關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
421#
發表於 08-1-28 12:16 |只看該作者
你就幸福la, 我姑9
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 12:09 發表
佢嫁左一個好有錢的生意人   但佢 2 公婆冇架子, 好好人 gar.

Rank: 6Rank: 6


6601
422#
發表於 08-1-28 12:16 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:07 發表
2/22 大盛

come
fun
hoganma + hogan
ky (可能帶女女)
cc

請大家報名

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
423#
發表於 08-1-28 12:16 |只看該作者
人生交叉線, 好多時人都會不清楚自己的諗法, 而且會時時變化.
唔好太輕率決定.

[quote]原文章由 hoganmama 於 08-1-28 12:14 發表
I will delete, please don’t quote

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
424#
發表於 08-1-28 12:17 |只看該作者
hoganma,
點解答案唔係呢 發生咩事? (八啩的我 )

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
425#
發表於 08-1-28 12:17 |只看該作者
2/22 大盛

come
fun
hoganma + hogan
ky (暫定ok)
cc
katiema

Rank: 6Rank: 6


6601
426#
發表於 08-1-28 12:17 |只看該作者
hoganma,

你的問題冇絕對答案,有很多變數同唔肯定。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
427#
發表於 08-1-28 12:18 |只看該作者
CC, 我昨日返到屋企無至電樓上個師奶. 我心諗佢咁唔知人情世故加, 無理由來我屋企洗衫唔使俾個電話問吓我先, 或者我唔肯或者我瞓緊覺呢   理得佢, 問起話忘記咗.  今日唔知會否又來呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
428#
發表於 08-1-28 12:19 |只看該作者
我不嬲都話我唔靚ga, 咁你地話我靚女wor, 我咪應lor
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:12 發表
  佢都幾老實唔客氣下. 同你一樣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
429#
發表於 08-1-28 12:19 |只看該作者
hoganma,點解23唔去BbQ?

原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 12:17 發表
hoganma,
點解答案唔係呢 發生咩事? (八啩的我 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
430#
發表於 08-1-28 12:21 |只看該作者
我剛才都打返屋企話俾我C6听, 你星期六同jerryma對佢的評價, 佢的反應同你老公一樣

原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:19 發表
我不嬲都話我唔靚ga, 咁你地話我靚女wor, 我咪應lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
431#
發表於 08-1-28 12:21 |只看該作者
FUN:我想初四返hk, 因有朋友想開局, 唔知亞女到時肯唔肯走!!

hoganma: 你的問題~~我希望係, 但有時d野唔肯定的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
432#
發表於 08-1-28 12:21 |只看該作者
Please don’t quote

原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 12:17 發表
hoganma,
點解答案唔係呢 發生咩事? (八啩的我 )

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-28 12:27 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
433#
發表於 08-1-28 12:22 |只看該作者
hoganma, 我曾經都有諗過, 亦放棄過, but lee 刻又會想佢陪我一齊落去, 世事gei 嘢, 每日都唔同gei.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
434#
發表於 08-1-28 12:22 |只看該作者
2/22 大盛

come(有小朋友去就+埋女女)
fun
hoganma + hogan
ky (暫定ok)
cc
katiema

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-28 12:24 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
435#
發表於 08-1-28 12:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:21 發表
我剛才都打返屋企話俾我C6听, 你星期六同jerryma對佢的評價, 佢的反應同你老公一樣

係乜野評價????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
436#
發表於 08-1-28 12:24 |只看該作者
我有朋友生日, 所以去唔到la
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:19 發表
hoganma,點解23唔去BbQ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
437#
發表於 08-1-28 12:24 |只看該作者
佢都short short地, 我估佢會la.

個妹妹仔仲未俾$30我, 我叫亞女今日提佢.
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:18 發表
CC, 我昨日返到屋企無至電樓上個師奶. 我心諗佢咁唔知人情世故加, 無理由來我屋企洗衫唔使俾個電話問吓我先, 或者我唔肯或者我瞓緊覺呢   理得佢, 問起話忘記咗.  今日唔知會否又來呢 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
438#
發表於 08-1-28 12:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:18 發表
CC, 我昨日返到屋企無至電樓上個師奶. 我心諗佢咁唔知人情世故加, 無理由來我屋企洗衫唔使俾個電話問吓我先, 或者我唔肯或者我瞓緊覺呢   理得佢, 問起話忘記咗.  今日唔知會否又來呢 ...

做乜事呀????????????
尋日你地有無去睇戲???????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
439#
發表於 08-1-28 12:26 |只看該作者
我都係, 有時想, 有時唔想

但我呢刻, 係唔想
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:22 發表
hoganma, 我曾經都有諗過, 亦放棄過, but lee 刻又會想佢陪我一齊落去, 世事gei 嘢, 每日都唔同gei.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
440#
發表於 08-1-28 12:27 |只看該作者
叫你老公請我地食飯la.   我又叫我隻佬請
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:21 發表
我剛才都打返屋企話俾我C6听, 你星期六同jerryma對佢的評價, 佢的反應同你老公一樣

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖