- 在線時間
- 410 小時
- 最後登錄
- 16-9-14
- 國民生產力
- 129
- 附加生產力
- 1110
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1402
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 2641
- UID
- 56316
 
|
Re: 95區家長大都會
你地講嗰間公民數係咪即係三期新嗰間?有天我見都幾多人查詢課程,我又試吓問問睇吓適唔適合我個女,點知有個女仔剩係叫我留下聯絡電話,話遲些會有人回覆我嚟聽一個兩至三小時嘅seminar, 我覺得有點兒那個,而且留下電話至今已個多月亦未曾有人回覆過,所以已經無什興趣了...!
小女剛剛在John's Edu完成了珠心算基礎班,老師叫佢再上advance class,奈何她說其實並不喜歡上珠心算,唯一先讓她抖一抖,但我已為她報讀了另一個由外籍老師教授的英文班,希望彌補她英文的不足,本來是小組形式的,學費$540/4堂/小時,但那個補習班並沒有因為收生不足而停辦or合併其他時段的學生一起上課,反而讓她單對單與老師上課,雖然還沒有開始,不過感覺上單對單好似好扺咁...Heheeeeee 其實我地今個星期四都會去A+Edu那邊試1堂英文班,不過他比較貴,成$720/4堂/小時,你地有無小朋友讀緊?覺得好唔好呀? |
|