關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 4


679
421#
發表於 07-10-15 16:39 |只看該作者
藍色得唔得呀
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:42 硐表
又一個失望:cry:

咁自己買啦.   亞哥有二件我都買大咗, 買咗 10碼, 我諗明年仲啱, 亞妹買 8碼就 OK啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
422#
發表於 07-10-15 16:41 |只看該作者
我會同佢地講,今次呢件事當中個媽媽有sick又唔肯面對:cry: ,只去逃避(同小朋友講就用:唔肯去諗辦法解決)之後仲做左件咁既事出來,之後叫佢地好好咁諗下,將來面對唔開心既事情時要勇敢面對及話比父母聽,大家一齊去諗辦法,如果d人做左件咁既事出來....其他人會好傷心囉

原文章由 雪文 於 07-10-15 16:32 硐表
講返昨日單嘢, 我對仔女听咗 大口咁問我, 點解佢哋亞媽要扔小朋友落街呀

你哋話點荅 ?

Rank: 4


679
423#
發表於 07-10-15 16:42 |只看該作者
雪文,你仔仔同我囡囡同一間學校
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:44 硐表
你地基x穿白色冷衫嗎?>>>

Rank: 4


679
424#
發表於 07-10-15 16:48 |只看該作者
thanks ,即刻學到ya,今晚同對寶貝傾吓計先
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 16:41 硐表
我會同佢地講,今次呢件事當中個媽媽有sick又唔肯面對:cry: ,只去逃避(同小朋友講就用:唔肯去諗辦法解決)之後仲做左件咁既事出來,之後叫佢地好好咁諗下,將來面對唔開心既事情時要勇敢面對及話比父母聽,大家一齊去諗辦法,如果d人做左 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
425#
發表於 07-10-15 16:50 |只看該作者
Irene,我都想問, 你同佬件事點啦 ??

我仔讀基法

原文章由 irenec11 於 07-10-15 16:42 硐表
雪文,你仔仔同我囡囡同一間學校

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
426#
發表於 07-10-15 16:50 |只看該作者
我尋日都唔知有單大野:cry: , 亞女唔知今晚會唔會問我呢?
原文章由 雪文 於 07-10-15 16:32 硐表
講返昨日單嘢, 我對仔女听咗 大口咁問我, 點解佢哋亞媽要扔小朋友落街呀

你哋話點荅 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
427#
發表於 07-10-15 16:51 |只看該作者
講得好好, 等我今晚返去同佢哋講吓.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-15 16:41 硐表
我會同佢地講,今次呢件事當中個媽媽有sick又唔肯面對:cry: ,只去逃避(同小朋友講就用:唔肯去諗辦法解決)之後仲做左件咁既事出來,之後叫佢地好好咁諗下,將來面對唔開心既事情時要勇敢面對及話比父母聽,大家一齊去諗辦法,如果d人做左 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
428#
發表於 07-10-15 16:53 |只看該作者
雪文: 你收倒我份件未?????????????????

原文章由 雪文 於 07-10-15 16:50 硐表
Irene,我都想問, 你同佬件事點啦 ??

我仔讀基法

Rank: 8Rank: 8


17382
429#
發表於 07-10-15 16:55 |只看該作者
我囡就無睇呢單野因為仲係珠海,but我會咁樣同佢講囉,仲要問吓佢:覺得個大人點錯法,d小朋友點無辜法 問吓佢會點去處理囉


原文章由 irenec11 於 07-10-15 16:48 硐表
thanks ,即刻學到ya,今晚同對寶貝傾吓計先

Rank: 6Rank: 6


8953
430#
發表於 07-10-15 16:55 |只看該作者
LOVE講得好好.

有野做, 閃...

Rank: 8Rank: 8


17382
431#
發表於 07-10-15 16:58 |只看該作者
謝謝


原文章由 雪文 於 07-10-15 16:51 硐表
講得好好, 等我今晚返去同佢哋講吓.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
432#
發表於 07-10-15 16:58 |只看該作者
未呀, 是否明天才到呢 ???

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:53 硐表
雪文: 你收倒我份件未?????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
433#
發表於 07-10-15 16:59 |只看該作者
唔得啦, 多謝你先

原文章由 irenec11 於 07-10-15 16:39 硐表
藍色得唔得呀

Rank: 8Rank: 8


17382
434#
發表於 07-10-15 17:00 |只看該作者
我只係隨心講講

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 16:55 硐表
LOVE講得好好.

有野做, 閃...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
435#
發表於 07-10-15 17:02 |只看該作者
我老公又係, 一星期最小去一次, 飲芝華仕好過飲beer, beer成肚氣
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 16:23 硐表
我都係間唔中先去, 係過時過節, 朋友生日先去咋, 不過我老公就一星期最少都有2晚會去飲野....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
436#
發表於 07-10-15 17:05 |只看該作者
應該係即日架喎, 偏遠區域先明天到!!!
原文章由 雪文 於 07-10-15 16:58 硐表
未呀, 是否明天才到呢 ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
437#
發表於 07-10-15 17:07 |只看該作者
聽日返工. 係咪好happy呢?????
原文章由 hoganmama 於 07-10-15 17:02 硐表
我老公又係, 一星期最小去一次, 飲芝華仕好過飲beer, beer成肚氣

Rank: 4


679
438#
發表於 07-10-15 17:09 |只看該作者
雨過天青,冇事啦!thanks.禽日我地一齊去咗po lam行街,夜晚仲.... tim
咁唔一樣啦,我囡囡讀隔離個間
原文章由 雪文 於 07-10-15 16:50 硐表
Irene,我都想問, 你同佬件事點啦 ??

我仔讀基法

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-16 18:57 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
439#
發表於 07-10-15 17:14 |只看該作者
新股招股價

大家興趣去睇吓啦

http://www.mystockhunter.com/padsite/showpads.php?bycat=&menuid=newstock&divstock=&collection=&newstock=yes&selectcat=&sort=%A4W%A5%AB%A4%E9%B4%C1&cat=All&timeframe=timeframe_today&search=stock_code&string=&showhonly=&index_group=&hide=&bycat=&page=4

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
440#
發表於 07-10-15 17:14 |只看該作者
係ar, 好happy

消息已外x, 有同事打黎問我lu, 諗住比個意外驚喜比佢地添
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 17:07 硐表
聽日返新工. 係咪好happy呢?????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖