關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
441#
發表於 07-11-20 11:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:16 硐表
me too  不過我怕到時我又無錢, 因去晒抽新股

新股未必一定中的, 抽唔中就用黎入貨啦.....
(你抽左好多隻新股嗎???)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
442#
發表於 07-11-20 11:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:17 硐表
有ar, 星期一之前買都有, 今日$106咋

咁你入唔入呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
443#
發表於 07-11-20 11:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 11:18 硐表
我今日冇哂心樹,食咗唔知幾多chocolate la.
講埋下part:

夠鐘咁我叫佢去   ,過咗一陣,我聽到佢好似喊,問佢muk事.
佢話唔見咗個禮貌大使襟章,老師話一定今日要帶回學校.我又開始 and 佢 ...

cy: 我女都係咁架, 不過佢一:cry: , 我老公就乜火都無, 仲會取紙巾比佢抹眼淚.....
我就同佢調返轉, 亞女越:cry: 我就越 ......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
444#
發表於 07-11-20 11:26 |只看該作者
各位...昨晚有冇睇台慶?
我被阮兆祥 & 樓華...笑到我流眼淚

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
445#
發表於 07-11-20 11:28 |只看該作者
一手要幾錢呀 ??


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:17 硐表
有ar, 星期一之前買都有, 今日$106咋

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
446#
發表於 07-11-20 11:28 |只看該作者
Still thinking
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:23 硐表

咁你入唔入呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
447#
發表於 07-11-20 11:29 |只看該作者
100股1手
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:28 硐表
一手要幾錢呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
448#
發表於 07-11-20 11:31 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:26 硐表
各位...昨晚有冇睇台慶?
我被阮兆祥 & 樓華...笑到我流眼淚

晚上返到屋企, 我好少開電視架, 尋晚同亞女"上緊堂" !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
449#
發表於 07-11-20 11:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:28 硐表
Still thinking

佢今次派息: 每股約$2.48.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
450#
發表於 07-11-20 11:33 |只看該作者
錢就唔多, 不過我入得一手的話, 有咩用

原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:29 硐表
100股1手

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
451#
發表於 07-11-20 11:34 |只看該作者
平日過了 8:30 都要關 TV, 仔仔要做功課.
我會到佢地 sleep 後才開睇新聞

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:31 硐表

晚上返到屋企, 我好少開電視架, 尋晚同亞女"上緊堂" !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
452#
發表於 07-11-20 11:35 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:33 硐表
錢就唔多, 不過我入得一手的話, 有咩用

賺息都好呀.
我都係330 fans.

Rank: 6Rank: 6


8953
453#
發表於 07-11-20 11:35 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:26 硐表
各位...昨晚有冇睇台慶?
我被阮兆祥 & 樓華...笑到我流眼淚

昨天阿女要睇, 但係我唔俾. 每日都好夜訓, 到下午就冇精神

Rank: 6Rank: 6


8953
454#
發表於 07-11-20 11:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 11:35 硐表

賺息都好呀.
我都係330 fans.

呢隻野, 我記得幾年前, 股價大約5x 左右, 當時由3x升上黎. 我睇過一份報道, 講佢d 帳的. 睇完之後就冇心去買. 但係幾年內330一路升, 升到我媽 左我唔知幾多次.
但係到今日, 我都決定唔買.
fans 要 我了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 07-11-20 11:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 11:34 硐表
平日過了 8:30 都要關 TV, 仔仔要做功課.
我會到佢地 sleep 後才開睇新聞

如果我老公同我地一齊返屋企, 佢第一件事就係"開電視", 好唔好睇都著左佢 !!! 我就無乜電視引, 睇唔睇都得, 不過係我媽度, 無理由要全世界就我/女一個, 熄電視架嘛, 咪由佢囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
456#
發表於 07-11-20 11:40 |只看該作者
我上次都係買1手@$95, [email=SOLD@$130]SOLD@$130[/email]
原文章由 雪文 於 07-11-20 11:33 硐表
錢就唔多, 不過我入得一手的話, 有咩用

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
457#
發表於 07-11-20 11:40 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 11:37 硐表

呢隻野, 我記得幾年前, 股價大約5x 左右, 當時由3x升上黎. 我睇過一份報道, 講佢d 帳的. 睇完之後就冇心去買. 但係幾年內330一路升, 升到我媽 左我唔知幾多次.
但係到今日, 我都決定唔買.
fans 要 ...

各人有心頭好, 我唔會 你嘅!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
458#
發表於 07-11-20 11:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 11:40 硐表
我上次都係買1手@$95, SOLD@$130

剛剛賺左個LV返黎.....

Rank: 8Rank: 8


17382
459#
發表於 07-11-20 11:41 |只看該作者
你囡又真係 可能我囡再大D都會係咁


原文章由 cyclmama 於 07-11-20 11:18 硐表
我今日冇哂心樹,食咗唔知幾多chocolate la.
講埋下part:

夠鐘咁我叫佢去   ,過咗一陣,我聽到佢好似喊,問佢muk事.
佢話唔見咗個禮貌大使襟章,老師話一定今日要帶回學校.我又開始 and 佢 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
460#
發表於 07-11-20 11:42 |只看該作者
love, many many thanks

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:45 硐表
係啦,平時5-6樣都ok的,係尋日咁多 你8:15先返到屋企 真係暈


有幾間,你睇睇:-| :-|

http://www.go2tutor.com/tuition_index.asp?OVRAW=%E4%B8%8A%E9%96%80%E8%A3%9C% ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖