註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:16 硐表 me too 不過我怕到時我又無錢, 因去晒抽新股
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:17 硐表 有ar, 星期一之前買都有, 今日$106咋
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 11:18 硐表 我今日冇哂心樹,食咗唔知幾多chocolate la. 講埋下part: 夠鐘咁我叫佢去 ,過咗一陣,我聽到佢好似喊,問佢muk事. 佢話唔見咗個禮貌大使襟章,老師話一定今日要帶回學校.我又開始 and 佢 ...
男爵府
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:23 硐表 咁你入唔入呀????
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:28 硐表 一手要幾錢呀 ??
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:26 硐表 各位...昨晚有冇睇台慶? 我被阮兆祥 & 樓華...笑到我流眼淚
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:28 硐表 Still thinking
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:29 硐表 100股1手
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:31 硐表 晚上返到屋企, 我好少開電視架, 尋晚同亞女"上緊堂" !
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:33 硐表 錢就唔多, 不過我入得一手的話, 有咩用
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:35 硐表 賺息都好呀. 我都係330 fans.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:34 硐表 平日過了 8:30 都要關 TV, 仔仔要做功課. 我會到佢地 sleep 後才開睇新聞
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:37 硐表 呢隻野, 我記得幾年前, 股價大約5x 左右, 當時由3x升上黎. 我睇過一份報道, 講佢d 帳的. 睇完之後就冇心去買. 但係幾年內330一路升, 升到我媽 左我唔知幾多次. 但係到今日, 我都決定唔買. fans 要 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:40 硐表 我上次都係買1手@$95, SOLD@$130
伯爵府
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:45 硐表 係啦,平時5-6樣都ok的,係尋日咁多 你8:15先返到屋企 真係暈 有幾間,你睇睇:-| :-| http://www.go2tutor.com/tuition_index.asp?OVRAW=%E4%B8%8A%E9%96%80%E8%A3%9C% ...