關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
421#
發表於 06-8-16 17:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪 寫道:
肥仔媽
好彩星期一去過圖書館check下自己張証咋, 我個仔拿左我張card借書, 有本仲未還, 之後咪回家找尋啦~~激死找唔到~~咁我要charles用零用錢作賠償$38.6    琴日去圖書館攪掂咋.
即係賠償本書嘅錢? 你個仔咁多書, 相信都好難一時間搵到出嚟! 啱架, 用佢啲零用錢還!

Rank: 5Rank: 5


1379
422#
發表於 06-8-16 23:09 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


AE_bb,

我lazy,我剩係包書本架,你包曬書未呀?

肥仔媽咪,

可能又要等到聖誕先可以一齊玩lu,呀大要升中我諗我會同佢玩少d :

麟媽媽,

me too,    我一向都係咁包作業架,不過就再加多張封箱透明膠紙係作業中間,又或者共包六個角.

引文:
--------------------------------------------------------

麟媽媽 寫道:

所以今年唔包作業,用膠紙包四隻角算數。


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11242
423#
發表於 06-8-16 23:43 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

大家好,

你哋仔女是否自己温習應付默書、測驗和考試呢?

我大仔由P2自己做功課,我幫對功課。中默自己温,英默部份自己温,但測驗我未敢放,又好想快啲放,因細佬今年升K3快上小學,怕到時唔得

Rank: 5Rank: 5


1625
424#
發表於 06-8-17 09:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

我都仲係 15/16 包唔包好, 再諗諗先

反正 d 書要開學果日先派

包6個角>>>>又係好提前喎   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
425#
發表於 06-8-17 10:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我好鍾意包書 暑假前收到新書就即刻包晒    包得又快又靚

Rank: 5Rank: 5


1662
426#
發表於 06-8-17 12:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Taimum
嘩~~妳仔仔好乖呀~~能夠自己溫習, 我仔只能夠功課上唔洗我跟之外, 溫習同考試默書仲要跟, 妳就輕鬆啦!~~

Rank: 5Rank: 5


2147
427#
發表於 06-8-18 16:26 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.

Rank: 5Rank: 5


1662
428#
發表於 06-8-18 21:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

lulu_mak
唔開心一定會, 不過放鬆心情面對, 一定會好快冇事架! 支持妳呀~~~      我會私禱中記念妳

Rank: 3Rank: 3


260
429#
發表於 06-8-18 21:11 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.


支持妳     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11242
430#
發表於 06-8-18 23:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

因為兩個仔,一齊問妳功課問題,都唔知答邊個好。最希望大仔能再獨立就好,所以我會係上學期先交全英默給阿哥,遲啲試測驗。

Taimum

Rank: 5Rank: 5


1662
431#
發表於 06-8-19 14:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Taimum
要教2個小朋友都幾煩, 妳大仔處理得好好, 唔洗咁煩, 有時都覺得自己偏向大仔多d, 今年細仔升k2我都要跟多些喇
其實妳老公可以幫手嗎? 一人教一個, 咪好d?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11242
432#
發表於 06-8-19 22:51 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

平曰通常由我教,老公要返工,等他放工天都黑啦!假期老公一定會幫手教細佬嘅。

妳兩個仔煩唔煩?我覺得很煩,由其是細佬,多手多腳,經常撩是鬥非,攪到家嘈屋閉。

Taimum

Rank: 5Rank: 5


1936
433#
發表於 06-8-20 10:46 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.
LULU-MAK,

你唔好咁擔心啦! 雖然每個人要做手術前一定會有恐懼, 但既然醫生講得話係良性的就唔駛怕, 只希望手術做得好, 咁你就唔怕第日唔靚靚啦! 返到家記得多休息呀! 祝福你及等你好消息!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
434#
發表於 06-8-21 10:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK,

唔好擔心,放鬆心情,手術會好順利的!

LULU-MAK 寫道:
我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.

Rank: 5Rank: 5


1662
435#
發表於 06-8-21 22:39 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

要呀仔收回心情準備9月1日上課喇!
最緊要係攪掂D時間先, 佢日日唔到9點都唔願起身!
參加左奧數後, 數學有返興趣, 只怕佢英文咋, 成個暑假睇左幾本英文書咋, 睇中文書就睇左幾十本    唉...le隻仔!!!
上星期六在ymca睇呀仔游水, 呀~~le隻仔游得幾好喎~~進步左好多, 下一年度學校水運會, 睇怕佢一定會參加!

Rank: 5Rank: 5


1625
436#
發表於 06-8-23 10:22 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK

而家先睇到呢個 post......

唔好擔心啦, 手術一定會順利

支持你
祝福你

做完手術休息多d呀, 有精神就入黎同我地 say hi 啦
LULU-MAK 寫道:
我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.

Rank: 5Rank: 5


1625
437#
發表於 06-8-23 10:24 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

我個仔都係睇左2/3本英文書咋.....

charles 真係又讀得, 又玩得, 又睇得     

Rank: 3Rank: 3


347
438#
發表於 06-8-26 09:47 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

LULU-MAK 寫道:
我終於BOOK佐E生下星期三做手術, 但星期一要一早入院CHECK埋另外果邊條甲狀腺駛唔CUT埋, 個REPORT要星期二晚先知, 我家陣一唸起就好唔開心, 好煩, 所以我先咁遲同你地講.
[/quote]

LULUMAK,

are you ok? take a rest more!talk to you later

Rank: 5Rank: 5


1662
439#
發表於 06-8-28 15:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

嘩~~好難找番le樹出黎呀~~~

點呀妳地d小朋友? 9月1日開學喇, 我老公唔比我買過新書包比個仔, 因為冇糷到, 所以唔比買, 個仔勁唔開心    , 不過老公做得對, 唔須要一定買過新!!!
學校上星期六開左家長日, 被校長發現baby-kingdom"英華"個頁    仲家長日講左出黎, 我即時面都紅哂   

Rank: 5Rank: 5


1625
440#
發表於 06-8-28 16:14 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Easy媽咪,

我仔個書包都冇糷到, 所以今年應該都唔會買個新, 佢又冇話唔開心喎, 可能我買呢個書包時已經同佢講明唔糷 唔太舊嘅話就要繼續用

校長發現baby-kingdom"英華"個頁>>>咁校長有冇講d咩呀   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖