註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 13:04 發表 現在小朋友的童年好短暫.
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 13:10 發表 起碼你會去讀先啦, 我......想讀都讀唔到個書包比返曬miss亞sir好耐lu,跟本跟唔到呀
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:37 發表 無辦法ar, 唔讀唔得ma, 除非諗住係之前間公司做一世, 否則一定要讀個dipolma, 我會考得2科合格咋
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 13:49 發表 我老細成日都叫我去進修下, 我應承左佢啦, 還掂都係用公司$$, 不過我講明一星期上一日堂咋
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-8-9 13:54 發表 come come, 得閒去下房委會個website度睇下, 你個屋苑都有單位回購...有相睇架....比你揀, 邊座&邊個室好? http://www.housingauthority.gov.hk/hdw/b5/residential/hos07/phase2/photodepository/unit. ...
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-9 14:46 發表 龍舌蘭 , 書包無平, Jusco同永安都要 $229.-無折
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 14:48 發表 lunch果時租客打電話比我, 問我關於續租事宜, 佢係出年2月尾先到期既, 佢問我出年諗唔諗住照租佢想睇我有咩意向, 我話都會照出租, 佢都話有意思同我續約但唔想我加佢租, 佢都知e+出面租樓比 ...
原文章由 雪文 於 07-8-9 14:48 發表 係呀, 呢個社會唔進修, 俾人炒都係關自己事囉.:cry:
原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:53 發表 搵到個好客 就唔好計個一兩佰嘍. 其實妳租幾多俾佢呢 ?同市價差得好遠嗎 ? 差得多, 就妳係好業主, 叫佢俾多些小啦.
[quote[/url]]原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 14:50 發表 唔該. 想問下你地, 舊書包點處置 ? 用返 ? 點洗干淨d? 我女上年的書包, 一年內洗過3次, 都係好污濁.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 14:47 發表 C囉, 仲自問係藍田地膽, 乜藍田有個屋苑叫康瑞苑架????