- 在線時間
- 177 小時
- 最後登錄
- 12-11-1
- 國民生產力
- 25
- 附加生產力
- 3
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 272
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 300
- UID
- 26
 
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
good morning ckckcktina, expert anna_gigi & all
有一陣子沒入來了, 昨天終於追番d msg.
ckckcktina, 你好番哂未ar?
戒片是熱天好d, 半夜起身無咁辛苦, 賴濕左都無咁易冷親.
我個女都係歲幾戒左日片, 兩歲幾戒到夜片. 可能係佢自己唔肯包片, 所以易戒d. 不過而家好間唔中都試過失手. 所以我都仲有鋪隔尿墊, 唔駛整臭床[玉], 換哂d 野就可以比佢訓番.
小學後的安排我都諗緊,唔做野經濟又唔係咁許可, 放工再同佢做功課溫書, 真係唔知幾點先有得訓. 晴晴堂哥就每日放學都去補習社, 我遲d都要問下佢地間補習社好唔好, 做定research.
而家我就weekend 先同佢溫書.
晴晴都話想學琴, 我打算等佢上完 tom lee mw 後開始. 會找近屋企d, 唔想用太多時間on travelling.
ckckcktina & anna_gigi, 我都係chai wan 做左幾年野ga.
晴晴都帶左2 months 眼鏡la, 佢果班暫時得佢一個要帶. 佢係健康院3歲test check 到有問題, refer 去東區醫院, 睇第一次話可以唔帶住, 第二次睇就話要帶 (散光+遠視) . 我地都係去polyvision 配眼鏡的. 帶左眼鏡係無咁方便, 不過佢總算慣左肯帶la.
re: 泳班試堂, 唔知而家仲有無呢? 係咪就咁打電話去問就得ga la 去年晴晴學左一堂, 貨不對辨, 攪左好耐先退番 $. 我想今年會再比佢學. |
|