關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
441#
發表於 07-10-30 11:44 |只看該作者
係啦, d褸要拎返出黎啦!

fun: 想問下你, citibank it visa 係咪係全線it都有81折架, 我見佢地張application form度寫得9折????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 11:33 硐表
今朝涼左好多, 今周末得 20度   (大家小心身體)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
442#
發表於 07-10-30 11:48 |只看該作者
各位, 請問有無人去過呢間 roma roma, 貴唔貴, 好味嗎 ?

http://www.apm-millenniumcity.com/chi/dining/dining_detail.php?id=8&sid=1&tid=70

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
443#
發表於 07-10-30 11:50 |只看該作者
funfun,多謝關心.   我收到你的PM啦, 不過諗住等你上來先復.

我昨日睇咗邱榕生, 佢話我敏感咳, 開咗葯.  咁昨晚睡覺真係無咳.

NDS, 今日又無咩事, 等我睇多二日先.   唔該晒你同你蝦子餅

原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 11:36 硐表
文文,  昨日收到我的 pm?

Rank: 8Rank: 8


17382
444#
發表於 07-10-30 11:51 |只看該作者
係呀,星期五會凍好多但未轉得校服住

原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 11:33 硐表
今朝涼左好多, 今周末得 20度   (大家小心身體)

Rank: 8Rank: 8


17382
445#
發表於 07-10-30 11:52 |只看該作者
無去過


原文章由 雪文 於 07-10-30 11:48 硐表
各位, 請問有無人去過呢間 roma roma, 貴唔貴, 好味嗎 ?

http://www.apm-millenniumcity.com/chi/dining/dining_detail.php?id=8&sid=1&tid=70

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
446#
發表於 07-10-30 11:53 |只看該作者
基法仲未通知幾時可穿冬季校服, 我就要打電話去問啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 11:51 硐表
係呀,星期五會凍好多但未轉得校服住

Rank: 4


679
447#
發表於 07-10-30 11:54 |只看該作者
有冇嚇C

我地d g.m. 坐係window side, 夜晚塊window會反映佢地computer gei 畫面,
有一晚,有個同事攞文件俾佢個 g.m. sign. 點知俾佢係window度睇到好多咸相,仲好幾似激tim.跟住第二日個同事咪勁唱lor.我個時未嚟做,所以都唔知邊鬼個g.m.cheap.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 09:55 硐表
剛剛比我老細發現我上緊網!!!:cry: :cry: :cry:
要閃一陣啦.......我驚佢cheap起上黎block左....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
448#
發表於 07-10-30 11:54 |只看該作者
好耐之前食過, 百零蚊1個人, food - ok la
原文章由 雪文 於 07-10-30 11:48 硐表
各位, 請問有無人去過呢間 roma roma, 貴唔貴, 好味嗎 ?

http://www.apm-millenniumcity.com/chi/dining/dining_detail.php?id=8&sid=1&tid=70

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
449#
發表於 07-10-30 11:56 |只看該作者
: : : : :
原文章由 irenec11 於 07-10-30 11:54 硐表
有冇嚇C

我地d g.m. 坐係window side, 夜晚塊window會反映佢地computer gei 畫面,
有一晚,有個同事攞文件俾佢個 g.m. sign. 點知俾佢係window度睇到好多咸相,仲好幾似激tim.跟住第二日個同事咪勁唱lor.我個時未 ...

Rank: 4


679
450#
發表於 07-10-30 11:59 |只看該作者
今個星期六表妹,我條裙係短袖,實 C
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 10:48 硐表
有呀,不過都係凍,我自己都覺得凍

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
451#
發表於 07-10-30 12:00 |只看該作者
囡囡無事就放心晒
你自己要介口呀!
係...咁可能真係張卡與機接觸點有少問題.

原文章由 雪文 於 07-10-30 11:50 硐表
funfun,多謝關心.   我收到你的PM啦, 不過諗住等你上來先復.

我昨日睇咗邱榕生, 佢話我敏感咳, 開咗葯.  咁昨晚睡覺真係無咳.

NDS, 今日又無咩事, 等我睇多二日先.   唔該晒你同你蝦子餅

...

Rank: 8Rank: 8


17382
452#
發表於 07-10-30 12:03 |只看該作者
係架,一早一晚都凍囉,中午就好小小


原文章由 irenec11 於 07-10-30 11:59 硐表
今個星期六表妹,我條裙係短袖,實 C

Rank: 2


83
453#
發表於 07-10-30 12:03 |只看該作者
我去tko買算 la。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 11:51 硐表
係呀,星期五會凍好多但未轉得校服住

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
454#
發表於 07-10-30 12:03 |只看該作者
it 屬下的店 (it, IT, izzue, 5cm, 遮仔....)全部 9折, 我自己是 b+ab vip, 所以再額外有9折 (=81折)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 11:44 硐表


fun: 想問下你, citibank it visa 係咪係全線it都有81折架, 我見佢地張application form度寫得9折????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 07-10-30 12:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-30 11:48 硐表
各位, 請問有無人去過呢間 roma roma, 貴唔貴, 好味嗎 ?

http://www.apm-millenniumcity.com/chi/dining/dining_detail.php?id=8&sid=1&tid=70

lee間我無去過, apm的食市我唔係幫親過好多間, 去黎去去都係food court 同意粉屋.

Rank: 4


679
456#
發表於 07-10-30 12:04 |只看該作者
我地未出通告,不過上網見到19日開始可以轉,都唔知學校會唔會睇天氣改
原文章由 雪文 於 07-10-30 11:53 硐表
基法仲未通知幾時可穿冬季校服, 我就要打電話去問啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
457#
發表於 07-10-30 12:04 |只看該作者
你個 login name 好直接 bor
原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:03 硐表
我去tko買算 la。

Rank: 8Rank: 8


17382
458#
發表於 07-10-30 12:05 |只看該作者
HI妹妹mami 你小朋友同我囡同校嗎?


原文章由 妹妹mami 於 07-10-30 12:03 硐表
我去tko買算 la。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
459#
發表於 07-10-30 12:06 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:03 硐表
it 屬下的店 (it, IT, izzue, 5cm, 遮仔....)全部 9折, 我自己是 b+ab vip, 所以再額外有9折 (=81折)

oic, 咁我或者申請定先啦.....如果在睇中野叫你幫我買可以嗎???

Rank: 8Rank: 8


17382
460#
發表於 07-10-30 12:06 |只看該作者
我知啦 SORRY:loveliness:


原文章由 funbabyhk 於 07-10-30 12:04 硐表
你個 login name 好直接 bor
‹ 上一主題|下一主題