關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
421#
發表於 08-1-10 11:46 |只看該作者


原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:26 發表
唉, 我就真係feel 唔到父母愛lor, 所以我由細到大, 好多嘢都靠自己:cry:

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-10 12:34 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
422#
發表於 08-1-10 11:48 |只看該作者
係. 自己整要買齊所有材料 & 花時間囉.
不過就最好味   (今年我大家姐都會幫我整一底:D )
原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:43 發表



不過我去年整過後,發覺自己整都唔平囉!:D

Rank: 6Rank: 6


6601
423#
發表於 08-1-10 11:50 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 11:48 發表
係. 自己整要買齊所有材料 & 花時間囉.
不過就最好味   (今年我大家姐都會幫我整一底:D )

係呀!真係唔同D。年年都係我媽媽整,但去年我整啦,因佢年紀大,唔想佢辛苦。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
424#
發表於 08-1-10 11:51 |只看該作者
8珍我都未食過.:-|

Rank: 5Rank: 5


2065
425#
發表於 08-1-10 11:52 |只看該作者
吾該吾好引文回應, 我一陣 delect。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
426#
發表於 08-1-10 11:53 |只看該作者
katiema: 過左去唔好再諗, 而家開心快樂咪得囉.

Rank: 5Rank: 5


4210
427#
發表於 08-1-10 11:53 |只看該作者
我都未買過, 行過見到咋
蘿蔔糕, 係99買比我 ga

原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:43 發表

How much?

不過我去年整過後,發覺自己整都唔平囉!:D

Rank: 6Rank: 6


6601
428#
發表於 08-1-10 11:54 |只看該作者
come come:

咁你clinique個set買唔買呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
429#
發表於 08-1-10 11:55 |只看該作者
我之前有個係taiwan做過ga, 佢話要cooking ga, 咁我諗cooking 應該啱我地口味la, 點知............唉,
我覺得都要睇彩數lor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 11:38 發表
cy, 請工人, 我有少少心得

- 揀左2/3個心水, 就比對仔女過目/揀, 問佢地鐘意邊個多d (因為佢地對既時間係最長)
- 要揀overseas, 要係singapore做過, at least 2年
- 睇下佢有無家庭負擔
- 唔好揀d太後生 / 靚
- 英 ...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
430#
發表於 08-1-10 11:55 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 11:53 發表
我都未買過, 行過見到咋
蘿蔔糕, 係99買比我 ga

我奶奶佢地唔興食蘿蔔糕, 不過就會自制年糕(佢地叫茶果), 好好食的:D :D , 今個新年一定又食肥幾磅啦...

Rank: 6Rank: 6


6601
431#
發表於 08-1-10 11:55 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 11:53 發表
我都未買過, 行過見到咋
蘿蔔糕, 係99買比我 ga

我聽聞8珍要訂架,仲好快full添!
吓!你99咁好ge,我以前要買俾佢架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
432#
發表於 08-1-10 11:57 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:54 發表
come come:

咁你clinique個set買唔買呢?

應該會買. 因home支精華素就快用晒.

Rank: 5Rank: 5


2967
433#
發表於 08-1-10 11:57 |只看該作者
係lor, d 嘢我地都冇得話事, 唯有e+對自己好d la.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:53 發表
katiema: 過左去唔好再諗, 而家開心快樂咪得囉.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
434#
發表於 08-1-10 11:57 |只看該作者
taiwan果d唔掂 ga, only SG is ok ga jar.

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:55 發表
我之前有個係taiwan做過ga, 佢話要cooking ga, 咁我諗cooking 應該啱我地口味la, 點知............唉,
我覺得都要睇彩數lor

Rank: 6Rank: 6


6601
435#
發表於 08-1-10 11:58 |只看該作者
各位:我地25/1係咪決定觀塘外野手呀?係咪6點開始呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
436#
發表於 08-1-10 11:59 |只看該作者
係唔係黑黑地色?個size有手掌一半咁大 ga??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:55 發表

我奶奶佢地唔興食蘿蔔糕, 不過就會自制年糕(佢地叫茶果), 好好食的:D :D , 今個新年一定又食肥幾磅啦...

Rank: 5Rank: 5


2967
437#
發表於 08-1-10 11:59 |只看該作者
以前同99住, 我會幫佢刨蘿蔔, 整糕ga, e+冇lu
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:55 發表

我奶奶佢地唔興食蘿蔔糕, 不過就會自制年糕(佢地叫茶果), 好好食的:D :D , 今個新年一定又食肥幾磅啦...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
438#
發表於 08-1-10 12:01 |只看該作者
一陣同客食飯, 我要食好d
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
439#
發表於 08-1-10 12:04 |只看該作者
ky: 係呀, 25/1晚上6:00-8:15pm:D


jerry媽: 唔係黑色, 係啡色一大底架.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
440#
發表於 08-1-10 12:05 |只看該作者
Updated :Jan 10,2008  12:06pm
1月25日晚上~~觀塘 "外野手" 自助餐
(其實都可以提議吓轉去 K buffet: )

COME
雪文
KY
love  (盡量出席)
funbaby
hoganma



有興趣請報名

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-1-10 12:06 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖