關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
441#
發表於 07-8-9 13:18 |只看該作者
同意呀.


原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 13:04 發表

現在小朋友的童年好短暫.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
442#
發表於 07-8-9 13:37 |只看該作者
無辦法ar, 唔讀唔得ma, 除非諗住係之前間公司做一世, 否則一定要讀個dipolma, 我會考得2科合格咋
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 13:10 發表
起碼你會去讀先啦,
我......想讀都讀唔到個書包比返曬miss亞sir好耐lu,跟本跟唔到呀

Rank: 5Rank: 5


4210
443#
發表於 07-8-9 13:49 |只看該作者
我老細成日都叫我去進修下, 我應承左佢啦, 還掂都係用公司$$, 不過我講明一星期上一日堂咋

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:37 發表
無辦法ar, 唔讀唔得ma, 除非諗住係之前間公司做一世, 否則一定要讀個dipolma, 我會考得2科合格咋

Rank: 5Rank: 5


4210
444#
發表於 07-8-9 13:54 |只看該作者
come come,

得閒去下房委會個website度睇下, 你個屋苑都有單位回購...有相睇架....比你揀, 邊座&邊個室好?

http://www.housingauthority.gov.hk/hdw/b5/residential/hos07/phase2/photodepository/unit.html?data=BauhiniaGarden

Rank: 8Rank: 8


17382
445#
發表於 07-8-9 14:12 |只看該作者
c啦,我e+就係咁啦無諗住走tim
你一定好過我啦我f5都

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:37 發表
無辦法ar, 唔讀唔得ma, 除非諗住係之前間公司做一世, 否則一定要讀個dipolma, 我會考得2科合格咋

Rank: 8Rank: 8


17382
446#
發表於 07-8-9 14:25 |只看該作者
唔洗錢讀下無所謂

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 13:49 發表
我老細成日都叫我去進修下, 我應承左佢啦, 還掂都係用公司$$, 不過我講明一星期上一日堂咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
447#
發表於 07-8-9 14:37 |只看該作者
你要3房的話, A,D,E,K室, 其餘係2房.
我住7座.
等我慢慢睇下先.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 13:54 發表
come come,

得閒去下房委會個website度睇下, 你個屋苑都有單位回購...有相睇架....比你揀, 邊座&邊個室好?

http://www.housingauthority.gov.hk/hdw/b5/residential/hos07/phase2/photodepository/unit. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
448#
發表於 07-8-9 14:42 |只看該作者
JERRY媽: 係咪無$$睇呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
449#
發表於 07-8-9 14:46 |只看該作者
龍舌蘭 , 書包無平, Jusco同永安都要 $229.-無折

Rank: 6Rank: 6


8953
450#
發表於 07-8-9 14:47 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 13:54 發表
come come,

得閒去下房委會個website度睇下, 你個屋苑都有單位回購...有相睇架....比你揀, 邊座&邊個室好?

http://www.housingauthority.gov.hk/hdw/b5/residential/hos07/phase2/photodepository/unit. ...

等我又八下先...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
451#
發表於 07-8-9 14:47 |只看該作者
C囉, 仲自問係藍田地膽, 乜藍田有個屋苑叫康瑞苑架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
452#
發表於 07-8-9 14:48 |只看該作者
係呀, 呢個社會唔進修, 俾人炒都係關自己事囉.:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:37 發表
無辦法ar, 唔讀唔得ma, 除非諗住係之前間公司做一世, 否則一定要讀個dipolma, 我會考得2科合格咋

Rank: 8Rank: 8


17382
453#
發表於 07-8-9 14:48 |只看該作者
lunch果時租客打電話比我,
問我關於續租事宜,
佢係出年2月尾先到期既,
佢問我出年諗唔諗住照租佢想睇我有咩意向,
我話都會照出租,
佢都話有意思同我續約但唔想我加佢租,
佢都知e+出面租樓比之前貴左好多,
但佢又sell自己係好租客所以想我唔加租,
我都知佢係好租客來的,
之前都同c6提過下如果出年個租客想租咁點呢加唔加好呢!
c6話唔加由得佢照租wor,
我都係咁諗就算加都係加$100-200,
咁今日租客都打左電話來問,
我就話好啦口頭答應跟舊約,
明天先覆實佢.


如果係你地會唔會加呢!?我知e+市價做緊$7500-$7800,但個客好唔好就睇彩數,要等幾耐先有客租都唔會知又係要睇彩數,搵新客又要比俑地產

Rank: 6Rank: 6


8953
454#
發表於 07-8-9 14:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-9 14:46 發表
龍舌蘭 , 書包無平, Jusco同永安都要 $229.-無折

唔該.

想問下你地, 舊書包點處置 ? 用返 ? 點洗干淨d?
我女上年的書包, 一年內洗過3次, 都係好污濁.

Rank: 6Rank: 6


8953
455#
發表於 07-8-9 14:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 14:48 發表
lunch果時租客打電話比我,
問我關於續租事宜,
佢係出年2月尾先到期既,
佢問我出年諗唔諗住照租佢想睇我有咩意向,
我話都會照出租,
佢都話有意思同我續約但唔想我加佢租,
佢都知e+出面租樓比 ...

搵到個好客 就唔好計個一兩佰嘍.
其實妳租幾多俾佢呢 ?同市價差得好遠嗎 ?
差得多, 就妳係好業主, 叫佢俾多些小啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
456#
發表於 07-8-9 14:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-8-9 14:48 發表
係呀, 呢個社會唔進修, 俾人炒都係關自己事囉.:cry:

我又o甘睇, 做野除左學歷, 真係講心的.
如果怕蝕底, 做野從不主動, 有得縮就縮, 又冇交待, o甘就....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
457#
發表於 07-8-9 14:57 |只看該作者
我都同意, 而家你個租客咁主動, 又唔會遲交租, 我都覺唔好為左果1-2佰而再博過囉, 一陣租著比d唔三唔四的人, 又或者遲交/唔交租又玩野的, 仲煩啦.

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:53 發表

搵到個好客 就唔好計個一兩佰嘍.
其實妳租幾多俾佢呢 ?同市價差得好遠嗎 ?
差得多, 就妳係好業主, 叫佢俾多些小啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
458#
發表於 07-8-9 14:58 |只看該作者
我個都仲放左係度, 多數扔左佢算啦.
[url=file://\\
[quote[/url]]原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:50 發表
唔該.
想問下你地, 舊書包點處置 ? 用返 ? 點洗干淨d?
我女上年的書包, 一年內洗過3次, 都係好污濁.

Rank: 6Rank: 6


8953
459#
發表於 07-8-9 15:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 14:47 發表
C囉, 仲自問係藍田地膽, 乜藍田有個屋苑叫康瑞苑架????

係咪最近將軍澳隧道個都呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
460#
發表於 07-8-9 15:00 |只看該作者
jerry媽: 以我所知大單d的, 係5, 6座都有人在屋內自殺過, 但幾樓乜野室我又唔記得.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖