關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
421#
發表於 06-11-10 20:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我想問下你地知唔知德國痳疹有無抗體架...
因我小時候係學校有打針架...跟住到二十幾歲時出左德國痳疹(醫生話係比人傳染)...原來醫生話打坐針會因人身體而定....唔知幾多年後就會無左....不過個次生坐後我有左終生抗體.....所以大肚都唔會比人野.....你地知啦..大肚個陣有時會驚比人唔覺意傳染疾病架痳..........唔知我d抗體會唔會傳埋比個女呢...hehe

Rank: 5Rank: 5


4411
422#
發表於 06-11-10 21:37 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

呢個問題咁深既? 不過我六年級果陣已經出左, 咁響before有阿女之前, 亦都做過身體檢查, 我好記得醫生話我體內仍然有超過50%既抗體, 所以唔駛擔心陀bb果陣會畀人傳染, 但呢d抗體會唔會過到落阿女度, 咁又真係唔知喎!

不過佢地好似六年班左右會打呢支針架, 係嘛?  

Rank: 4


850
423#
發表於 06-11-11 10:05 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

個個女仔到小學都要打..唔記得5年級定係6年級....
個次講起來都好笑....當時返緊工....唔記得點解隻手初初有小小紅疹...幾個字後大達左.........跟住即刻睇醫生後再返公司(唸住到Lunch先走)...話左比d同事聽..初初d同事都無反應....後來個lan鐘後個個得閒d...講講下...然後個個打返屋企問阿媽自己有無出過....原來個個未出過...個個就走甲唔頭...即刻叫我9秒9秒速逃....(成個情形好鬼好笑).............

Rank: 4


850
424#
發表於 06-11-11 12:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

亞女岩岩打比我....佢叫我陪佢去北京做公主同皇帝喎...(應該係姑仗唔知同佢講d咩)...甘我話要搭飛機去個喎...佢就話想去北京做公主..hehehehaha....然後我話要好多錢架.....佢話 : 唔使擔心...草多d錢咪去得lou.....跟住我就話..好啦....我地草多幾年錢就去啦...佢當堂好yeah左一聲...好開心甘收左線....(haha....其實佢知唔知咩叫幾年先去呢..haha...一句說話已經滿足到佢啦..hehe我都好開心..成功好快甘打發左佢ger無里頭欲望)     

Rank: 4


605
425#
發表於 06-11-11 12:56 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

wewetwet,

以我所知,肺炎鏈球菌針係普通診所已經有得打,三歲以上既小朋友只需一次過打一針,若果我冇記錯,我同亞女打果陣係 $600,另外好似話每一千個小朋友中會有幾個會有反應,亦即係會發燒,但正確既數據我已經唔記得左,而我個女打完之後係冇反應既。  

cankan

Rank: 4


605
426#
發表於 06-11-11 13:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

你個問題好深,我重以為讀書打左果枝針係終生免疫添,麥唔係既咩?所以大肚果陣都冇特別去預防或者小心,好彩冇事。

cankan

Rank: 4


605
427#
發表於 06-11-11 13:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy / wewetwet,

話時話,你地知唔知老師將小朋友上堂 d相上左網呀?

cankan

Rank: 4


850
428#
發表於 06-11-13 09:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan
醫生話唔係架...有d人7年貨仔....有d十幾年喎

Rank: 5Rank: 5


4411
429#
發表於 06-11-13 09:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

早晨呀各位!    

Rank: 4


850
430#
發表於 06-11-13 09:52 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

早晨

Rank: 5Rank: 5


4411
431#
發表於 06-11-13 13:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

今朝忍唔住, 卒之寫左張紙仔畀老師, 今日老師就放左盒維他奶響阿女個書包喇, 好彩寫張紙仔, 咪又食埋落肚, d痰真係唔知幾時至捨得清!

頭先帶左阿女去睇中醫, 醫師話佢果d係寒痰, 係感冒後期, 食得太多西葯or飲左d寒涼既湯水所致, 而家開左兩劑中葯畀佢返唻煲唻飲, 我都唔知阿女肯唔肯飲的, 希望佢肯飲啦, 佢第一次睇中醫咋!  飲完希望d寒痰快d清埋佢啦! 真係聽到都煩呀!

Rank: 4


850
432#
發表於 06-11-13 13:37 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

有無預備山渣餅之類呀............

Rank: 5Rank: 5


4411
433#
發表於 06-11-13 15:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

哎吔, 呢d咁重要既野, 當然係執葯果陣, 順便叫醫師畀埋啦! 我今次好叻呀, 煲葯煲得好準呀, 三碗半煲埋一碗, 無多無少, 啱啱好! 陣間阿女瞓醒, 就畀佢飲半碗, 夜d再畀多半碗佢飲埋佢!

快d好, 快d好!  

Rank: 3Rank: 3


218
434#
發表於 06-11-13 15:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪:
請問知唔知Nursey下午班有幾多班同幾多學生呢?     

Rank: 5Rank: 5


4411
435#
發表於 06-11-13 16:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

ysbebe,
呢個問題唔太清楚呀, 你maybe過去幼兒園果邊, 搵番蘇幼個topic, 入去問問佢地啦! 我諗佢地會清楚少少的!

joeytcy,
好開心呀, 阿女肯飲呀, 不過半碗葯食左一筒山楂餅唻送口呀!  

Rank: 4


850
436#
發表於 06-11-13 16:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

肯飲咪得lou....(噓!邊個叫你攞晒一筒出黎.....半碗藥換一筒山渣餅....重唔炸炸林飲咩...hehehe)

Rank: 5Rank: 5


4411
437#
發表於 06-11-13 16:43 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

嘿嘿...咁我慌c佢唔肯吖嘛, 哈哈!

Rank: 3Rank: 3


218
438#
發表於 06-11-13 16:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:
Thanks

Rank: 4


850
439#
發表於 06-11-15 09:22 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

天氣涼左....各位大小朋友著多件衫啦..........

Rank: 4


850
440#
發表於 06-11-15 09:25 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

係喎...十月媽...長隆旅行個度點呀.......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖