關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
421#
發表於 06-9-16 21:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

KK1706,

你好呀~~

我細仔是第二次電腦派位的.  真是好好彩, 所以我會珍惜的.     

我好難講15分有冇機會, 因為據知就算有教會分的小朋友都未必能在第一round入到, 所以如果你真是好喜歡此校的話, <<記住第一round, 第二round甲及乙部第一志願都要填馬循,  就算不幸要叩門個機會都會大d-->校長話>>
  
KK1706 寫道:
露絲,
好多謝您的分享.
我阿女都係07年讀小一,馬循都係我的第一選擇,但係我得15分,有冇機會呢 ?您細仔係第一round入的或是第二round入的呢?
thank you
  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
422#
發表於 06-9-16 22:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

我和一啲家長都發覺1b班d小朋友吃飯比其他班慢及差, 唔多想吃, 細細啖.  唔知點解...可能吃飯的氣紛唔夠.  1d班的氣紛好d, 佢地會鬥快.

我發覺佢地的table上都有一個紙製的名片座, 我覺得好影響佢地吃飯, 因為放在table上好'亞'位, table上好似好多野, 比我都唔想吃飯囉.....<<我自己覺得囉>>

因為其他班都無架.....

d面....其實都有其他班的小朋友(1c)同我投訴過..spice/d corn ... salty(有 soy saurce..因有fish ball), d雜菜無味...等等, 唔想吃..但我已'tum'佢地吃, 跟手同d亞姐講'買'.

其他班大胆d, 但1b小d投訴.

如果可以的話.....你給他帶飯呀~~不過我想提意d家長唔好張d餸'路'落d飯到呀............因為耐咗個樣馬馬地, d小朋友係唔想吃的.

你比你個仔既名我呀, 我幫你留意下, 我在幼稚園時都係家教會會員黎架, 所以慣咗幫人, yesterday放學..有d馬循小朋友認得我..重同我打招呼tim呀~~
B珠Mummy 寫道:
Hi 露絲,

我仔仔都係1B班, 我聽班主任講話我個仔食飯時唔多肯食嘢,問佢係咪唔舒服定係唔鍾意食嗰啲飯, 佢又唔答又唔望老師, 老師話擔心佢唔食飯會使到佢學習能力降低.  你可唔可以幫我留意下佢, 叫佢盡量食多啲飯. Thank you.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
423#
發表於 06-9-16 22:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama,

如果唔得的話---->見意報<<沙田世界龍岡黃耀南小學>>
直得花時間去了解.   --->看另一個topic<<選小學真是要小心>>

Marcus-Mama 寫道:
露絲,
好多謝您的分享.
聽你講完,我個心又定d,決定做首選, touchwood叩門都唔得又中到d不知名要坐校車,就搵純陽做backup(易叩門)

KK1706,
我都係15份,唔好理機會率,大把人15份,唔'博'就一定唔得.
最緊要決定邊間先.


Thanks
露 絲 :-)

Rank: 4


554
424#
發表於 06-9-16 22:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yungma,

有簡介會呀~~ 9月 同 6月頭, 致電問下呀..

我在另一個topic都有講過, 你去找下呀!!
馬循見解     ...kick入

剛剛收到通告話extra請多個外籍老師wow~~
yungma 寫道:
各位馬循媽咪,
我也對馬循很有興趣,唔知它有多少外藉老師呢? 升中成績如何? Banding? 為什麽沒有簡介會?  

Thanks in advance!

露 絲 :-)

Rank: 2


73
425#
發表於 06-9-17 00:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Thx 露絲,

問過啦! 佢哋話冇
可能我太遲打去啦  

Rank: 4


554
426#
發表於 06-9-17 00:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yungma,

今日都好多學校有講座呀~~~

我上年9月都有去過, 今年應該5月幾去完, 重放低個仔在幼稚園上圍棋班...正雞雞去tim.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
427#
發表於 06-9-17 00:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 ,

唔好幫小朋友報禁多呀.........佢地好累架.  等遲d適應咗小一生活的節奏先啦~~ [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy,

我都諗住報 "圍棋", 因為仔仔鍾意喎, 另外想加一樣運動, 不過我怕仔仔會好累, 所以都係考慮緊 ??

[quote]
B珠Mummy 寫道:
Hi,

露 絲 :-)

Rank: 4


773
428#
發表於 06-9-17 00:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi 露絲, yungma

extra請多個外籍老師 - 正呀!
我打過電話問,都係無open day.
我睇咗黃耀南小學的website,感覺似純陽, 不過兩間都是開2班小一,佢地會唔會驚咗會成為殺校目標, 所以都好進取?

Thanks

Rank: 4


554
429#
發表於 06-9-17 01:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama,

開比d幼稚園架...多數星期六.

係收唔到足夠學生呀...2班quota好似人地話教統局編.

名氣大d的..如靈小..未想開6班都得囉.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
430#
發表於 06-9-17 15:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello 1B 班嘅 媽咪, 你地知唔知 數學個張工作紙點做呀,
佢話要參考數學書 p.10 , 不過我都唔係好明白呢    
^_^

Rank: 2


73
431#
發表於 06-9-17 16:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

total 是不是2 個外籍老師 呀?
普通話師資如何呀?
另外有冇人知上年学位競爭情况呀?

Many questions!

Rank: 4


773
432#
發表於 06-9-17 19:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

死啦!我頭先睇完有關陳元喜的討論,講咗個活動教學嘅例子吸引咗我,動搖咗我嘅 first choice.而家15/16, 你有無例子提供呀?

另想問填甲部,係咪最好填一間心儀學校,其餘空白呀!
唔好意思,太多問題.

Thanks

Rank: 4


773
433#
發表於 06-9-17 19:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yungma

你都去'陳元喜'討論度睇下,好似幾好咁.


Rank: 2


73
434#
發表於 06-9-17 20:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Marcus-Mama

之前睇過!我都覺得不錯,最好有英中联系

Rank: 4


588
435#
發表於 06-9-17 23:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

點呀, 工人番來未呀 ?

Rank: 4


588
436#
發表於 06-9-17 23:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
437#
發表於 06-9-17 23:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
438#
發表於 06-9-18 00:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthwe_媽咪

help! 個c野真係唔返黎呀. 佢話佢老公今朝自殺, 而家係醫院, 剛比電話我話要做手述, 點算好   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
439#
發表於 06-9-18 00:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

明天我唸住自己帶個女返學, 因要報名(課外活動)
你呢, 駛唔駛報呀?
^_^

Rank: 4


588
440#
發表於 06-9-18 00:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma

吓 ~ ~ ~ 甘妳點算呀 ? 甘妳兩個女邊個 takecare, 要唔要我工人幫下手, 妳俾張報名表個女番學報名都得架, 妳報 d 咩呀 ?  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖