關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1730
421#
發表於 08-10-17 10:44 |只看該作者
咁又係,我都好想同佢得閒試吓玩吓,不過d排個人成日好攰,又見頭暈咁,真係無mud精神同佢玩lee d實驗,細b d嘢都未準備好,好怕佢會早出世,心情好不安

原帖由 Ronniema 於 08-10-16 23:35 發表
Hi EdvyChan,

我無跟足佢果D指示, 我將橙粉改用康鈣C, 沙改用米(事關揾沙都幾麻煩), 然後問阿仔邊杯水一樣, 邊杯吾同, 我有叫佢飲一啖試下味, 佢覺得好好玩, 但係就無做雪條!

其實我覺得呢D活動比較適合小學生玩, ...

Rank: 1


6
422#
發表於 08-10-17 11:22 |只看該作者
I am so happy to receive the confirmation lettle that my son succeed in 09 year N1 in York...
Many parents talk about money and fee of the school, but please think about the environment and the future of the children, then you will spend the money more happy....! Please ask yourself if buy a Gucci or LV is more vaulable than the children's future??
Please....!

Rank: 5Rank: 5


1730
423#
發表於 08-10-17 19:17 |只看該作者
請問今個星期中文做mud嘢功課呀?老師派咗返嚟,但無chop到做邊頁?到底洗唔洗做呀?

Rank: 3Rank: 3


160
424#
發表於 08-10-19 07:58 |只看該作者
Edvychan,
有, 係做P33-36.
有兩個小朋友真係好忙, 好似我, 白天要返工, 收工最早都要7點返到, 睇下大囡的功課, 食飯, 沖涼, 就要陪佢瞓, 有時要再起身幫佢哋簽通告, 理書包, 朝早要同佢係6點左右起身, 忙完大嘅要忙細嘅, 爭取多點時間見吓佢哋. 細囡嘅功課就要我先生或工人同佢做啦, 因比較簡單.
平時好少時間可以同佢哋玩遊戲, 所以唯有周六, 日等佢上完興趣班再講. 總之就... 冇辦法, 自己決定要兩個, 再辛苦都係要嘅了. 唯有盼佢哋快點大, 生性點囉. 哈哈.

你都要快點做好準備啦, 你嘅case同我差不多, 大嘅讀小學, 細嘅就讀 幼稚園.

原帖由 Edvychan 於 08-10-17 19:17 發表
請問今個星期中文做mud嘢功課呀?老師派咗返嚟,但無chop到做邊頁?到底洗唔洗做呀?

Rank: 5Rank: 5


1730
425#
發表於 08-10-19 18:31 |只看該作者
hi chingching,

唔該哂,聽你咁講,真係好忙好辛苦,顧得大時又怕忽略個細,真係好矛盾,希望d小朋友都明白父母的辛勞,生生性性la

原帖由 ChingChing 於 08-10-19 07:58 發表
Edvychan,
有, 係做P33-36.
有兩個小朋友真係好忙, 好似我, 白天要返工, 收工最早都要7點返到, 睇下大囡的功課, 食飯, 沖涼, 就要陪佢瞓, 有時要再起身幫佢哋簽通告, 理書包, 朝早要同佢係6點左右起身, 忙完大嘅要 ...

Rank: 4


961
426#
發表於 08-10-20 10:37 |只看該作者
你哋小朋友做功課點呀?

囝囝每天教佢做功課都想死, 佢非常唔留心, 我大聲鬧佢, 佢又喊..現在先k1功課量都ok..出年都唔知點算..

Rank: 3Rank: 3


304
427#
發表於 08-10-20 12:20 |只看該作者
HI, Ronniema, 柏希話個同學叫樂樂, 我諗係我個仔arnold啦, 佢都話識得朗朗, 同埋有個同學叫梓橋(??), 你問下柏希係咪有個小朋友叫樂樂的, 朝朝入到課室都喊...咁就一定係我個仔:)


原帖由 Ronniema 於 08-10-8 01:52 發表
Hello 梓皓媽,

你好! 阿柏希都話識得梓皓, 但佢話大家無同對方傾過計囉, 平時上課, 阿仔話個個同學都吾講嘢ka, 佢提過有d同學名叫玲玲, 朗朗, 樂樂, 我問佢有無同邊個同學friend d, 佢又話無law, 吾知係咪仲細 (佢 ...

Rank: 5Rank: 5


1425
428#
發表於 08-10-20 12:46 |只看該作者
henrykwok,
我囝囝都係咁,要好勞氣先搞掂兩版紙,其實d功課對佢地黎講唔難,只不過佢無耐性。如我鬧佢,佢唔會喊只會玩對抗,伏係檯拖時間。反而我話唔做就算收埋去聽日無功課交等有效d。

我同老師傾過,老師話可以用獎勵方法,完成後送貼紙等獎勵佢,我試過時得時唔得,妳可試下。仲有,老師話佢唔做都唔好捉佢手仔寫晒去,因咁樣佢會更加依賴,唔肯自己做。

而家d小朋友好鬼醒,就算用呢個方法得都唔代表以後得,我地要俾佢更加有耐性,亦希望佢大d會明白多d,自律做功課就好喇~

Rank: 4


961
429#
發表於 08-10-20 14:23 |只看該作者
唉!但我因放工夜, 婆婆又話太夜做功課唔好, 就下午婆婆教做, 但足住手仔做囉..

所以, 我哋星期六日係屋企必定要佢做完功課先可出街..

和要問返佢做功課內容囉..

都唔知點解, 仔仔對顏色好差..問咗好耐都唔識..都唔知佢係唔係色盲?

原帖由 hongmimi 於 08-10-20 12:46 發表
henrykwok,
我囝囝都係咁,要好勞氣先搞掂兩版紙,其實d功課對佢地黎講唔難,只不過佢無耐性。如我鬧佢,佢唔會喊只會玩對抗,伏係檯拖時間。反而我話唔做就算收埋去聽日無功課交等有效d。

我同老師傾過,老師話可以用獎勵方法, ...

Rank: 3Rank: 3


167
430#
發表於 08-10-20 15:11 |只看該作者
henry kwok

我囝囝反而相反,佢好主動話要做功課,成日話明天交給老師,不過當做線條練習時,由於他怕連出界,時常都要我們捉住他的手,其實我地只係搭住他的手,其實都係佢自己做。
我最近去過書局,見到一D練習幾有趣,係用貼紙做答案,分IQ,EQ & CQ,聽落好抽象,但其實係從中學習形狀,數目,顏色......,同佢地而家返學部份內容差不多,當溫習或者提高做功課的興趣也好,我囝囝都做得好投入、好開心。

梓皓媽

Rank: 5Rank: 5


1425
431#
發表於 08-10-20 15:45 |只看該作者
ada1211
囝囝真乖,咁自律主動做功課,唔洗妳勞心,真係錫媽咪~ 妳只係旁住佢隻應該無問題既。我就無要求囝囝出界,唔係太離普就算,有時佢寫完會問佢覺得自己寫得靚唔靚,一齊睇下有邊個出界得離普既就擦左去寫過。

妳講果d練習簿+貼紙我兩歲開始已經俾囝囝做,無論佢舊時同而家都好鍾意做,可能顏色鮮艷吸引d,但功課就唔多投入。

原帖由 ada1211 於 08-10-20 15:11 發表
henry kwok

我囝囝反而相反,佢好主動話要做功課,成日話明天交給老師,不過當做線條練習時,由於他怕連出界,時常都要我們捉住他的手,其實我地只係搭住他的手,其實都係佢自己做。
我最近去過書局,見到一D練習幾有趣,係 ...

Rank: 5Rank: 5


1425
432#
發表於 08-10-20 15:55 |只看該作者
henrykwok
妳都話夜放工都會見到佢,我唔係日日返婆婆到,有時撞岩我無返去又有功課,真係勞氣C婆婆。但如我返去都會係食完晚飯先做,我又唔覺有大問題,好過婆婆下午搞佢唔點嘥時間、嘥心機。

我囝囝自細對顏色好敏感,就算啡色、灰色、肉色等細細個已識分,可能呢d都要講興趣。佢係出面學畫畫,畫班老師都好奇怪唔洗教佢都識分顏色,或者妳都幫妳囝囝join d畫班或陪佢多油顏色,多d接觸一定有幫助。


妳唔好擔心啦,妳囝囝係色盲既! 最近我去接放學先見過佢,睇佢跳賓賓個樣真係好可愛,我囝囝係屋企無時無刻都提起佢,佢地friend過打band呀~

Rank: 5Rank: 5


1730
433#
發表於 08-10-21 11:51 |只看該作者
我個b叫佢做功課唔難,不過做得好唔認真,明明要畫線o既,佢要走去油顏色,都要有時捉住佢隻手先可以完成,一係就好是旦咁同你畫完d線就算,而家d功課都話簡單,第日唔知點算

原帖由 henrykwok 於 08-10-20 10:37 發表
你哋小朋友做功課點呀?

囝囝每天教佢做功課都想死, 佢非常唔留心, 我大聲鬧佢, 佢又喊..現在先k1功課量都ok..出年都唔知點算..

Rank: 4


961
434#
發表於 08-10-21 11:52 |只看該作者
但我真係教咗好耐顏色都分唔清楚..甚麼物件都話比我知藍色...



原帖由 hongmimi 於 08-10-20 15:55 發表
henrykwok,
妳都話夜放工都會見到佢,我唔係日日返婆婆到,有時撞岩我無返去又有功課,真係勞氣C婆婆。但如我返去都會係食完晚飯先做,我又唔覺有大問題,好過婆婆下午搞佢唔點嘥時間、嘥心機。

我囝囝自細對顏色好敏感,就算啡 ...

Rank: 4


961
435#
發表於 08-10-21 11:55 |只看該作者
我都有買過..但貼貼紙果part就做哂, 要油顏色就唔肯做囉..
所以我都等佢習慣, 每日都要做功課..如果學校冇功課做, 就要做我買的習作囉..

原帖由 ada1211 於 08-10-20 15:11 發表
henry kwok

我囝囝反而相反,佢好主動話要做功課,成日話明天交給老師,不過當做線條練習時,由於他怕連出界,時常都要我們捉住他的手,其實我地只係搭住他的手,其實都係佢自己做。
我最近去過書局,見到一D練習幾有趣,係 ...

Rank: 4


961
436#
發表於 08-10-21 12:00 |只看該作者
你哋小朋友個個都好乖, 起碼肯做功課呀..仔仔一話叫佢做功課, 佢就很多借口(眼瞓. 吐痛..)無奇不有..

我又試過用奬勵方法, 如果每日很自動自覺做功課, 就貼一張貼紙比佢, 儲咗10個貼紙, 可換一份小玩具, 都唔肯做..


原帖由 Edvychan 於 08-10-21 11:51 發表
我個b叫佢做功課唔難,不過做得好唔認真,明明要畫線o既,佢要走去油顏色,都要有時捉住佢隻手先可以完成,一係就好是旦咁同你畫完d線就算,而家d功課都話簡單,第日唔知點算

...

Rank: 4


961
437#
發表於 08-10-21 12:03 |只看該作者
下星期萬聖節, 你哋會唔會幫小朋友化妝和買可愛衫呀?

Rank: 5Rank: 5


1730
438#
發表於 08-10-21 13:47 |只看該作者
我諗都會o既,佢學校講到又有parade又會影相,仲要事先問家長影幾多相,都有d奇怪,mud唔係應該佢地幫小朋友影咗d相,跟住比我地自己揀吓哂邊張o既咩?而家要比咗錢先會同小朋友影相,好似真係太商業化la.

但我仲未諗到同佢扮mud嘢造型好,睇吓買到mud嘢服飾就扮mud嘢la,到時唔知佢肯唔肯著添....

係呢,你地有無報星期六果d興趣班呀,今個星期開始上堂la,好似要佢返多日學咁,唔知佢鍾唔鍾意呢??

原帖由 henrykwok 於 08-10-21 12:03 發表
下星期萬聖節, 你哋會唔會幫小朋友化妝和買可愛衫呀?

Rank: 2


77
439#
發表於 08-10-21 22:43 |只看該作者
我都覺得真係太商業化, 唔通合埋眼都要咩 !



我諗都會o既,佢學校講到又有parade又會影相,仲要事先問家長影幾多相,都有d奇怪,mud唔係應該佢地幫小朋友影咗d相,跟住比我地自己揀吓哂邊張o既咩?而家要比咗錢先會同小朋友影相,好似真係太商業化la.

但我仲未諗到同佢扮mud嘢造型好,睇吓買到mud嘢服飾就扮mud嘢la,到時唔知佢肯唔肯著添....

係呢,你地有無報星期六果d興趣班呀,今個星期開始上堂la,好似要佢返多日學咁,唔知佢鍾唔鍾意呢??

Rank: 5Rank: 5


1730
440#
發表於 08-10-22 10:33 |只看該作者
學校尋日打電話比我,話原來佢地最多會同小朋友影兩張班際造型照,所以原來點都係得2張揀,咁我問佢通告又問家長要幾多張相o既,佢話可能有d家長會哂多幾份比人喎......份通告真係寫得唔係咁清楚
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖