關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
421#
發表於 07-8-9 12:28 |只看該作者
咁都好d

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:08 發表

要經書局訂, 因為連出版商都冇. 可能要開學後才會有貨啦.   好彩只是故事書咋.

Rank: 8Rank: 8


17382
422#
發表於 07-8-9 12:29 |只看該作者
其實我都係

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:09 發表

姐係我地係 水魚 嘍喎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
423#
發表於 07-8-9 12:30 |只看該作者
剛才和我們的admin manager傾幾, 佢話而家學緊學士學位 ( 佢係由低層昇上的).  一星期上三晚課, 每晚二小時.  

嘩, 佢有個女, 咁.......

返來又同我同事講, 一個家庭有一個人去讀書, 另一半同屋企人要付出好多, 全力去支持.  

我係實唔得囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
424#
發表於 07-8-9 12:31 |只看該作者
大家咁上下, 諗住自己人玩唔緊要.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:29 發表
其實我都係

Rank: 8Rank: 8


17382
425#
發表於 07-8-9 12:31 |只看該作者
我果d 唔見得人架 嚇鬼就得

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:10 發表

係喎, 妳學空手道, 我想妳教我一兩招等使的.

Rank: 8Rank: 8


17382
426#
發表於 07-8-9 12:33 |只看該作者
有呀有呀,body shop有1樣野我日日用架,
就係洗面粉啦,另外佢有個body磨沙好正的,
果邊買平好多的嗎,如果係既話我要買啦:loveliness:

多謝報料

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:13 發表

E?  妳去馬拉呀,  妳有冇用開Body shop 個d野 ? 個邊買平好多的.

Rank: 8Rank: 8


17382
427#
發表於 07-8-9 12:35 |只看該作者
聽講係bar bar,我都唔知道呀我未去過

原文章由 come爸嘩 於 07-8-9 12:18 發表
咁泰國有無D乜野又平又值得買架????

Rank: 6Rank: 6


8953
428#
發表於 07-8-9 12:36 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:33 發表
有呀有呀,body shop有1樣野我日日用架,
就係洗面粉啦,另外佢有個body磨沙好正的,
果邊買平好多的嗎,如果係既話我要買啦:loveliness:

多謝報料 :adore ...


妳問到八, 通常機場都有的, 唔洗一早買左拎到cc下.
妳去吉隆坡定去邊 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
429#
發表於 07-8-9 12:36 |只看該作者
我以為馬拉無野買tim
好,我留意下

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:26 發表

巴巴 個d
之前d人買 boots 家下 好似冇咩了?  我好耐冇去啦. 有10年了.


係喎, 馬拉買小童鞋都唔錯的.

Rank: 8Rank: 8


17382
430#
發表於 07-8-9 12:38 |只看該作者
我諗都唔敢諗

原文章由 雪文 於 07-8-9 12:30 發表
剛才和我們的admin manager傾幾, 佢話而家學緊學士學位 ( 佢係由低層昇上的).  一星期上三晚課, 每晚二小時.  

嘩, 佢有個女, 咁.......

返來又同我同事講, 一個家庭有一個人去讀書, 另一半同屋企人要付出 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
431#
發表於 07-8-9 12:42 |只看該作者
明白,唔該曬
我真係唔知會去邊
我只係知道要拿泳衣要去一個島住2日: :
因為係人地包團請我一家3口去的   

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 12:36 發表


妳問到八, 通常機場都有的, 唔洗一早買左拎到cc下.
妳去吉隆坡定去邊 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
432#
發表於 07-8-9 12:55 |只看該作者
食胞胞lu

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
433#
發表於 07-8-9 13:01 |只看該作者
我早幾年讀個dipolma, 都讀到c c, 好彩個時亞仔仲係bb, 無咁痴身, 之後有諗過讀埋個degree, 諗下都係算啦, 3年時間, 1x, 換黎多幾千1個月, 同埋讀左之後就唔係做秘書, 辛苦好多, 唔值得
原文章由 雪文 於 07-8-9 12:30 發表
剛才和我們的admin manager傾幾, 佢話而家學緊學士學位 ( 佢係由低層昇上的).  一星期上三晚課, 每晚二小時.  

嘩, 佢有個女, 咁.......

返來又同我同事講, 一個家庭有一個人去讀書, 另一半同屋企人要付出 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
434#
發表於 07-8-9 13:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 12:42 發表
明白,唔該曬
我真係唔知會去邊ops:" /> ops:" />
我只係知道要拿泳衣要去一個島住2日::" /> ::" />
因為係人地包團請我一家3口去的   

吉隆坡是否去邦絡島 ? 我04年去過.

[ 本文章最後由 龍舌蘭 於 07-8-9 13:06 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
435#
發表於 07-8-9 13:04 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:01 發表
我早幾年讀個dipolma, 都讀到c c下, 好彩個時亞仔仲係bb, 無咁痴身, 之後有諗過讀埋個degree, 諗下都係算啦, 3年時間, 洗1x萬, 換黎多幾千1個月, 同埋讀左之後就唔係做秘書, 辛苦好多, 唔值得

個個人追求的野唔同, 自已問心無愧, 開心就好.
有時得到的同失去的不能相比.
現在小朋友的童年好短暫.

Rank: 8Rank: 8


17382
436#
發表於 07-8-9 13:06 |只看該作者
都話你勁架啦
我自問無咁既本事

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:01 發表
我早幾年讀個dipolma, 都讀到c c下, 好彩個時亞仔仲係bb, 無咁痴身, 之後有諗過讀埋個degree, 諗下都係算啦, 3年時間, 洗1x萬, 換黎多幾千1個月, 同埋讀左之後就唔係做秘書, 辛苦好多, 唔值得

Rank: 8Rank: 8


17382
437#
發表於 07-8-9 13:07 |只看該作者
un.......唔知呀,只知係一個島ja,
我諗當去度假咁

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 13:01 發表

吉隆坡是否去邦絡島 ? 我前年去過.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
438#
發表於 07-8-9 13:07 |只看該作者
, dipolma係中五都讀得gar la, 不過合唔合格咁解jet
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-9 13:06 發表
都話你勁架啦
我自問無咁既本事

Rank: 8Rank: 8


17382
439#
發表於 07-8-9 13:08 |只看該作者
agree,睇完個個post好窩心啊

原文章由 龍舌蘭 於 07-8-9 13:04 發表

個個人追求的野唔同, 自已問心無愧, 開心就好.
有時得到的同失去的不能相比.
現在小朋友的童年好短暫.

Rank: 8Rank: 8


17382
440#
發表於 07-8-9 13:10 |只看該作者
起碼你會去讀先啦,
我......想讀都讀唔到個書包比返曬miss亞sir好耐lu,跟本跟唔到呀

原文章由 hoganmama 於 07-8-9 13:07 發表
, 個dipolma係中五都讀得gar la, 不過合唔合格咁解jet  
‹ 上一主題|下一主題