-14 16:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 16:22 發表
好眼 , 我囡昨晚成晚都咳.

等C6又等到1點幾未返.

我的疑心昨晚又來啦, 佢放工時間話我听要車老細上去食飯, 食完飯又話開會.  ( 我話物你哋公司興晚上開會咩 , 跟本唔正常啦), 昨日又係星期四, 同上次 ...

雪文: 咁你老公又話今日請半日, 即係有無呢????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
449#
發表於 07-12-14 16:28 |只看該作者
雪: 你試下靜雞雞check佢電話, 睇下有無可疑來電/sms????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
450#
發表於 07-12-14 16:30 |只看該作者
佢話佢點半返, 不過我已經瞓著, 仲諗住等佢返來聞吓有無酒氣. 點知等成晚結果都挨唔住.

昨日我幾搞嘢, 返屋企听到佢去大陸就去check xx , 好彩無少到

昨日佢都打咗幾次電話返來報告行踪.  我向CY學咗嘢,我同佢講, 你唔方便听電話, 知道我揾你, 你就方便時打俾我. 電話無電, 就揾個街外電話打俾我, 唔好令我擔心.  結果真係掂

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 16:25 發表
咁佢最後幾點返 你無錯...因為佢已經列入黑名單,除非佢真係做返好自己(要係好好),你先會慢慢咁相信返佢:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
451#
發表於 07-12-14 16:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-14 16:30 發表
佢話佢點半返, 不過我已經瞓著, 仲諗住等佢返來聞吓有無酒氣. 點知等成晚結果都挨唔住.

昨日我幾搞嘢, 返屋企听到佢去大陸就去check xx , 好彩無少到

昨日佢都打咗幾次電話返來報告行踪.  我向CY學咗嘢,我同 ...

唔知你地認唔認同, 女人的直覺其實幾可靠的.

Rank: 8Rank: 8


17382
452#
發表於 07-12-14 16:35 |只看該作者
雪文

:cry: :cry: :cry: 睇到都大壓力啊:cry: :cry: 咁又真係好辛苦的,下下諗佢會唔會做衰野,但你都唔想架個腦無啦啦就會咁諗,有咩計先:cry: :cry:

cy d忍功我自問應該未到佢既level


原文章由 雪文 於 07-12-14 16:30 發表
佢話佢點半返, 不過我已經瞓著, 仲諗住等佢返來聞吓有無酒氣. 點知等成晚結果都挨唔住.

昨日我幾搞嘢, 返屋企听到佢去大陸就去check xx , 好彩無少到

昨日佢都打咗幾次電話返來報告行踪.  我向CY學咗嘢,我同 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
453#
發表於 07-12-14 16:36 |只看該作者
agree好準

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:34 發表

唔知你地認唔認同, 女人的直覺其實幾可靠的.

Rank: 6Rank: 6


8125
454#
發表於 07-12-14 16:36 |只看該作者
咁你順便拖延下傾電話既時間, 聽下d環境聲音, 睇下有無珠絲馬積麻

原文章由 雪文 於 07-12-14 04:30 PM 發表
佢話佢點半返, 不過我已經瞓著, 仲諗住等佢返來聞吓有無酒氣. 點知等成晚結果都挨唔住.

昨日我幾搞嘢, 返屋企听到佢去大陸就去check xx , 好彩無少到

昨日佢都打咗幾次電話返來報告行踪.  我向CY學咗嘢,我同 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 07-12-14 16:37 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 16:35 發表

cy d忍功我自問應該未到佢既level
...

cy直頭係忍者添啦!!!:-| :-| :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
456#
發表於 07-12-14 16:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 16:36 發表
agree好準

係架, 如果個男人有d唔妥, 個女人係會唔多唔少察覺倒出來的, 佢好人好姐係唔會有可疑架.:tongue:
雪文: 我咁講會唔會"嚇"親你呀????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-14 16:41 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
457#
發表於 07-12-14 16:41 |只看該作者
真係好忍得果種呀

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:37 發表

cy直頭係忍者添啦!!!:-| :-| :-| :-|

Rank: 8Rank: 8


17382
458#
發表於 07-12-14 16:42 |只看該作者
如果你問我我就agreex100啦
agree佢好人好姐係唔會有可疑架


原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:38 發表

係架, 如果個男人有d唔妥, 個女人係會唔多唔少察覺倒出來的, 佢好人好姐係唔會有可疑架.:tongue:
雪文: 我咁講會唔會"嚇"親你呀????

Rank: 6Rank: 6


8125
459#
發表於 07-12-14 16:44 |只看該作者
我都 agree...雖然我無呢方面經驗 但我覺得紙係包唔住火既, 身有c實有珠絲馬積留露出來既...

有朋友就話睇下隻6餓唔餓囉...佢餓既, 你都可以放心啦... 男人唔餓得架~

原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 04:38 PM 發表

係架, 如果個男人有d唔妥, 個女人係會唔多唔少察覺倒出來的, 佢好人好姐係唔會有可疑架.:tongue:
雪文: 我咁講會唔會"嚇"親你呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
460#
發表於 07-12-14 16:45 |只看該作者
好多野做,只做左一半

唉,有時太醒真係唔係幾好,但又有邊個想做蠢人,但如果佢唔係有第二個,係去叫x,電話都好難check到d咩
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 16:38 發表

係架, 如果個男人有d唔妥, 個女人係會唔多唔少察覺倒出來的, 佢好人好姐係唔會有可疑架.:tongue:
雪文: 我咁講會唔會"嚇"親你呀????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖