註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 12:09 發表 佢嫁左一個好有錢的生意人 但佢 2 公婆冇架子, 好好人 gar.
返回頂部
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:07 發表 2/22 大盛 come fun hoganma + hogan ky (可能帶女女) cc 請大家報名
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:12 發表 佢都幾老實唔客氣下. 同你一樣
原文章由 funbabyhk 於 08-1-28 12:17 發表 hoganma, 點解答案唔係呢 發生咩事? (八啩的我 )
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:19 發表 我不嬲都話我唔靚ga, 咁你地話我靚女wor, 我咪應lor
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:21 發表 我剛才都打返屋企話俾我C6听, 你星期六同jerryma對佢的評價, 佢的反應同你老公一樣
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:19 發表 hoganma,點解23唔去BbQ?
原文章由 雪文 於 08-1-28 12:18 發表 CC, 我昨日返到屋企無至電樓上個師奶. 我心諗佢咁唔知人情世故加, 無理由來我屋企洗衫唔使俾個電話問吓我先, 或者我唔肯或者我瞓緊覺呢 理得佢, 問起話忘記咗. 今日唔知會否又來呢 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-1-28 12:22 發表 hoganma, 我曾經都有諗過, 亦放棄過, but lee 刻又會想佢陪我一齊落去, 世事gei 嘢, 每日都唔同gei.