關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
441#
發表於 07-10-2 16:58 |只看該作者
我見到連玩緊時要點企都話

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:21 硐表
我仔係唔聽佢講gar, 因為我仔無論做咩, 佢都要話佢, 但佢又唔會解釋點解係唔岩ar, 我仔覺得佢無point咪唔聽佢lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
442#
發表於 07-10-2 16:59 |只看該作者
我自己係個位度笑左出黎
原文章由 katiekma 於 07-10-2 16:54 硐表
Hi,我回來了。我女話汶汶同佢講 hogan 系佢男朋友 亞女咪周圍同人講佢地拍拖 law。

  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
443#
發表於 07-10-2 17:02 |只看該作者
佢成日覺得我針對佢, 淨係我識教仔, 佢唔識, , 要講, 1010夜都講唔完
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表
我見到連玩緊時要點企都話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
444#
發表於 07-10-2 17:02 |只看該作者


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表
我見到連玩緊時要點企都話

Rank: 8Rank: 8


17382
445#
發表於 07-10-2 17:03 |只看該作者
HIHI

原文章由 novemberwm 於 07-10-2 16:23 硐表


今日收市啦, 明日早D 啦, 我都仲有一手IPO 返黎的, 1516想賣

好忙, 月頭月尾, 終於有時間同大家 SAY HI……

Rank: 8Rank: 8


17382
446#
發表於 07-10-2 17:06 |只看該作者
的囡唔會行到好前睇電視, 食飯慢吞吞因為行到好前睇電視既話我會關電視,食飯慢吞吞我會CUP佢碗飯落張TABLE度



原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:25 硐表
其實我都好怕自己係又話唔係又話亞女架! 上星期我同同事講過我女的生活惡習~如鐘意整張"矮椅", 令佢發出聲音, 我就成日話佢架, 同埋鐘意行到好前睇電視, 食飯慢吞吞......等等.
想問下你地會唔會好似我咁架???
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
447#
發表於 07-10-2 17:09 |只看該作者
係????????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表
我見到連玩緊時要點企都話

Rank: 8Rank: 8


17382
448#
發表於 07-10-2 17:09 |只看該作者
而且佢會幾燥下TIM 但一味叫ONLY

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:27 硐表
真係好開心, 你都覺得係

其實我d friend都覺得佢好煩同過份緊張

Rank: 8Rank: 8


17382
449#
發表於 07-10-2 17:11 |只看該作者
我見你有你老公叫,你亞仔有你亞仔玩

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:41 硐表
係lor, 咪就係lor, 成日喝都無用gar, 要解釋點解唔可以咁樣做先得gar ma, 無point係人都唔聽la

Rank: 8Rank: 8


17382
450#
發表於 07-10-2 17:13 |只看該作者
油塘邊間:D

原文章由 irenec11 於 07-10-2 16:51 硐表
hi, everyone! 我囡囡係油塘讀書,咁啱我都係住係將軍澳!華潤係我屋企樓下,唔知係咪咁啱住係同一屋苑呢?
好想囡囡可以識多d新朋友!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
451#
發表於 07-10-2 17:13 |只看該作者
唉.........

我老公老細個私人xx, 今日俾人即炒

我老公又要頂佢個位, 又要開始日日OT到12點的日子

希望佢老細快D請返個人啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
452#
發表於 07-10-2 17:13 |只看該作者
咁又太激左d~~對我女黎講!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:06 硐表
食飯慢吞吞我會CUP佢碗飯落張TABLE度

Rank: 8Rank: 8


17382
453#
發表於 07-10-2 17:16 |只看該作者
原來真相係咁 我都奇怪架啦我囡咁乖坐係度燒腸比人食 我諗我囡真係鍾意HOGNA

原文章由 katiekma 於 07-10-2 16:54 硐表
Hi,我回來了。我女話汶汶同佢講 hogan 系佢男朋友 亞女咪周圍同人講佢地拍拖 law。

  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
454#
發表於 07-10-2 17:17 |只看該作者
佢太自我, 鍾意事無大小都同你拗一餐, 所以我而家都怕左佢, 唔講野好過
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:11 硐表
我見你有你老公叫,你亞仔有你亞仔玩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
455#
發表於 07-10-2 17:18 |只看該作者
咁....又要辛苦你一排啦!:cry: :cry: :cry: :cry:

原文章由 雪文 於 07-10-2 17:13 硐表
唉.........

我老公老細個私人xx, 今日俾人即炒

我老公又要頂佢個位, 又要開始日日OT到12點的日子

希望佢老細快D請返個人啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
456#
發表於 07-10-2 17:18 |只看該作者
我昨日都有問我仔來, 佢話唔知, 只知佢二個開始閙交

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:16 硐表
原來真相係咁 我都奇怪架啦我囡咁乖坐係度燒腸比人食 我諗我囡真係鍾意HOGNA

Rank: 8Rank: 8


17382
457#
發表於 07-10-2 17:18 |只看該作者
驚比人投訴


原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:57 硐表
d細路比人蝦又驚, 蝦人地的細路又驚.....你地話而家做父母幾咁難丫!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
458#
發表於 07-10-2 17:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:16 硐表
原來真相係咁 我都奇怪架啦我囡咁乖坐係度燒腸比人食 我諗我囡真係鍾意HOGNA

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
459#
發表於 07-10-2 17:19 |只看該作者
: : :  sorry ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:18 硐表
驚比人投訴

Rank: 8Rank: 8


17382
460#
發表於 07-10-2 17:20 |只看該作者
都係架,尋日佢2個都好SWEET SWEET
不過現實板就唔得啦~~火星X地球都似


原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:59 硐表
我自己係個位度笑左出黎   

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:23 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖