關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
421#
發表於 07-2-8 23:05 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

首先多謝你關心先!!
佢喺房室玩粉筆,唔小心比d粉筆"扇"親,耳仔撞咗落枱角,流血,去e院連咗兩針!!今次咪教訓佢"自食其果"囉!!!
唉!!細佬31/12先連完1針,依家又到哥哥!!       
係呀!佢今日做咗大紅人呀!我放學去攞功課,聽到好多同學仔一見到d媽媽,就話今日(我仔)撞到耳仔,去咗e院呀!!
  
不過,佢班主任都好好,打咗幾次嚟問佢點!! :  : 到放學見到佢,佢都好擔心佢!!
係呀!幫我叫你仔仔唔好擔心,佢聽日會返學呀!
依家隻耳仔好似用緊"藍牙"咁呀!!哈哈!!   

Rank: 5Rank: 5


1998
422#
發表於 07-2-10 00:47 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
好彩, 無咩大外就好了.  不過, 要叫阿仔小心d啦, 你知啦, d細路一玩開, 就忘形, 好易發生呢d意外. 好似我仔甘, 一有得玩, 就連佢阿媽我係邊個都唔記得啦...叫佢地唔玩就一定唔可能, 唯有叫佢地小心d啦. 祝阿仔早日好番, 唔使用藍牙.
k_wong7

Rank: 4


724
423#
發表於 07-2-10 02:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!今次當買個教訓啦!!鬼叫佢自己頑皮咩!!:cry:  :cry:

哈哈!    係呀!希望佢快d唔洗用藍牙!!不過最快都要16號呀!!

你家長日,幾點呀?我11:05喎!

Rank: 5Rank: 5


1998
424#
發表於 07-2-11 18:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我係下午3:25.  好彩係下午, 如果唔係就要請假啦.  真係羨慕你可以做全職媽媽.希望快d有呢個機會. 因為真係唔捨得寶寶.
k_wong7

Rank: 4


724
425#
發表於 07-2-12 17:55 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係喎,你仲有十幾日就要返工囉喎!
bb同哥哥點呀?!
世事往往唔如意的!唔好太唔開心喇!!
總之,你睇我好,我睇你好啦!!

Rank: 5Rank: 5


1998
426#
發表於 07-2-12 19:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
暫時要媽咪幫住手先. 另外, 你明天去唔去腦博土士?
k_wong7

Rank: 4


724
427#
發表於 07-2-13 00:11 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我仔去呀!
都好呀!有媽媽幫住先,都放心d!!

Rank: 2


51
428#
發表於 07-2-13 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

各位媽咪,

我囝囝依家係德信幼稚園讀緊, 想日後都可以係德信小學讀(屬於 31網), 想問問住係砵蘭街(近旺角警署)或富榮花園,屬唔屬於 31網幅蓋地區呢   

thanks

Rank: 4


724
429#
發表於 07-2-13 17:09 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

waiwaimummy,

sorry,我都唔係好清楚,因為我同k_wong7都唔係住31網的!!

Rank: 2


51
430#
發表於 07-2-13 18:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,

咁想問妳點樣可以入到德信小學呀 唔係要居住地區同學校網一樣先可以入讀咩

Rank: 4


724
431#
發表於 07-2-14 12:06 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

waiwaimummy,

我仔讀德幼的,統一派位第一輪(好似叫自行選校),有20分,所以第一輪就入咗.因為第一輪係無限制學校網的.
另外,如果第一輪唔得,第二輪會分甲/乙兩部,甲部都係無限制學校網的,而乙部就好似可以選一間唔同區的!
其實,到時學校會有d講座的,你到時可以去聽吓,都好有幫助

Rank: 5Rank: 5


1998
432#
發表於 07-2-16 15:58 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我下星期三返工啦, 真你好唔捨得. 希望快d慣啦, 再唔係希望盡快可以自己湊.
另外, 就黎過年, 先祝你地一家身體健康(最緊要),之後你就青春常駐, 老公比多d$比你, 你老公就梗要路路暢通同搵多d$啦(唔係點比你  ), 至於阿仔佢地就學業進步, 科科無100都有99, 同埋聽晒你話.

新年快樂  

k_wong7

Rank: 4


724
433#
發表於 07-2-16 17:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

大家咁話,我都祝你地身體健康,快d可以自己湊仔,老公又可以搵多d$,搵埋你嗰份,兩個仔快高長大,年年考十名內,學業進步,聽教聽話!!!

我仔終於拆咗線喇!!好彩唔洗包住耳仔過年!!哈哈哈!!

happy new year!!

Rank: 5Rank: 5


1998
434#
發表於 07-2-17 13:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
多謝你呀. 承你貴言, 希望今年內可以.  到時一定請你飲茶.

甘米好羅, 終於無事, 甘你同阿仔講, 以後玩得小心d啦.

甘我地"出年"先再傾啦.

k_wong7

Rank: 4


724
435#
發表於 07-2-17 17:16 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

放假得閒就call我,好好enjoy埋埋幾日喇!!

Rank: 5Rank: 5


1998
436#
發表於 07-2-18 23:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
新年快樂. 新的一年, 希望大家都有好開始. 如我有空會call你.
不過依家心情有d矛盾, 你明啦.    :-| 希望好快會好d.真係唔想d假甘快完.
k_wong7

Rank: 4


724
437#
發表於 07-2-19 02:58 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

放完產假就係咁架喇!!過一排就會好好多喇!!!
記得relax呀!!

Rank: 5Rank: 5


1998
438#
發表於 07-2-20 15:17 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
卒之聽日要返工啦, 甘就放完呢個假期啦.真係好好好好好唔捨得呀. 我唸我聽日都係返工等放工啦.  都唔使唸有心機做野.
k_wong7

Rank: 4


724
439#
發表於 07-2-20 21:07 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

你明天一定覺得d時間好慢喇!到放工都唔知自己做過咩呀!!!

Rank: 5Rank: 5


1998
440#
發表於 07-2-21 21:45 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 今日d時間真係好慢, 12點開始, 我已經倒數,我正常放工時間係5:30. 所以你話呢. 同埋今日都無咩心情做野, 都係整理一下d野, 無正式做野, 同埋正正5:30離開公司啦, 一兩日就無所謂, 再係甘, 一定比人炸形.
k_wong7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖