- 在線時間
- 41 小時
- 最後登錄
- 13-7-15
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 4
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 154
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 160
- UID
- 1135
 
|
Edvychan,
有, 係做P33-36.
有兩個小朋友真係好忙, 好似我, 白天要返工, 收工最早都要7點返到, 睇下大囡的功課, 食飯, 沖涼, 就要陪佢瞓, 有時要再起身幫佢哋簽通告, 理書包, 朝早要同佢係6點左右起身, 忙完大嘅要忙細嘅, 爭取多點時間見吓佢哋. 細囡嘅功課就要我先生或工人同佢做啦, 因比較簡單.
平時好少時間可以同佢哋玩遊戲, 所以唯有周六, 日等佢上完興趣班再講. 總之就... 冇辦法, 自己決定要兩個, 再辛苦都係要嘅了. 唯有盼佢哋快點大, 生性點囉. 哈哈.
你都要快點做好準備啦, 你嘅case同我差不多, 大嘅讀小學, 細嘅就讀 幼稚園.
原帖由 Edvychan 於 08-10-17 19:17 發表 
請問今個星期中文做mud嘢功課呀?老師派咗返嚟,但無chop到做邊頁?到底洗唔洗做呀? |
|