關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
421#
發表於 08-5-21 17:01 |只看該作者
今次十四, 下次6月尾就要用三個月啦.

我去問咗廣東省公安廳二次, 人哋話我听無限制申請三個月的次數. 但係我哋個到市唔辦理, 我哋都無辦法, 你去投訴咩, 佢下次玩你, 拖長來批或者借故唔批仲C.

原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:57 發表

你99都係14日14日咁落來呀??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
422#
發表於 08-5-21 17:03 |只看該作者
唉... 你都要諗定後路先得la
原文章由 雪文 於 08-5-21 16:54 發表
唔係, 係做好咗. 唔好落來住, 來都等我仔考試個二週先來.

平時就只有我爸頂住啦, 唔得都要得.
主要中午要食飯嘛, 你去補習都解決唔到問題.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
423#
發表於 08-5-21 17:04 |只看該作者
yanma, megabox如我有時間, 係周六下午同你去, 星期日我無時間呀, 要開始温書啦.

唔好叫我開枱唔該

原文章由 yan02 於 08-5-21 17:00 發表
DON'T WORRY

我又識到個C9 或者可以幫到你,你需要,可以同他傾傾

呢個星期日去不去MEGABOX呀,我囝罐奶粉到期要換領
順便問下,我在KLN BAY MTR點去 ?有沒人教路?是不是有免順穿梭巴士搭? TKS


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
424#
發表於 08-5-21 17:06 |只看該作者
yanma,你話如果叫你樓上個C9同我睇仔, 俾一餐佢食, 俾幾錢合適.  大家話呢 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
425#
發表於 08-5-21 17:06 |只看該作者
yan: 德福2期平台有車去mega box架!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
426#
發表於 08-5-21 17:08 |只看該作者
我年頭問價時係$100/day, 包lunch and to 6:30.
原文章由 雪文 於 08-5-21 17:06 發表
yanma,你話如果叫你樓上個C9同我睇仔, 俾一餐佢食, 俾幾錢合適.  大家話呢 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
427#
發表於 08-5-21 17:10 |只看該作者
雪:  睇半日同一餐午飯, 我估大約$1500倒啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
428#
發表於 08-5-21 17:12 |只看該作者
開始放summer holiday, 咁你都冇咁辛苦.

多口講句, 你要諗吓9月開學點安排, because 我覺得99係未必可以幫到你咁長時間and 你pa pa 又住得遠.
原文章由 雪文 於 08-5-21 17:01 發表
今次十四, 下次6月尾就要用三個月啦.

我去問咗廣東省公安廳二次, 人哋話我听無限制申請三個月的次數. 但係我哋個到市唔辦理, 我哋都無辦法, 你去投訴咩, 佢下次玩你, 拖長來批或者借故唔批仲C.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
429#
發表於 08-5-21 17:12 |只看該作者
$100都差唔多, 要落去接佢上樓, 整埋lunch
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 17:08 發表
我年頭問價時係$100/day, 包lunch and to 6:30.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
430#
發表於 08-5-21 17:13 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 17:08 發表
我年頭問價時係$100/day, 包lunch and to 6:30.

乜要咁貴架?? 我以為約1500/月添!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
431#
發表於 08-5-21 17:13 |只看該作者
yes, 仲有亞女都返小學, 要照顧埋亞女
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 17:12 發表
開始放summer holiday, 咁你都冇咁辛苦.

多口講句, 你要諗吓9月開學點安排, because 我覺得99係未必可以幫到你咁長時間and 你pa pa 又住得遠.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
432#
發表於 08-5-21 17:14 |只看該作者
要成半日, 都差唔多la
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 17:13 發表

乜要咁貴架?? 我以為約1500/月添!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
433#
發表於 08-5-21 17:14 |只看該作者
我地7月中開始放1點,我已安排亞女都係補習社去湊,之後佢係補習社食lunch,到我放工後就去接佢



原文章由 雪文 於 08-5-21 16:54 發表
唔係, 係做好咗. 唔好落來住, 來都等我仔考試個二週先來.

平時就只有我爸頂住啦, 唔得都要得.
主要中午要食飯嘛, 你去補習都解決唔到問題.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
434#
發表於 08-5-21 17:16 |只看該作者
藍田個間包埋lunch? how much?

藍田ymca, 15/7 to 31/8, 8:00 to 7:00 $3800
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 17:14 發表
我地7月中開始放1點,我已安排亞女都係補習社去湊,之後佢係補習社食lunch,到我放工後就去接佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
435#
發表於 08-5-21 17:16 |只看該作者
love: 咁你女暑期果度收幾$$/月呀???
我見ymca有d朝8晚7(定8)收3300

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
436#
發表於 08-5-21 17:17 |只看該作者
$100/day都有人話我俾得少
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:14 發表
要成半日, 都差唔多la

Rank: 8Rank: 8


17382
437#
發表於 08-5-21 17:18 |只看該作者
有d女人真係會咁架,我公司有間廠個太子女都係咁樣,三十幾歲咁囉對住我男同事時long對空係張枱又壓低自己個身落張枱度同個男同事講野等等




原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:42 發表
ky: 個女咁變態嘅!?!??!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
438#
發表於 08-5-21 17:21 |只看該作者
唔係3800咩?? 可能我記錯
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 17:16 發表
love: 咁你女暑期果度收幾$$/月呀???
我見ymca有d朝8晚7(定8)收3300

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
439#
發表於 08-5-21 17:23 |只看該作者
$100我又唔覺得小wor, 咁大個都唔駛點照顧la, 唔係bb ma, 同埋都係半日又唔係全日wor

原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 17:17 發表
$100/day都有人話我俾得少

Rank: 8Rank: 8


17382
440#
發表於 08-5-21 17:25 |只看該作者
唔包的,係比錢叫ee幫佢地買 or外賣


我女由7月1日至7月15日 放1點
7月16至8月30託全日,總數$5,340  



原文章由 hoganmama 於 08-5-21 17:16 發表
藍田個間包埋lunch? how much?

藍田ymca, 15/7 to 31/8, 8:00 to 7:00 $3800
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖