- 在線時間
- 830 小時
- 最後登錄
- 10-1-28
- 國民生產力
- 246
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-1-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 11004
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 12511
- UID
- 177946
  
|
開始放summer holiday, 咁你都冇咁辛苦.
多口講句, 你要諗吓9月開學點安排, because 我覺得99係未必可以幫到你咁長時間and 你pa pa 又住得遠.
原文章由 雪文 於 08-5-21 17:01 發表 
今次十四, 下次6月尾就要用三個月啦.
我去問咗廣東省公安廳二次, 人哋話我听無限制申請三個月的次數. 但係我哋個到市唔辦理, 我哋都無辦法, 你去投訴咩, 佢下次玩你, 拖長來批或者借故唔批仲C.
... |
|