- 在線時間
- 228 小時
- 最後登錄
- 08-4-4
- 國民生產力
- 37
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2732
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 2967
- UID
- 164265
 
|
我今日冇哂心樹,食咗唔知幾多chocolate la.
講埋下part:
夠鐘咁我叫佢去 ,過咗一陣,我聽到佢好似喊,問佢muk事.
佢話唔見咗個禮貌大使襟章,老師話一定今日要帶回學校.我又開始 and 佢la. 我 到喊:我真係唔識做亞媽,做咁多嘢為咗佢,佢都成日唔俾心機讀書。點知佢一d反應都冇,c6見到咁,即刻安慰我,叫我唔好理佢.
過咗一陣, c6同我傾亞女gei問題,話亞女d自律好有問題,muk都要我叫先去做,如果c6叫,要叫幾次先肯做,又 過,佢都係咁,唔改,叫我改另一個方法,我話我真係唔識教,eq又超低,佢叫我唔好理亞女,咁我話你攪掂佢,c6話好,等佢嚟,佢叫我唔好再亞女.
由禽晚開始,由佢負責,今朝佢叫亞女起身,叫極都冇反應.佢即刻 .亞女又話唔見咗校呔,都唔係第一次,次次叫佢返嚟掛好d校服,佢都求其,c6又 佢,唔準佢揾,要佢即刻返學.
c6叫我唔好 亞女,佢自己咪又係咁,不過我冇出聲lor.
下過禮拜考試,我冇眼睇,c6話等佢考完返嚟睇吓,等佢知道有幾差. 
[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-20 11:19 編輯 ] |
|