註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 09:55 硐表 剛剛比我老細發現我上緊網!!!:cry: :cry: :cry: 要閃一陣啦.......我驚佢cheap起上黎block左....
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 09:56 硐表 吓,咁小心d:-| :-| :-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 09:45 硐表 你囡都係想跟你訓之ma 佢仲細呢
原文章由 雪文 於 07-10-30 10:15 硐表 係lor, Becky, 你唔好咁對佢啦. 同埋你要留意吓佢的情緒, 可能佢開始嫉妒你哋將注意力放係細佬到. 你知你女咁內向, 可能谷埋谷埋唔開心唔講.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 10:23 硐表 雪文: 我尋日放左交通啦!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 10:30 硐表 呢2日送亞囡返學~~~好COOL ,亞囡凍到 學校通告話11月26號 OR前一星期先可以轉校服 咁亞囡咪有排 ...
原文章由 雪文 於 07-10-30 10:33 硐表 睇到睇到 我細佬都係, 我就唔會走啦.
原文章由 hoganmama 於 07-10-30 10:42 硐表 點解我無收到通告GEI?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 10:39 硐表 你無比冷衫亞女穿咩?????????????/
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 10:48 硐表 有呀,不過都係凍,我自己都覺得凍
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 10:49 硐表 尋日派架,我諗我會買金龍啦
原文章由 come爸嘩 於 07-10-30 10:52 硐表 今日係涼左少少, 我女仲係度叫熱(我要佢穿長袖冷衫)!:tongue:
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-30 11:17 硐表 我果度好大FUNG呀