關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
421#
發表於 08-1-17 09:53 |只看該作者
遲出好過無得出ar, 你又講, 想惹起公憤ar
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:48 發表
come,下期都係有呀.  好過我哋有無都唔知, 我都唔期望囉.

Rank: 6Rank: 6


6601
422#
發表於 08-1-17 09:53 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 09:49 發表
if worry gei, 不如睇多一個doctor 問吓

去年8月先照俱ultrasound ,話有個cyst,咁過一2日,又冇bleeding喎,係星期日又流少少。

Rank: 5Rank: 5


2967
423#
發表於 08-1-17 09:53 |只看該作者
e+ d 小朋友真係.............
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:51 發表
下?! so poor   
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
424#
發表於 08-1-17 09:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:53 發表
遲出好過無得出ar, 你又講, 想惹起公憤ar   

咪係!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
425#
發表於 08-1-17 09:54 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:49 發表
今朝睇新聞,話個9歲女童吊頸自殺C左,好驚呀!我諗我鬧呀女都要control吓囉!

我估你 女女都好輕微架啫!! 尋日先想講, 女考第10名好叻女呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
426#
發表於 08-1-17 09:54 |只看該作者
唉....又要唱$派利是la

又書簿費

又card數

今個月好唔掂ar

Rank: 6Rank: 6


6601
427#
發表於 08-1-17 09:55 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 09:53 發表
e+ d 小朋友真係.............

我地真係要小心D呀!特別係‘女’的。女仔早孰呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
428#
發表於 08-1-17 09:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:53 發表
遲出好過無得出ar, 你又講, 想惹起公憤ar   

我個XX得好少好少架咋!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
429#
發表於 08-1-17 09:56 |只看該作者
KY,我諗身體緊要過見男醫生啦, 我除咗第一次產前檢查見到男醫好怕羞之外, 之後就好厚面皮啦, 鬼叫我無錢咩.   你上网又查吓有關水囊的事, 我好似听過有人是有呢D水囊( 叫朱古力囊, 咁醫生都唔理佢的, 如果懹孕生BB, 就會逼爆個囊, 就會無事, 唔知係唔係咁呢, 又唔好肯定啦.

我仔無聲出呀.   Love呢招真係好等使, 我仔喊都唔敢喊, 寫字又快又唔可以草.  抄錯每字罸抄十次都無出聲.  : : :   上周六佢係門外企住罸做功課做咗二小時, 昨日有枱有登佢坐算佢好啦.

不過我媽好心痛, 係咁叫我俾我仔返入來, 外面好凍等等等.  我話你唔好理我教仔啦, 你心軟佢下次會仲過份.   咁我媽先唔出聲, 我一話叫我仔入來, 我媽那那聲去幫亞仔一齊搬返D枱登返來: :
到我奶奶來時, 我諗要事先聲名, 唔係可能會吵架.
( 我媽無計, 只有打電話俾我老豆講)




原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:46 發表

雪雪:

我都唔知有冇事!D水囊都唔知乜來的,醫生話唔駛割,但又成日流血水。

你仔仔叻仔來的,我諗佢考試冇問題囉!你罰佢係走廊寫字呀!驚唔驚呀? ...

Rank: 6Rank: 6


6601
430#
發表於 08-1-17 09:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:54 發表
唉....又要唱$派利是la

又書簿費

又card數

今個月好唔掂ar

係喎!唔記得講書簿費添,今朝先開cheque咋!真係慘呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
431#
發表於 08-1-17 09:57 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 09:56 發表

我個XX得好少好少架咋!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
432#
發表於 08-1-17 09:58 |只看該作者
me too lar .  加埋下學期興趣班

hoganma,昨日你話加家用俾奶奶, 我昨晚又走去同我老公講, 佢話好啦, 加多 500 俾你啦, 500咁大把

原文章由 hoganmama 於 08-1-17 09:54 發表
唉....又要唱$派利是la

又書簿費

又card數

今個月好唔掂ar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
433#
發表於 08-1-17 09:59 |只看該作者
係呀, 考第10名好叻啦, 我仔今次都唔知會點, 我唔會期望佢再去到前三名囉

原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 09:54 發表

我估你 女女都好輕微架啫!! 尋日先想講, 女考第10名好叻女呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
434#
發表於 08-1-17 09:59 |只看該作者
你有無問過你仔有咩感受?
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:56 發表
KY,我諗身體緊要過見男醫生啦, 我除咗第一次產前檢查見到男醫好怕羞之外, 之後就好厚面皮啦, 鬼叫我無錢咩.   你上网又查吓有關水囊的事, 我好似听過有人是有呢D水囊( 叫朱古力囊, 咁醫生都唔理佢的, 如果懹孕 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
435#
發表於 08-1-17 10:00 |只看該作者
又嚟

我地唔知有冇ga, 要到出果時先知, 仲唔知有幾多tim:cry:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 09:56 發表

我個XX得好少好少架咋!!!!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
436#
發表於 08-1-17 10:01 |只看該作者
早晨...
報料
我FRIEND剛由歐洲返來,她去買LV時聽到SALES同她講過多幾日LV又會再加價10%,唔知真定假。但原來歐洲同香港真係差好小,她話太約平退稅即。她幫我買左個銀包都要成2仟6港幣...香港好像賣2900。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
437#
發表於 08-1-17 10:01 |只看該作者
好細件   我又要抬返惠州or 留俾姪女呀

(講笑 , 多謝先)

原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 09:51 發表

D碟我唔急架, 而家都無乜時間睇, 我近排睇緊LEE套係比個盒呃左, 佢寫有3DVDS, 仲有3個故事名, 我以為分3套, 點知係同一個故事黎架, 有成70集咁多呀...
星期五我取左一袋舊衫比你, 睇下你女啱唔啱?? ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
438#
發表於 08-1-17 10:01 |只看該作者
我係叫我老公係比我d家用度扣1千比99, 佢緊係無所謂la
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:58 發表
me too lar .  加埋下學期興趣班

hoganma,昨日你話加家用俾奶奶, 我昨晚又走去同我老公講, 佢話好啦, 加多 500 俾你啦, 500咁大把

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
439#
發表於 08-1-17 10:02 |只看該作者
come,  
我都要等過了農曆年後先出雙糧.(都叫有得出吖: )
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:48 發表
come,下期都係有呀.  好過我哋有無都唔知, 我都唔期望囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
440#
發表於 08-1-17 10:03 |只看該作者
hoganma,你真係好媳婦

原文章由 hoganmama 於 08-1-17 10:01 發表
我係叫我老公係比我d家用度扣1千比99, 佢緊係無所謂la   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖