註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 17:07 硐表 聽日返新工. 係咪好happy呢?????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 17:19 硐表 我好大幪, 上個星期寄左張支票去長者樂安居(係幫d老人家屋企裝平安鐘)度, 剛剛收倒佢地電話, 話我張cheque 無簽名 , 今日寄返比我簽回!!!! ...
別墅
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 17:16 硐表 我走先啦 ! 各位 bye bye
原文章由 雪文 於 07-10-15 17:23 硐表 物你同我一樣加 不過你好有善心
原文章由 雪文 於 07-10-16 09:39 硐表 come,我仲未收到件呀.
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:19 硐表 funfun: 我幾時取都OK, 係藍田好D, 唔駛你再搭車呀, 唔該晒! 我唔知條褲要唔要改喎? 改褲腳駛唔駛加$$架???? 一共幾多$$呀, TOTA BAG係乜野來架?????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 09:48 硐表 come, 睇吓今天下午我咩時間走啦. 如果要出街就唔攞住......改明天,我會打電話給你. 改褲腳應該唔洗錢, 但要一個星期時間. (你返去再試吓, 預少少縮水, 如真的要改, 則可以拎去 apm 果間改) Total: $696. 宜家做緊 ...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 10:00 硐表 大昌行抽股結果 http://main.ednews.hk/listedco/listconews/sehk/20071016/LTN20071016005_C.HTM 又唔中
原文章由 funbabyhk 於 07-10-16 10:06 硐表 7仔又再出 '特別版'
原文章由 come爸嘩 於 07-10-16 10:04 硐表 大昌我無抽到.
原文章由 雪文 於 07-10-16 10:09 硐表 me too
伯爵府