- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
KY,我諗身體緊要過見男醫生啦, 我除咗第一次產前檢查見到男醫好怕羞之外, 之後就好厚面皮啦, 鬼叫我無錢咩. 你上网又查吓有關水囊的事, 我好似听過有人是有呢D水囊( 叫朱古力囊, 咁醫生都唔理佢的, 如果懹孕生BB, 就會逼爆個囊, 就會無事, 唔知係唔係咁呢, 又唔好肯定啦.
我仔無聲出呀. Love呢招真係好等使, 我仔喊都唔敢喊, 寫字又快又唔可以草. 抄錯每字罸抄十次都無出聲. : : : 上周六佢係門外企住罸做功課做咗二小時, 昨日有枱有登佢坐算佢好啦.
不過我媽好心痛, 係咁叫我俾我仔返入來, 外面好凍等等等. 我話你唔好理我教仔啦, 你心軟佢下次會仲過份. 咁我媽先唔出聲, 我一話叫我仔入來, 我媽那那聲去幫亞仔一齊搬返D枱登返來 : :
到我奶奶來時, 我諗要事先聲名, 唔係可能會吵架.
( 我媽無計, 只有打電話俾我老豆講)
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:46 發表 
雪雪:
我都唔知有冇事!D水囊都唔知乜來的,醫生話唔駛割,但又成日流血水。
你仔仔叻仔來的,我諗佢考試冇問題囉!你罰佢係走廊寫字呀!驚唔驚呀? ... |
|