關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
421#
發表於 08-2-14 11:09 |只看該作者
ky: 如你有時間, 可否同我打去問問呀??? 同埋how much???

Rank: 8Rank: 8


17269
422#
發表於 08-2-14 11:11 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:09 發表
ky: 如你有時間, 可否同我打去問問呀??? 同埋how much???

啱啱問左,答案係:暫時未有得waiting住喎。Price應該都係5150掛。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
423#
發表於 08-2-14 11:11 |只看該作者
我女今年"豆"倒的利是, 可以cover我派出去的

Rank: 8Rank: 8


17269
424#
發表於 08-2-14 11:11 |只看該作者
要凍到幾時先唔凍呀?好辛苦呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
425#
發表於 08-2-14 11:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:11 發表
我女今年"豆"倒的利是, 可以cover我派出去的

咁咪好囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
426#
發表於 08-2-14 11:12 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:11 發表

啱啱問左,答案係:暫時未有得waiting住喎。Price應該都係5150掛。

, 唔該晒ky

Rank: 5Rank: 5


4210
427#
發表於 08-2-14 11:15 |只看該作者
有呀, 5個爐都full哂, 你book果個位好正呀

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:04 發表

hello, long time no see, 你初三有無去bbq呀???????????

Rank: 8Rank: 8


17269
428#
發表於 08-2-14 11:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:12 發表

, 唔該晒ky

啦,話唔定love係第2個地方買到呢!同埋多多個friend會去France嘛,托她買囉!:)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
429#
發表於 08-2-14 11:18 |只看該作者
但我見人地話要425歐羅, 退稅10-12%左右lor
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 10:45 發表

hoganma: 尋日love話係米蘭買為返係hk$4000喎?!?!?!?
ky話hk lv唔比waiting list呀!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
430#
發表於 08-2-14 11:20 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:11 發表
要凍到幾時先唔凍呀?好辛苦呀!

ky: 我睇天氣報告, 話開學果日都仲係咁凍呀!!!


jerry媽: 初三果日我幾驚落雨呀, 好彩好天+暖咋!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
431#
發表於 08-2-14 11:22 |只看該作者
算啦, 你都有個肚臍la
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:17 發表

啦,話唔定love係第2個地方買到呢!同埋多多個friend會去France嘛,托她買囉!:)

Rank: 5Rank: 5


4210
432#
發表於 08-2-14 11:22 |只看該作者
咁快就拆左d利是啦??我仲未拆, 收齊要到十五, 到時先知, 不過我諗會少過舊年, 因為我未返大陸...

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:11 發表
我女今年"豆"倒的利是, 可以cover我派出去的

Rank: 8Rank: 8


17269
433#
發表於 08-2-14 11:23 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:18 發表
但我見人地話要425歐羅, 退稅10-12%左右lor

咁即係幾多呀?點解唔同呢?

Rank: 8Rank: 8


17269
434#
發表於 08-2-14 11:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:20 發表

ky: 我睇天氣報告, 話開學果日都仲係咁凍呀!!!


唔係化!日日咩down jacket,好慘呀!

Rank: 5Rank: 5


4210
435#
發表於 08-2-14 11:24 |只看該作者
亞仔明天返學啦
初三果日, 係凍d, 不過BBQ唔梗要啦, 我D friends個個都話 very good

原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:20 發表

ky: 我睇天氣報告, 話開學果日都仲係咁凍呀!!!


jerry媽: 初三果日我幾驚落雨呀, 好彩好天+暖咋!!! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
436#
發表於 08-2-14 11:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:22 發表
算啦, 你都有個肚臍la

希望love係第2度見倒有幫我買啦, 再唔係等多多個friend幫我買.
我老公話捐出全部斬獲 比我買架, 買唔倒就無架啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
437#
發表於 08-2-14 11:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:27 發表

希望love係第2度見倒有幫我買啦, 再唔係等多多個friend幫我買.
我老公話捐出全部斬獲 比我買架, 買唔倒就無架啦!!!!

come come:

你老公真係好好!:D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
438#
發表於 08-2-14 11:31 |只看該作者
即係唔買就無ar, 咁你去lv睇下仲有無第2款la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:27 發表

希望love係第2度見倒有幫我買啦, 再唔係等多多個friend幫我買.
我老公話捐出全部斬獲 比我買架, 買唔倒就無架啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
439#
發表於 08-2-14 11:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:31 發表
即係唔買就無ar, 咁你去lv睇下仲有無第2款la  

或者買speedy囉!

Rank: 8Rank: 8


17269
440#
發表於 08-2-14 11:33 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:24 發表
亞仔明天返學啦
初三果日, 係凍d, 不過BBQ唔梗要啦, 我D friends個個都話 very good

聽日返學,咁早??我女星期1先返,不過come come話都係凍喎! :cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖