關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
421#
發表於 07-2-21 22:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

新年快樂! 祝妳一家盡快好番, 身體健康!! 聽你咁講我都鄧你辛苦, 大人都唔適服真係好麻煩, 因為都無精神再去照顧小朋友, 希望你地一家快d好番, 你自己都要小心d, 最好都係帶番個口罩, 以防萬一

yeeli:

如果係咁我地依家個教正確係乜野名稱呀? 點解門口仲係寫住創價學會0既?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
422#
發表於 07-2-21 22:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

佢個名係叫創xx會或叫Sxx,創xx會位於九龍塘,,而日蓮正宗位於油痳地,但你有無發現佢地係佛教,但係無一個僧侶,我地日蓮正宗係由日本富士山大石寺任名一位僧侶來主持,所以有僧侶同我地一齊唸經架.

Rank: 5Rank: 5


2422
423#
發表於 07-2-21 23:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

下...照你咁講我地去九龍塘個度未唔啱law, 其實呢樣野我都覺得怪怪地, 但見媽咪咁奈以來又無比人騙, 所以就再無為意, 咁我地應該點做好呢

咁我地唸0既經, 係唔係一樣架?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
424#
發表於 07-2-21 23:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

頭先我上網搵左有關日蓮及創價的資料, 都有提及到破門一事, 但我始終未能好了解, 我想問下你, 咁我依家個度算唔算拜緊釋專還是只係拜池田先生, 我睇得唔係好明   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
425#
發表於 07-2-22 00:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我地唸法華經,唱題係{南無妙法蓮華X}因為我地僧侶教不可以寫全句唔禮貌,你知全句啦,而創x佢地唸咩經我就唔知,你媽咪有無接佛,當年日本同世界各地都有好多人有接佛,創x比日蓮正宗破門之後,係有張個佛轉咗自己出版既佛,當年因為有好多人唔知就比創x轉咗個佛,真正由日蓮正宗既佛就比佢地燒咗,所以係同一日就發生咗日本版神大地震,我估你都知係咩事. :cry: 當年我媽咪係創x佢真係比一個大圍部長叫佢要比一個月四千蚊做善款.

Rank: 5Rank: 5


2422
426#
發表於 07-2-22 00:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我地都係唸呢一句, 另外仲有一本經書(細細本的)入面都有十頁紙咁上下的經文要唸, 我媽咪放響屋企個神檯, 個度係寫左d字響到, 就係呢句經文, 但就無佛像, 我有d想約你過年後見一見面了解下, 我唔想我媽咪信錯教.

我就無聽過我阿媽有比過咁多善款, 不過每次有d大時大節, 佢地都會準備定d信封比我地入善款, 幾多隨意.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
427#
發表於 07-2-22 01:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

可以,我可以同你去問下我地日蓮正宗既僧侶,佢詳細講解你聽,我地屋企個佛係一褔有字係上面既圖,唔係佛像,佢地就係COPY咗其中一個日蓮正宗既上人所寫既佛,跟住就當係自己既佛,你可以同你媽咪一齊嚟睇下.
要瞓,goodnight

Rank: 4


988
428#
發表於 07-2-24 16:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你地去晒邊???     

Rank: 3Rank: 3


280
429#
發表於 07-2-24 19:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我生病了   老公好返就傳染給我
故我要每天早點休息.
不過老公在初五再往法國看多一次醫生因胃痛, 后入了一晚醫院檢驗發現是胃出血. 現在好好多因不用胃痛.

Rank: 4


988
430#
發表於 07-2-24 20:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

嘩,你個個都病咗,真係要保重身體,你老公胃出血,點解會咁架??你要多d休息,快d好返,加油加油.

Rank: 5Rank: 5


2422
431#
發表於 07-2-25 01:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

嘩...點解你老公攪到胃出血咁嚴重0既 , 你地要小心身體呀? 呢排d天氣時暖時凍真係好麻煩.

其實早期我個女都讀過公文中及公文英, 雖然我自己都覺得ok, 但要付出更加多時間, 因公文中及公文英係需要聽完cd先可做工課的, 而且仲要聽三次, 所以每日都要預15至30分鐘時間去做(加上小朋友咁細一定要我地陪佢一齊聽的), 所以後來我都係無讀, 因覺得大家都好辛苦咁  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
432#
發表於 07-2-25 01:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

前兩日同我阿媽及阿姨講有關"日蓮正宗"的事, 問佢地知唔知油麻地都有, 而且仲有僧侶的, 點知佢地講左一大堆油麻地的不是, 及創價本身點唔同, 所以依家我覺得好亂, 都唔知點好 , 因為我經媽咪接觸左呢個教好奈, 但都無正式好好去唱題, 所以今年同自己講一定要每日早晚都唸經及唱題(雖然只係五分鐘), 後來從你處得知油麻地也有, 攪到依家都唔知應該順邊到好
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
433#
發表於 07-2-25 18:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

多謝關心 alkyng & yeeli

其實我們也不知胃出血咁嚴重0既, 醫生都不清楚因驗了沒有細菌只知前一天老公嘔吐很利害故我要求他直往法國看如有問題也可祥細驗

alkyng
是嗎? 原公文英是用很多時間 我都是想清楚......
妳退了學嗎 ? 她司有沒有為難妳 ?

Rank: 4


988
434#
發表於 07-2-25 21:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你唔洗心急同亂,你唔明白係好正常既事,你可以pm佢地講既不是比我知,我解釋你聽,你再自己去分析,我好明白你既心亂,單單聽人講係好難信,人係要親身睇過感受過先至會信.

Rank: 5Rank: 5


2422
435#
發表於 07-2-25 22:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我稍後pm話你知.

miholo:

公文都無留難我, 梁主任本身都好明白我, 因我同佢講想停晒個女所學的活動, 專心攪好個身體先, 而且佢仲同我交流一d有關營養0既野tim, 至於蔡老師唔多唔少有d唔開心, 佢同我講咁樣好可惜, 未見成績就唔讀, 浪費左之前學0既野及時間, 不過佢知我地想攪好個女個身子後, 都無乜野.

公文英測驗係要串字的, 之前聽個daddy講唔識一個都要繼續重覆無得升班直至測驗識串及在指定時間內完成, 時間用多左都唔得

我個大女到依家仍然有咳(有痰聲), 但其它野一齊正常, 而個細女今日開始有d黃鼻涕, 其它野又係一齊正常, 攪到我都唔知同唔同佢地睇醫生好   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
436#
發表於 07-2-25 23:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

如妳細女剛開始有d黃鼻涕 嚴重就要看因如我仔仔身體好我就不看多看一天, 但如像我家小姐就立即要看不用等因她是會變成嚴重的人.

其實我看完(不只今次)妳說蔡老師都真是不簡單的人, 因我覺得大家是相看的,   她很像能人驚的人那我們大家如何溝通... 我都重有一天時間我再同老公研究一下

Rank: 4


988
437#
發表於 07-2-25 23:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
我都同意MIHOLO 講法,個個身體唔同,細個就唔好等,要快d睇安心d.

Rank: 5Rank: 5


2641
438#
發表於 07-2-26 14:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你地講嗰間公民數係咪即係三期新嗰間?有天我見都幾多人查詢課程,我又試吓問問睇吓適唔適合我個女,點知有個女仔剩係叫我留下聯絡電話,話遲些會有人回覆我嚟聽一個兩至三小時嘅seminar, 我覺得有點兒那個,而且留下電話至今已個多月亦未曾有人回覆過,所以已經無什興趣了...!
小女剛剛在John's Edu完成了珠心算基礎班,老師叫佢再上advance class,奈何她說其實並不喜歡上珠心算,唯一先讓她抖一抖,但我已為她報讀了另一個由外籍老師教授的英文班,希望彌補她英文的不足,本來是小組形式的,學費$540/4堂/小時,但那個補習班並沒有因為收生不足而停辦or合併其他時段的學生一起上課,反而讓她單對單與老師上課,雖然還沒有開始,不過感覺上單對單好似好扺咁...Heheeeeee    其實我地今個星期四都會去A+Edu那邊試1堂英文班,不過他比較貴,成$720/4堂/小時,你地有無小朋友讀緊?覺得好唔好呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
439#
發表於 07-3-1 00:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo / yeeli:

你地去左邊到呀, 呢幾日上bk都唔見你地0既, 攪到我有d失落呀.............

我最終無帶細女去睇醫生, 又出奇地流左兩日鼻涕(黃綠色), 依家已無事了, 因之前帶大女去聯合睇專科時, 醫生同我講有綠鼻涕都唔一定要食抗生素, 有時比d時間佢地飲多d水及戒口, 都會自然好番, 所以今次膽粗粗試下, 當然持續三日或有發燒, 我就會立即帶佢去睇醫生.

早兩日去左旺角一間專教普通話的校社, 買左隻cd及書返來自己學下普通話, 本來都想報名上堂的, 但d時間就唔到, 所以唯有自己響屋企學   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
440#
發表於 07-3-1 00:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我係到呀,哎呀可能呢倫濕,我屋企成塊嗇都有d一隻隻野,今日要用漂白水大整,又驚d油漆會有問題, 好小心整.我用抽濕機都有咁既野.
你個女好返晒,       
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖