關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
421#
發表於 06-10-21 12:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

kittymummy, agnshwh,

請問評估係未唔計分,共當係測驗前預習?

Rank: 5Rank: 5


3218
422#
發表於 06-10-21 21:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

係呀.所以我無同佢溫習,睇下佢程度去到邊.
2fungs 寫道:
kittymummy, agnshwh,

請問評估係未唔計分,共當係測驗前預習?

Rank: 5Rank: 5


1178
423#
發表於 06-10-21 21:15 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咁係未會派翻paper返屋企? (係未隔離班有派?)

有班睇校網班相? (個個樣都睇唔清,我排排坐影)

[quote]
Kittymummy 寫道:
係呀.所以我無同佢溫習,睇下佢程度去到邊.[quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
424#
發表於 06-10-21 21:18 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我知隔離班有派maths.
我有睇班相,個個同學個樣都好開心.

Rank: 5Rank: 5


1178
425#
發表於 06-10-21 21:21 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我問亞仔kitty & alki 係邊個,佢都搵唔到~  

前早有派英文test dict 範圍,今日又唔見咗張紙,可唔可以post返比我睇下呀?  

Rank: 5Rank: 5


3218
426#
發表於 06-10-22 00:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

1.Hello,Mary.
2.I am Tom.
3.What is your name ?
4.My name is Ben.
5.Goodbye.
6.He is my father.
7.He has four cars and nine buses.
8.This is my mother.
9.She has three pigs.
10.I have a ball.
11.Milly is my sister.
12.She has eight dolls.
13.Peter has six robots.
14.Eric is my brother.
15.He has seven teddy bears.

Rank: 5Rank: 5


1178
427#
發表於 06-10-22 00:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

thanks a lot! kittymummy.

Rank: 5Rank: 5


3218
428#
發表於 06-10-22 00:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日比亞女激到死死下.真係吾知係我定佢問題. 好無記性.
好鬼"蠢".

Rank: 4


506
429#
發表於 06-10-22 21:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

慢慢來啦!唉!我日睇佢做功課都火滾 ,但冷靜過後,就發覺佢都好慘,我又驚傷到感情,唯有氹吓佢啦!

Kittymummy 寫道:
今日比亞女激到死死下.真係吾知係我定佢問題. 好無記性.
好鬼"蠢".

Rank: 4


506
430#
發表於 06-10-22 21:22 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

慢慢來啦!唉!我日睇佢做功課都火滾 ,但冷靜過後,就發覺佢都好慘,我又驚傷到感情,唯有氹吓佢啦!

Kittymummy 寫道:
今日比亞女激到死死下.真係吾知係我定佢問題. 好無記性.
好鬼"蠢".

Rank: 5Rank: 5


3218
431#
發表於 06-10-22 23:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實上次同班主任傾完我都反思左好耐,畢竟是一年級.我應該要放開d, 吾應該怕佢考得吾好.班主任話以佢地多年教學經驗,好多小一考一百名.但小六巳經可以考全級十名.應該從小三起才緊張.吾好令佢從小覺得讀書係一種壓力.只要盡力就ok.吾好太執著"right" or "wrong"

Rank: 5Rank: 5


3218
432#
發表於 06-10-23 15:41 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

明天是否只默十七課課文最後個段?

Rank: 5Rank: 5


1178
433#
發表於 06-10-23 16:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

yes,第17課的第4段,即最尾一段。
我個仔仲未溫第15課。

Kittymummy 寫道:
明天是否只默十七課課文最後個段?

Rank: 5Rank: 5


3218
434#
發表於 06-10-23 16:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

明天都要默第15課?

Rank: 5Rank: 5


1178
435#
發表於 06-10-23 16:53 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔係咩? 15、17課詞語 & 17課第4段~

Rank: 5Rank: 5


3218
436#
發表於 06-10-23 16:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我吾見手冊有寫.... 怎麼辦?

Rank: 5Rank: 5


1178
437#
發表於 06-10-23 17:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

1A、1B、1C 功課日誌有寫。
(1A班寫得清楚D)

Kittymummy 寫道:
我吾見手冊有寫.... 怎麼辦?

Rank: 5Rank: 5


3218
438#
發表於 06-10-23 17:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

oh my god.....
今日出左中文評估,個臭b話好深.但都有85分. 我覺得已經好好.

Rank: 5Rank: 5


1178
439#
發表於 06-10-23 17:26 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞仔取得100分。意料之外~

Kittymummy 寫道:
oh my god.....
今日出左中文評估,個臭b話好深.但都有85分. 我覺得已經好好.

Rank: 5Rank: 5


3218
440#
發表於 06-10-23 17:34 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘩!好好呀. Keep it on !
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖