- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
B珠Mummy,
我和一啲家長都發覺1b班d小朋友吃飯比其他班慢及差, 唔多想吃, 細細啖. 唔知點解...可能吃飯的氣紛唔夠. 1d班的氣紛好d, 佢地會鬥快.
我發覺佢地的table上都有一個紙製的名片座, 我覺得好影響佢地吃飯, 因為放在table上好'亞'位, table上好似好多野, 比我都唔想吃飯囉.....<<我自己覺得囉>>
因為其他班都無架.....
d面....其實都有其他班的小朋友(1c)同我投訴過..spice/d corn ... salty(有 soy saurce..因有fish ball), d雜菜無味...等等, 唔想吃..但我已'tum'佢地吃, 跟手同d亞姐講'買'.
其他班大胆d, 但1b小d投訴.
如果可以的話.....你給他帶飯呀~~不過我想提意d家長唔好張d餸'路'落d飯到呀............因為耐咗個樣馬馬地, d小朋友係唔想吃的.
你比你個仔既名我呀, 我幫你留意下, 我在幼稚園時都係家教會會員黎架, 所以慣咗幫人, yesterday放學..有d馬循小朋友認得我..重同我打招呼tim呀~~
B珠Mummy 寫道:
Hi 露絲,
我仔仔都係1B班, 我聽班主任講話我個仔食飯時唔多肯食嘢,問佢係咪唔舒服定係唔鍾意食嗰啲飯, 佢又唔答又唔望老師, 老師話擔心佢唔食飯會使到佢學習能力降低. 你可唔可以幫我留意下佢, 叫佢盡量食多啲飯. Thank you. |
|