關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
421#
發表於 08-1-23 10:39 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......

Rank: 5Rank: 5


2967
422#
發表於 08-1-23 10:40 |只看該作者
乖muk吖, 都冇得say no, 可能我細個都唔敢唔聽話, 攪到我覺得亞女有d反叛:(
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:31 發表

cy,

你好乖女呀!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
423#
發表於 08-1-23 10:40 |只看該作者
對面師奶有病的好像叫勞損,間中就手痛腳痛,又要复診,所以不可以成日湊.

后來我又話左工人,我話你想返去人地都想返去,又過年,要來打工的人都要等過完年先來啦,甘急,你叫我點搵呀,后來他自己同我講可以等到我找到人為止,或者過完年先囉
剛才CALL 左經紀 找到一個,但要去睇下個人適不適合
煩...煩..






原文章由 hoganmama 於 08-1-23 09:53 發表
唔好咁down, 佢做到幾時? 1星期? 即得呢個星期要搵個新? 咁急  

Rank: 8Rank: 8


17382
424#
發表於 08-1-23 10:40 |只看該作者
你呀我地上次去過啦成10個小朋友一齊去


原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:29 發表

come come:

你屋企都可攪BBQ,幾好喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
425#
發表於 08-1-23 10:41 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:37 發表

我都係,不過勁少,summer vacation先去1-2次咋!

咁你乖我好多!!! 我中一星期六就會同同學行街架啦, 果時無乜$$買野, 四周行咁囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
426#
發表於 08-1-23 10:42 |只看該作者
係呀,不過多一陣又要做野啦:cry:

原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:38 發表
love love,

你出沒喇!

Rank: 5Rank: 5


3104
427#
發表於 08-1-23 10:43 |只看該作者
雪雪今天做咩蒲頭呢 ? 不通真係.....
打個電話比他先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
428#
發表於 08-1-23 10:45 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......

yan02: look look!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
429#
發表於 08-1-23 10:45 |只看該作者
雪, 唔知你e+睇唔睇到. 我想同你講:

我會一直都支持你ga
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
430#
發表於 08-1-23 10:46 |只看該作者
我個時成日去tst影相
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:41 發表

咁你乖我好多!!! 我中一星期六就會同同學行街架啦, 果時無乜$$買野, 四周行咁囉!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
431#
發表於 08-1-23 10:47 |只看該作者
me too!! 我地支持你

原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:45 發表
雪, 唔知你e+睇唔睇到. 我想同你講:

我會一直都支持你ga   

Rank: 6Rank: 6


6601
432#
發表於 08-1-23 10:48 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-23 10:40 發表
你呀我地上次去過啦成10個小朋友一齊去

咁犀利!

Rank: 5Rank: 5


4210
433#
發表於 08-1-23 10:48 |只看該作者
今日個市升左千五點, 尋日無買到, 今晚實比老公笑我走寶:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
434#
發表於 08-1-23 10:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:41 發表

咁你乖我好多!!! 我中一星期六就會同同學行街架啦, 果時無乜$$買野, 四周行咁囉!!!

唔會架!我都係屋企,冇乜野做。平時1放學即刻返屋企做功課讀書,沖涼食飯,10點前要瞓。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
435#
發表於 08-1-23 10:51 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:48 發表
今日個市升左千五點, 尋日無買到, 今晚實比老公笑我走寶:tongue: :tongue:

:cry: 尋日我買返交通, 今日升左差唔多1元啦, 買左就賺1000了!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
436#
發表於 08-1-23 10:52 |只看該作者
我夠想想想la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:51 發表

:cry: 尋日我想買返交通, 今日升左差唔多1元啦, 買左就賺1000了!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
437#
發表於 08-1-23 10:52 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:50 發表

唔會架!我都係屋企,冇乜野做。平時1放學即刻返屋企做功課讀書,沖涼食飯,10點前要瞓。

我中學時好懶散, 無心機讀書, 10點前瞓???? 我都未沖涼

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
438#
發表於 08-1-23 10:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 10:52 發表
我夠想想想la

Rank: 6Rank: 6


6601
439#
發表於 08-1-23 10:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:51 發表

:cry: 尋日我想買返交通, 今日升左差唔多1元啦, 買左就賺1000了!

唔緊要啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
440#
發表於 08-1-23 10:56 |只看該作者
我都係懶到不得了
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:52 發表

我中學時好懶散, 無心機讀書, 10點前瞓???? 我都未沖涼
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖