註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:21 硐表 我仔係唔聽佢講gar, 因為我仔無論做咩, 佢都要話佢, 但佢又唔會解釋點解係唔岩ar, 我仔覺得佢無point咪唔聽佢lor
返回頂部
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-10-2 16:54 硐表 Hi,我回來了。我女話汶汶同佢講 hogan 系佢男朋友 亞女咪周圍同人講佢地拍拖 law。
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:58 硐表 我見到連玩緊時要點企都話
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-2 16:23 硐表 今日收市啦, 明日早D 啦, 我都仲有一手IPO 返黎的, 1516想賣 好忙, 月頭月尾, 終於有時間同大家 SAY HI……
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:25 硐表 其實我都好怕自己係又話唔係又話亞女架! 上星期我同同事講過我女的生活惡習~如鐘意整張"矮椅", 令佢發出聲音, 我就成日話佢架, 同埋鐘意行到好前睇電視, 食飯慢吞吞......等等. 想問下你地會唔會好似我咁架??? ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:27 硐表 真係好開心, 你都覺得係 其實我d friend都覺得佢好煩同過份緊張
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:41 硐表 係lor, 咪就係lor, 成日喝都無用gar, 要解釋點解唔可以咁樣做先得gar ma, 無point係人都唔聽la
原文章由 irenec11 於 07-10-2 16:51 硐表 hi, everyone! 我囡囡係油塘讀書,咁啱我都係住係將軍澳!華潤係我屋企樓下,唔知係咪咁啱住係同一屋苑呢? 好想囡囡可以識多d新朋友!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:06 硐表 食飯慢吞吞我會CUP佢碗飯落張TABLE度
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:11 硐表 我見你有你老公叫,你亞仔有你亞仔玩
原文章由 雪文 於 07-10-2 17:13 硐表 唉......... 我老公老細個私人xx, 今日俾人即炒 我老公又要頂佢個位, 又要開始日日OT到12點的日子 希望佢老細快D請返個人啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:16 硐表 原來真相係咁 我都奇怪架啦我囡咁乖坐係度燒腸比人食 我諗我囡真係鍾意HOGNA
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:57 硐表 d細路比人蝦又驚, 蝦人地的細路又驚.....你地話而家做父母幾咁難丫!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 17:18 硐表 驚比人投訴
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:59 硐表 我自己係個位度笑左出黎