註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:09 發表 ky: 如你有時間, 可否同我打去問問呀??? 同埋how much???
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:11 發表 我女今年"豆"倒的利是, 可以cover我派出去的
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:11 發表 啱啱問左,答案係:暫時未有得waiting住喎。Price應該都係5150掛。
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:04 發表 hello, long time no see, 你初三有無去bbq呀???????????
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:12 發表 , 唔該晒ky
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 10:45 發表 hoganma: 尋日love話係米蘭買為返係hk$4000喎?!?!?!? ky話hk lv唔比waiting list呀!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:11 發表 要凍到幾時先唔凍呀?好辛苦呀!
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:17 發表 咪 啦,話唔定love係第2個地方買到呢!同埋多多個friend會去France嘛,托她買囉!:)
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:18 發表 但我見人地話要425歐羅, 退稅10-12%左右lor
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:20 發表 ky: 我睇天氣報告, 話開學果日都仲係咁凍呀!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:20 發表 ky: 我睇天氣報告, 話開學果日都仲係咁凍呀!!! jerry媽: 初三果日我幾驚落雨呀, 好彩好天+暖咋!!! ...
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:22 發表 算啦, 你都有個肚臍la
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:27 發表 希望love係第2度見倒有幫我買啦, 再唔係等多多個friend幫我買. 我老公話捐出全部斬獲 比我買架, 買唔倒就無架啦!!!!
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 11:31 發表 即係唔買就無ar, 咁你去lv睇下仲有無第2款la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:24 發表 亞仔明天返學啦 初三果日, 係凍d, 不過BBQ唔梗要啦, 我D friends個個都話 very good