關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
421#
發表於 06-3-20 10:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽咪
早晨

Rank: 5Rank: 5


1245
422#
發表於 06-3-20 14:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晏晨呀各位,

        今朝比較忙,我個女last Friday演出成功,多謝大家關心,佢地個個都好可愛
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
423#
發表於 06-3-20 14:45 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,
佢o地跳咩舞啊? 中國定巴蕾啊?

Rank: 5Rank: 5


1757
424#
發表於 06-3-20 15:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi ckckcktina,

請問你個女係邊度學琴,是否在柴灣?因我女都想學,但我唔知道柴灣區邊有得學琴同埋好唔好?

Thanks

Rank: 5Rank: 5


2238
425#
發表於 06-3-20 15:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,
係呀, 響興華商場之麻, 你又係住響柴灣架, 我果間普通野來ja, 我唔知佢好唔好架, 不過我貪佢便過出面lor, 個老師點我都未見過架, 因為次次都係我媽帶佢去學之麻.    

Rank: 5Rank: 5


1757
426#
發表於 06-3-20 15:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

你係貪佢方便或平過出面?我都係希望方便D,因為每次學30分鐘,如果要搭車,來來回回就浪費晒D時間啦!

請問幾多錢一堂呀?

Rank: 5Rank: 5


2238
427#
發表於 06-3-21 09:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/08/22/125842.gif[/img]


jj825fung,
我係又貪方便又貪便lor, 因為逢星期六, 阿女都會去我媽屋企, 所以唔使搭車, 行3分鐘就到...  
    每四堂收一次錢, $380/四堂. but4月好似加左價, 加左$15, 要$395/四堂lu...  你住響邊架.

Rank: 3Rank: 3


300
428#
發表於 06-3-21 11:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

good morning ckckcktina, expert anna_gigi & all  

有一陣子沒入來了, 昨天終於追番d msg.
ckckcktina, 你好番哂未ar?

戒片是熱天好d, 半夜起身無咁辛苦, 賴濕左都無咁易冷親.
我個女都係歲幾戒左日片, 兩歲幾戒到夜片. 可能係佢自己唔肯包片, 所以易戒d. 不過而家好間唔中都試過失手.    所以我都仲有鋪隔尿墊, 唔駛整臭床[玉], 換哂d 野就可以比佢訓番.

小學後的安排我都諗緊,唔做野經濟又唔係咁許可, 放工再同佢做功課溫書, 真係唔知幾點先有得訓. 晴晴堂哥就每日放學都去補習社, 我遲d都要問下佢地間補習社好唔好, 做定research.
而家我就weekend 先同佢溫書.

晴晴都話想學琴, 我打算等佢上完 tom lee mw 後開始. 會找近屋企d, 唔想用太多時間on travelling.

ckckcktina & anna_gigi, 我都係chai wan 做左幾年野ga.  

晴晴都帶左2 months 眼鏡la, 佢果班暫時得佢一個要帶.  佢係健康院3歲test check 到有問題, refer 去東區醫院, 睇第一次話可以唔帶住, 第二次睇就話要帶 (散光+遠視) .  我地都係去polyvision 配眼鏡的. 帶左眼鏡係無咁方便, 不過佢總算慣左肯帶la.

re: 泳班試堂, 唔知而家仲有無呢? 係咪就咁打電話去問就得ga la    去年晴晴學左一堂, 貨不對辨, 攪左好耐先退番 $. 我想今年會再比佢學.
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


2769
429#
發表於 06-3-21 11:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 晴晴_媽媽,ckckcktina & all mami
早晨
晴晴_媽媽我唔知係邊個topic 同係傾過計,善忘左
介片尼家野就算幾大個間唔中都會尿床
你小朋友而家幾歲,你係chai wan 做左幾年野,係唔係近地鐵站

Rank: 3Rank: 3


300
430#
發表於 06-3-21 12:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi, 係mtr 附近 同 貨倉果邊都做過, 不過都係n 年前ge 事lu.
晴晴仲有兩個幾月就4 yrs la.
我地好似係呢到傾過ja, 我都唔記得la, 生完之後d 記性真係自己都驚  
晴晴媽媽

Rank: 5Rank: 5


1245
431#
發表於 06-3-21 12:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀各位,


        ckckcktina 我想請敎吓你,你d icon點加上去架
可唔可以指敎吓我 ...

        今日心情唔係幾好,因為我又受到disney既打擊>>
話說我之前準備好4月18日囡囡生日帶佢去disneyland,
本來嗰日係平日,點知後來又改為特別日子,每人要比多$50
入場,唉   好la算la,我都自我安慰自己,好難得架,
張ticket會印住"特別日子",好有紀念價值 ... 點知攞左
tickets 竟然 3/4 機會都無一張係我個女鐘意既donald duck,好又算,我已打算到時去搵人同我換,
點知今朝read newspaper 話推出「雙倍奇妙」優惠,
      
打去問,佢也話嗰日係"特別日子"門票,無優惠
      
實在太過份了,我由上年已經plan定今年4月18日去
disneyland,成日check住嗰日係平日及園內行程,路線
都plan好 ... 實在太過份了 ... 我今朝打電話去disney
hotline同佢理論,變完又變,佢仲話希望我有個奇妙旅程
,我話佢地既「雙重奇妙」對我嚟講只係「雙重打擊」
    
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
432#
發表於 06-3-21 15:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

晴晴_媽媽,
你有心la, 我好返好多la. 係呀, 同d小朋友介片好難啊, 希望今個夏天阿女可以介得甩la. 喎... 咁你宜家響邊樹返工啊, 定係宜家做緊幸福師奶啊?
  
你阿女又係戴眼鏡啊. 佢有無唔慣啊, 咁你同你honey係唔係都有戴眼鏡架. 你問anna_gigi仲有無啊, 佢阿女返緊啊..  

Rank: 5Rank: 5


2238
433#
發表於 06-3-21 16:01 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,
晏晨啊.. 唔好咁嬲la. 哎... 呢個迪士尼都搞得衰la. 成年都係d衰野多過好野架la. 我就唔會再去la. 因為我響公益金果日去試玩過, 簡直不知所謂, 又細又迫.. 總之一句講晒, 衰.... 下次儲錢去日本迪士尼玩好過la. 又大又靚又無咁多人.

係la, 講返正經先, 你想整d公仔要去下面個website, 跟住save去"你的最愛". 之後我再教你.

http://www.hk-laufamily.com/icon14.html

Rank: 5Rank: 5


1245
434#
發表於 06-3-21 16:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,


        得左,save左好多個,但請問點加入去我地既對話裡面呢
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
435#
發表於 06-3-21 17:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔使每個都save架, i mean 你將成個web save左佢喎, 跟住響你like個logo度 click 右邊個mouse, 去內容, 跟住save個內容, close左佢跟住出返去, 響bk個留言度, 內容下面有
url, img, email, quote, 你去img個度, click入去, 跟住pase個web出來, 就ok架la. 你試下先la. if唔得, 你再問我.  

Rank: 5Rank: 5


2238
436#
發表於 06-3-21 17:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位, 有無放你o地阿仔阿女d相去參加just gold個小model度參賽啊? 快d放la. 4月頭就stop la.
[img align=left]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
437#
發表於 06-3-21 17:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


係咪咁呀
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
438#
發表於 06-3-21 17:31 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

無野o既....

Rank: 5Rank: 5


1245
439#
發表於 06-3-21 17:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

失敗左添  :tongue:
無呀~~~我個女好shy,去到我諗都係得個驚字,勉吧喇,加上佢唔係可愛嗰類型,留番比你地參加吧[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/01/05/100441.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
440#
發表於 06-3-21 17:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201739.gif[/img]
yeah ~~~~ 成功了 ~~~ hurray~~~hurray~~~[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202227.gif[/img]
ckckcktina 多謝指敎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖