關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 2


68
421#
發表於 06-9-27 13:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
good luck  pearlee    


[quote]
pearllee 寫道:
各位好,我最終都決定揀基顯,今日已交了自行收生表格,但在學校排位是151, 只是遲陊一日就排......... 我都預算要叩門, 因囡囡只得0分, 希望未來可以在這裡一起分享.


pearl mum  
[/quote]

尋日睇報紙..基顯今年自行收生人數升左39%
真係勁

Rank: 4


854
422#
發表於 06-9-27 13:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Dear Ivy,

好多謝您提點呀, 我而家先定D,我女有請班主任, 我今天打給她, 我昨天都有話我女, 又話要請同學, 又不通知同學, 她也很不開心

Ivy 你有沒有空同女女來玩呀, 很感謝您呀

victleung


不用客氣, 我女果日要要跳芭蕾舞呀!多謝哂la

Rank: 4


854
423#
發表於 06-9-27 13:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 寫道:
[quote]
VICTLEUNG 寫道:
good luck  pearlee    


[quote]
pearllee 寫道:
各位好,我最終都決定揀基顯,今日已交了自行收生表格,但在學校排位是151, 只是遲陊一日就排......... 我都預算要叩門, 因囡囡只得0分, 希望未來可以在這裡一起分享.


pearl mum  
[/quote]

尋日睇報紙..基顯今年自行收生人數升左39%
真係勁 [/quote]

有我地係處吹水一家掂la   

Rank: 2


68
424#
發表於 06-9-27 13:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02 寫道:
[quote]

”妖” 衰野 我識擦舊年就吾使禁la..


晨咁早就"妖"我下次5陪你食早餐ar~~~~~拿
你5識...我識丫ma....仲5快D

Rank: 2


68
425#
發表於 06-9-27 13:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有我地係處吹水一家掂la   

應該都冇關係ge...我地鬧多過讚wor
個校長勁乍...連九月一日開學都係影基顯

Rank: 4


854
426#
發表於 06-9-27 13:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 寫道:
[quote]
ivytang02 寫道:
[quote]

”妖” 衰野 我識擦舊年就吾使禁la..


晨咁早就"妖"我下次5陪你食早餐ar~~~~~拿
你5識...我識丫ma....仲5快D

Rank: 2


68
427#
發表於 06-9-27 13:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivytang02 寫道:

我見你吾到食吾落早餐架,你千其吾好吾陪我食呀

我舊年應該好好地跟你學架la..不過今年轉了呀sir教應該好d架la,呀sir著波鞋架,因為佢教埋體育堂, 落吾到鞋油   

照落....最多落透明ge...kaka
你咁講小心你老公"邱"左你ar...kaka
晏D傾食野先...順手抹地...88

Rank: 3Rank: 3


242
428#
發表於 06-9-27 14:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

ivy ,   booska


hi hi, 你地講d野好攪笑,   
----------------------------------------------------
ivy ,  5好意思, 今早你call我因要上堂所以5方便同你talk, 我已回家, 現在可以 call 我啦......

Rank: 4


854
429#
發表於 06-9-27 14:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
ivy ,   booska


hi hi, 你地講d野好攪笑,   


你禁遲先上黎架, 我又要開工la

Rank: 3Rank: 3


325
430#
發表於 06-9-27 14:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dear dichiu,

多謝您, 唔緊要啦, 我個女是不主動,遲通知
我知我們都很忙, 平日又要返工, 又要看功課,溫習,星期六,日又學這樣,那樣,
您女兒是否跟學校的游泳班, Victoria學了兩課, 她很喜歡
victleung

Rank: 3Rank: 3


325
431#
發表於 06-9-27 14:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

我多謝您至真, 遲d有機會見     

victleung



"不用客氣, 我女果日要要跳芭蕾舞呀!多謝哂la "[/quote]


151
432#
發表於 06-9-27 15:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, 各位,

我好耐冇出現啦,因屋企部電腦short咗,最近先裝好。
好耐冇來了,你們 D message 一日千里,好熱鬧喎!

請問booska~me 是新來的嗎?之前用什麼名呀?

小K媽

Rank: 3Rank: 3


227
433#
發表於 06-9-27 15:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

No, she started the swimming course in May. I will ask her to join 學校的游泳班 next year.

Rank: 3Rank: 3


242
434#
發表於 06-9-27 18:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

校長今日跟校車放學,
** 作日何主任話會跟進校車問題,今校長就跟車,非常有效率, 証明校長好重視家長的意見和好愛護我們的小朋友.     

Rank: 3Rank: 3


242
435#
發表於 06-9-27 18:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 之前用booska.., 我同booska之前在媽媽會所 ----油塘內 talk 後來 浩媽通知小學雜談有基顯 topic所以過來 talk, 有好多媽咪一早在 媽媽會所 內已認識,  各位未認識我們的媽咪...請多多指教       

Rank: 3Rank: 3


325
436#
發表於 06-9-27 18:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 小虎豬媽媽   

我女都是15號校車

victleung

Rank: 4


854
437#
發表於 06-9-27 19:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
校長今日跟校車放學,
** 作日何主任話會跟進校車問題,今校長就跟車,非常有效率, 証明校長好重視家長的意見和好愛護我們的小朋友.     


YEAH    , 我一回家我女就急不及待講校長今日坐佢校車同埋坐佢隔離喎 傻妹黎架佢從未試過同校長禁近距離接觸 所以佢有d興奮...好開心校長能夠親自出巡去了解成事件, 越來越對校長充滿信心 (booska 落緊好重鞋油架la )吾怪得之我地小一新生今年超標la       

Rank: 4


854
438#
發表於 06-9-27 19:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
booska~me 之前用booska.., 我同booska之前在媽媽會所 ----油塘內 talk 後來 浩媽通知小學雜談有基顯 topic所以過來 talk, 有好多媽咪一早在 媽媽會所 內已認識,  各位未認識我們的媽咪...請多多指教       


基顯有我地lee班媽咪係處,一定吾會失色    睇黎我重有排長守lee 處呀(2個女+埋都有10年law)    大家多多交流多多指教, 千其吾好比我們嚇親 我地一d都吾可怕只係一班伸張正義ga媽咪

Rank: 5Rank: 5


2977
439#
發表於 06-9-27 19:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

很高興李校長能關心我們的小朋友,証明我們沒有選擇錯誤!

小虎豬媽媽,你條氣順哂啦!   

Rank: 5Rank: 5


2977
440#
發表於 06-9-27 21:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dichiu,
我們參加學校的泳班,但相比以前,係觀塘泳會學比較好。
‹ 上一主題|下一主題