關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3302
441#
發表於 07-6-24 22:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唸住睇返e 兩日的message,點知扣咗mp 的呼籲,2版睇哂。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
442#
發表於 07-6-24 22:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

係囉....呢兩日幾乎只係聽到自己嘅心跳聲   :cry:
tungtung-mama 寫道:
唸住睇返e 兩日的message,點知扣咗mp 的呼籲,2版睇哂。

Rank: 5Rank: 5


3302
443#
發表於 07-6-24 22:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

e, 我又無噃,我仲好期待我的暑假快D來臨   

[quote]
cheungmp 寫道:
噢~~我地係咪有暑假恐懼症候群       

Rank: 6Rank: 6


8185
444#
發表於 07-6-24 22:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

你外遊嘛......       
tungtung-mama 寫道:
e, 我又無噃,我仲好期待我的暑假快D來臨   

[quote]
cheungmp 寫道:
噢~~我地係咪有暑假恐懼症候群       

Rank: 5Rank: 5


4355
445#
發表於 07-6-24 22:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我要去....6杯麵啦....
今晚唔傾咁夜.....好鬼C攰....
聽朝見....
咦? hhkk....妳緊排唔駛流亡...內地?
咁熱....真係免得過...都免.....

kec

Rank: 5Rank: 5


3302
446#
發表於 07-6-24 22:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔關外遊事,我可以有2個月唔駛      ,心情應該好D,放咗工,又可以睇多D電視

[quote]
heiheikeikei 寫道:
ttmm,

你外遊嘛......        [quote]

Rank: 5Rank: 5


3302
447#
發表於 07-6-24 22:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

KC 發完燒,好快又長高,條褲咪唔啱著囉。

Rank: 6Rank: 6


8185
448#
發表於 07-6-24 22:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

本來下星期係4日北京office (我第一次去)
點知班學生未可以上班, e+會壓後,星期一再睇下點安排...

最好比我去北極........e+咁熱
可適公司未發,無係嗰道開office..... :cry:
Cassey 寫道:
我要去....6杯麵啦....
今晚唔傾咁夜.....好鬼C攰....
聽朝見....
咦? hhkk....妳緊排唔駛流亡...內地?
咁熱....真係免得過...都免.....

kec

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
449#
發表於 07-6-24 22:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi
啱啱服侍完少爺瞓覺

Rank: 6Rank: 6


8185
450#
發表於 07-6-24 22:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

>我會一齊吹....
盡快吹哂佢....快d走....
- 我蠢咗,我嗰支仲係超大裝.....(都唔知邊個咁醒就去買!仲要放車尾!!!!)

> 妳搵個....可以坐響冷氣地方....望到出面公園嘅地方....佢哋有無窮無盡嘅精力....妳同佢哋癲...點計...條數都係唔掂.......! Facial mask+eye mask+ 緊膚+美白.....好多成本架....!
- 今日我勁蠢!!!!    我下次會......但我今日下奏係KLC 後面個公園.......四面八方都無 air con area ar.......)
Cassey 寫道:
>幣啦....新買嗰兩條長褲又唔啱著....
- 係咪又瘦咗.
....係高左....重有之前儲起嗰丁多肉....一次過....   

>不過....轉左聲...好性感...
- 噢.....新的性感小野貓.....登登登躉.....誕生喇....
....係一隻牛....誕生.....

> 吹泡泡.....妳唔吹就緊係熱啦...
妳兩件有無話熱呀???
-佢地問我點解咁快走囉
no....我會一齊吹....
盡快吹哂佢....快d走....   


大路呀.....1.30玩到3.00....正午呀! 一大支泡泡 吹晒....我都算係咁喇.....齋坐咁奈....
妳搵個....可以坐響冷氣地方....望到出面公園嘅地方....佢哋有無窮無盡嘅精力....妳同佢哋癲...點計...條數都係唔掂.......!  Facial mask+eye mask+ 緊膚+美白.....好多成本架....!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
451#
發表於 07-6-24 22:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

阿仔一考完試就鬆散到仲差過開學嗰陣....呢兩日都比我        今日連老爺都加入戰場.....暑假佢地咁得閒...一定....   
tungtung-mama 寫道:
唔關外遊事,我可以有2個月唔駛      ,心情應該好D,放咗工,又可以睇多D電視

[quote]
heiheikeikei 寫道:
ttmm,

你外遊嘛......        [quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
452#
發表於 07-6-24 22:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,
我覺得我啲"皺紋", 今日開始好會"強"

got and replied.
tungtung-mama 寫道:
hhkk,

1:30 - 3:00    咁,你燶咗咪?

Check PM

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
453#
發表於 07-6-24 22:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

北京....咁會唔會請你去睇奧運
[quote]
heiheikeikei 寫道:
本來下星期係4日北京office (我第一次去)
點知班學生未可以上班, e+會壓後,星期一再睇下點安排...

最好比我去北極........e+咁熱
可適公司未發,無係嗰道開office..... :cry:

Rank: 6Rank: 6


8185
454#
發表於 07-6-24 22:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好.....聽落你個sch都好正!!
tungtung-mama 寫道:
唔關外遊事,我可以有2個月唔駛      ,心情應該好D,放咗工,又可以睇多D電視

Rank: 5Rank: 5


3302
455#
發表於 07-6-24 22:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

  

Rank: 6Rank: 6


8185
456#
發表於 07-6-24 22:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

-_- 我驚我話去......到時落唔返嚟~~~~~   

我啲國語又唔係叻,我上次同佢地做野....我同佢地講
我今年嘅quota  已經用盡 :
cheungmp 寫道:
hhkk,

北京....咁會唔會請你去睇奧運

Rank: 5Rank: 5


3302
457#
發表於 07-6-24 22:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

應該喺奧運前奏曲先啱

不過,e家的北京,38度??

Rank: 6Rank: 6


8185
458#
發表於 07-6-24 22:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

今日都有嘢鬧???? 無乜嘢架喎.....

放下假啫....e仔咁都中招?
cheungmp 寫道:
ttmm,

阿仔一考完試就鬆散到仲差過開學嗰陣....呢兩日都比我        今日連老爺都加入戰場.....暑假佢地咁得閒...一定....   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
459#
發表於 07-6-24 22:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

嘩~~~~
hhkk,
真係擔心你.....     
tungtung-mama 寫道:


不過,e家的北京,38度??

Rank: 5Rank: 5


3302
460#
發表於 07-6-24 22:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

咁好正帶吖,話哂都仲好細 6 -7 歲咋。

放鬆D,放鬆D,放鬆D,.....笑多D,笑多D,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖