關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
421#
發表於 07-11-9 16:08 |只看該作者
咁就好啦 今晚攪惦曬


原文章由 雪文 於 07-11-9 16:06 硐表
yi,今日你哋無睇到咩.  AMY會叫一個媽咪今晚一齊去好味王, 都係我囡同學仔媽咪, 佢feel到加, 佢屋企開e紙鋪的.  同埋佢會織條線俾我女.  咁希望佢今晚來到再一齊上我屋企啦.

我剛剛又打咗電話俾我囡班主任, 我麻煩 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
422#
發表於 07-11-9 16:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:53 硐表

有架, 我係果度買過蘿蔔糕架!

係另一邊, 可能fun fun 冇行過....

Rank: 6Rank: 6


8953
423#
發表於 07-11-9 16:09 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-9 16:06 硐表
yi,今日你哋無睇到咩.  AMY會叫一個媽咪今晚一齊去好味王, 都係我囡同學仔媽咪, 佢feel到加, 佢屋企開e紙鋪的.  同埋佢會織條線俾我女.  咁希望佢今晚來到再一齊上我屋企啦.

我剛剛又打咗電話俾我囡班主任, 我麻煩 ...


係喎, 開著燈都係一個好提議.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
424#
發表於 07-11-9 16:11 |只看該作者
我要, 唔該.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:04 硐表
你地有冇人想飲 beer?  因好味王有酒叫, 自己買 or 叫外賣的.
如果想飲, 我會在 7-11 買過去

Rank: 6Rank: 6


8953
425#
發表於 07-11-9 16:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:21 硐表

, 如果我有貨, 會 你!!!

我知妳冇先敢講咋.

Rank: 6Rank: 6


8953
426#
發表於 07-11-9 16:13 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-11-9 14:46 硐表
我估都沒咩啦  一家大細,你估二人世界咩?加上他又牙痛,咩情趣都沒啦 係不係,文文

呢單點結局 ? 到底係點姐 ?
好心急想知啊.

Rank: 6Rank: 6


8953
427#
發表於 07-11-9 16:15 |只看該作者
豬媽, 阿妹下午點呀 ? 仲有冇燒 ??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
428#
發表於 07-11-9 16:16 |只看該作者
結果咪就係冇咩...咩...咩囉:loveliness:
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-9 16:13 硐表

呢單點結局 ? 到底係點姐 ?
好心急想知啊.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
429#
發表於 07-11-9 16:16 |只看該作者
fun: 我今日著左你同我買果件衫呀…..

Rank: 5Rank: 5


2967
430#
發表於 07-11-9 16:16 |只看該作者
冇諗過,又幾好辦法WOR
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 15:34 硐表
都會架BUT我會同亞囡講:媽咪唔會講大話架
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
431#
發表於 07-11-9 16:17 |只看該作者
到時睇吓你地想叫邊個品牌
原文章由 雪文 於 07-11-9 16:11 硐表
我要, 唔該.

Rank: 5Rank: 5


2967
432#
發表於 07-11-9 16:19 |只看該作者
我都想,不過我酒量麻麻,少少就夠,thanks
原文章由 雪文 於 07-11-9 16:11 硐表
我要, 唔該.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
433#
發表於 07-11-9 16:19 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:17 硐表
到時睇吓你地想叫邊個品牌

唔駛預我, 唔該

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
434#
發表於 07-11-9 16:20 |只看該作者
係,  你當裙還是下身再襯窄褲?
hoganma 唔知佢有冇著黑色條西褲出來俾你過目:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 16:16 硐表
fun: 我今日著左你同我買果件衫呀…..  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
435#
發表於 07-11-9 16:23 |只看該作者
我只飲百威
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 16:19 硐表
我都想,不過我酒量麻麻,少少就夠,thanks

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
436#
發表於 07-11-9 16:24 |只看該作者
有ar
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:20 硐表
係,  你當裙還是下身再襯窄褲?
hoganma 唔知佢有冇著黑色條西褲出來俾你過目:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
437#
發表於 07-11-9 16:25 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:20 硐表
係,  你當裙還是下身再襯窄褲?
hoganma 唔知佢有冇著黑色條西褲出來俾你過目:

我穿窄牛+波鞋, 其實穿高跟鞋好睇好多架, 不過今日要"咩"大牛龜所以穿波鞋咋, 又想穿出黎比你地睇下呢.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
438#
發表於 07-11-9 16:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:24 硐表
有ar  

真係好記性啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
439#
發表於 07-11-9 16:30 |只看該作者
lee 個牌子唔知有冇得叫外賣呢? (因佢地有張 list) 如果坐低見冇, 睇吓 katiema or novem 在 7仔買過來.(應該方便吧 )

係 wor, novem 今日放假, 佢應該記得今晚約會啩
文文, 你係咪有亞頭電話號碼?
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 16:23 硐表
我只飲百威

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
440#
發表於 07-11-9 16:32 |只看該作者
我無所謂.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:17 硐表
到時睇吓你地想叫邊個品牌
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖