關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
421#
發表於 07-10-2 16:18 |只看該作者
咁都好d, 唔係淨係我覺得

佢就係咁, 我同佢講, 佢唔聽我講, 仲覺得我唔岩, 仲同我嘈, 久而久之咪無計傾lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:13 硐表
如尋日的情況, 我又覺得你老公緊張左d, 係又叫唔係又叫(我覺得你亞仔好似唔多聽佢咁? 定係玩得太開心唔理其他人?!)
好似我女同love女吵架, 我都由得佢地自己處理, 細路吵架, 過多一陣又玩埋一堆啦!!!

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
422#
發表於 07-10-2 16:21 |只看該作者
我仔係唔聽佢講gar, 因為我仔無論做咩, 佢都要話佢, 但佢又唔會解釋點解係唔岩ar, 我仔覺得佢無point咪唔聽佢lor
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:13 硐表
如尋日的情況, 我又覺得你老公緊張左d, 係又叫唔係又叫(我覺得你亞仔好似唔多聽佢咁? 定係玩得太開心唔理其他人?!)
好似我女同love女吵架, 我都由得佢地自己處理, 細路吵架, 過多一陣又玩埋一堆啦!!!

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
423#
發表於 07-10-2 16:22 |只看該作者
不過有時我見有小朋友唔啱, 我都會話加.

我點解唔出聲, 因為我都有少少你老公咁的行為, 係街到會喝我對仔女

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:15 硐表
最慘係佢唔覺得佢有問題, 佢成日話唔怕一萬, 只怕萬一, 有咩意外就唔好, 同埋佢好保護個仔, 唔比人蝦佢gar, 如果係公園有小朋友蝦亞仔, 佢會出聲鬧個細路lor

某程度上當然你要睇住小朋友la, 但連我仔都覺得佢煩,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
424#
發表於 07-10-2 16:23 |只看該作者
1.我覺得有問題
2.如果日日係咁都幾煩的
3.係,過份緊張左小小

我見到連玩緊都都話


原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:06 硐表
我想問下, 你覺得佢全程喝住個仔有無問題? 係咪好煩? 係咪過份緊張? 小朋友玩時一定有argue, 我覺得唔係太過份就由佢地小朋友去處理

中肯d, 我都想知我有無問題
...

Rank: 5Rank: 5


3212
425#
發表於 07-10-2 16:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:16 硐表
我真係想走2/3先!!!:-|


今日收市啦, 明日早D 啦, 我都仲有一手IPO 返黎的, 1516想賣

好忙, 月頭月尾, 終於有時間同大家 SAY HI……

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
426#
發表於 07-10-2 16:25 |只看該作者
其實我都好怕自己係又話唔係又話亞女架! 上星期我同同事講過我女的生活惡習~如鐘意整張"矮椅", 令佢發出聲音, 我就成日話佢架, 同埋鐘意行到好前睇電視, 食飯慢吞吞......等等.
想問下你地會唔會好似我咁架???
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:21 硐表
我仔係唔聽佢講gar, 因為我仔無論做咩, 佢都要話佢, 但佢又唔會解釋點解係唔岩ar, 我仔覺得佢無point咪唔聽佢lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
427#
發表於 07-10-2 16:25 |只看該作者
我話俾你听, 上星期我媽的 670昇到 10.5呀, 我無同佢走到.  話好走 1/5或1/4的.  點知今日就算昇咁多, 佢都係去到8.3, 真係蘇州過後無艇搭.



原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:16 硐表
我真係想走2/3先!!!:-|

Rank: 5Rank: 5


3212
428#
發表於 07-10-2 16:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:18 硐表
咁都好d, 唔係淨係我覺得

佢就係咁, 我同佢講, 佢唔聽我講, 仲覺得我唔岩, 仲同我嘈, 久而久之咪無計傾lor



死啦, 咁似我同隻佬個D症狀,  不過我地係初期, 好擔心久而久之會冇野講……..

Rank: 8Rank: 8


17382
429#
發表於 07-10-2 16:27 |只看該作者
好似你老公對個仔咁囉咩都要聽佢講:-|


原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:11 硐表
係ar, 唔知點解我一同佢講野就嘈gar la, 因為佢個態度係只係佢岩無我岩ma



所以我唔係太想叫佢黎, 不過見假期又唔想掉底佢一個人, 好似好慘咁

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
430#
發表於 07-10-2 16:27 |只看該作者
真係好開心, 你都覺得係

其實我d friend都覺得佢好煩同過份緊張
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:23 硐表
1.我覺得有問題
2.如果日日係咁都幾煩的
3.係,過份緊張左小小

我見到連玩緊都都話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
431#
發表於 07-10-2 16:35 |只看該作者
咁.....我要快手d先得啦 !!
原文章由 雪文 於 07-10-2 16:25 硐表
我話俾你听, 上星期我媽的 670昇到 10.5呀, 我無同佢走到.  話好走 1/5或1/4的.  點知今日就算昇咁多, 佢都係去到8.3, 真係蘇州過後無艇搭.

Rank: 8Rank: 8


17382
432#
發表於 07-10-2 16:38 |只看該作者
SORRY我睇完呢句笑左出來:係又叫唔係又叫,COMECOME真細心 你亞仔好似唔多聽佢咁可能都唔知佢叫咩

你呀,我無 我囡架,我知道佢地嘈交之後就叫左亞囡行過來話比佢知姐姐已經借單車比你玩你,你仲 姐姐,咁姐姐會好傷心的,之後我叫亞囡同你囡SAY SORRY,我見亞囡有講之後佢2個立即拖手行左去玩,如果當時我 亞囡都無用, 完佢都唔會知自己衰D咩


原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:13 硐表
如尋日的情況, 我又覺得你老公緊張左d, 係又叫唔係又叫(我覺得你亞仔好似唔多聽佢咁? 定係玩得太開心唔理其他人?!)
好似我女同love女吵架, 我都由得佢地自己處理, 細路吵架, 過多一陣又玩埋一堆啦!!!

...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:39 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
433#
發表於 07-10-2 16:41 |只看該作者
係lor, 咪就係lor, 成日喝都無用gar, 要解釋點解唔可以咁樣做先得gar ma, 無point係人都唔聽la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:38 硐表
SORRY我睇完呢句笑左出來:係又叫唔係又叫,COMECOME真細心 你亞仔好似唔多聽佢咁可能都唔知佢叫咩

你呀,我無 我囡架,我知道佢地嘈交之後就叫左亞囡行過來話比佢知姐姐已經借單車比你玩你,你仲 姐姐,咁姐姐會好 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
434#
發表於 07-10-2 16:44 |只看該作者
唉,我之前就係衰呢D野...太強..我唔想亞囡好似我咁囉,
靚唔等於會搵到好老公的:-| :-|



原文章由 雪文 於 07-10-2 16:14 硐表
我自己細個, 就遇到D咁性格的女仔.  咁我又C人唔埋堆, 就俾佢群打.  

而家個大家姐, 仲同幾個小學同學好老友, 同我當然無啦. 我的小學同學話返我听, 佢個人好真, 不會變通, 但人心哋唔差.   但佢到而家中未嫁得出囉 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
435#
發表於 07-10-2 16:48 |只看該作者
咁又唔洗太保護既,加上你個仔一D都唔野小WOR同我囡都不相百重,唔洗保護啦,遠觀得架啦


原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:15 硐表
最慘係佢唔覺得佢有問題, 佢成日話唔怕一萬, 只怕萬一, 有咩意外就唔好, 同埋佢好保護個仔, 唔比人蝦佢gar, 如果係公園有小朋友蝦亞仔, 佢會出聲鬧個細路lor

某程度上當然你要睇住小朋友la, 但連我仔都覺得佢煩,  ...

Rank: 4


679
436#
發表於 07-10-2 16:51 |只看該作者
hi, everyone! 我囡囡係油塘讀書,咁啱我都係住係將軍澳!華潤係我屋企樓下,唔知係咪咁啱住係同一屋苑呢?
好想囡囡可以識多d新朋友!

Rank: 8Rank: 8


17382
437#
發表於 07-10-2 16:52 |只看該作者
我諗你老公都幾難頂下~~
我隻C6都衰但出街去玩唔會咁的

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:18 硐表
咁都好d, 唔係淨係我覺得

佢就係咁, 我同佢講, 佢唔聽我講, 仲覺得我唔岩, 仲同我嘈, 久而久之咪無計傾lor

Rank: 5Rank: 5


2065
438#
發表於 07-10-2 16:54 |只看該作者
Hi,我回來了。我女話汶汶同佢講 hogan 系佢男朋友 亞女咪周圍同人講佢地拍拖 law。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:14 硐表
係呀我囡坐定係度燒架,燒好左仲自己整出來放係個碟上面再拿去比你亞仔食TIM呀 真係人細鬼大

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
439#
發表於 07-10-2 16:57 |只看該作者
d細路比人蝦又驚, 蝦人地的細路又驚.....你地話而家做父母幾咁難丫!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
440#
發表於 07-10-2 16:58 |只看該作者
hi, irenec, 你囡讀那間小學 ?

你係唔係住x盈花園 ??

原文章由 irenec11 於 07-10-2 16:51 硐表
hi, everyone! 我囡囡係油塘讀書,咁啱我都係住係將軍澳!華潤係我屋企樓下,唔知係咪咁啱住係同一屋苑呢?
好想囡囡可以識多d新朋友!
‹ 上一主題|下一主題