關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2776
401#
發表於 07-2-19 14:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear alkyng and yeeli,

would you pls pm dr ma's telephone to me and also where is his clinic? My daughter is fever today. I would like to consult him tomorrow.

thanks a lot

Rank: 4


988
402#
發表於 07-2-19 16:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo

你個女點呀,好晒未

靚媽們
今日我仔仔生日,開完生日會仔仔好開心收到好多禮物 今年第一次大搞生日會連食盆菜,之前都係自己屋企人開,所以仔仔今年好開心.笑到見牙唔見眼.

Rank: 5Rank: 5


1150
403#
發表於 07-2-19 22:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

新年快樂,新既一年等我都入來同大家八下95區先

我大女今年9月會入"東華三院王余家潔"升小一,另有一細女會今年報k1,下年返k1,所以現在都開始睇下d幼稚園

Rank: 4


988
404#
發表於 07-2-20 00:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yy02

wellcome好呀一齊傾,新年快樂

Rank: 5Rank: 5


2422
405#
發表於 07-2-20 01:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

祝你囝囝 "生日快樂" "身體健康" "學業進步" "聽教聽話", 聽到你講都感染到你囝囝個份喜悅 , 咁佢d禮物拆晒未呀, 我相信佢一定非常開心   .

miholo:

你個女依家情況如何呀? 希望收到你好消息
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
406#
發表於 07-2-20 01:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

十幾份禮物拆晒啦,不過好多封生日利是佢就無拆比晒我,係佢世界錢係無咁吸引,佢話可以比媽咪同爹哋買野喎,

多謝晒你alkyng

我都祝你女女{{身體健康,學業進步,聽教聽話,快高長大}}   

Rank: 4


988
407#
發表於 07-2-20 01:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

人生就係無常,有苦有樂,希望你可以好快走出傷痛回憶,呢種痛唔係咁容易無晒,後悔只會再錯過一d可以珍惜既人,但人一定要向前望,你重有你既小朋友要照顧,所以一定要堅強d,你媽媽好d未,你多d關心佢.
:cry:

Rank: 5Rank: 5


2422
408#
發表於 07-2-21 01:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我年初一同媽咪去學會唸經拜年時, 同佢講響bk到識到一位媽咪全家入信已廿年多, 佢即刻叫我多d同你傾下, 叫你介紹多d呢個教比我識, 仲話你地入信左咁多年一定係幹事級tim, 叫我問下你地係唔係wor , 我媽咪係東頭四本部的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


904
409#
發表於 07-2-21 09:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

dear all,

祝各位 "新年快樂", "恭喜發財", "身體健康"!!!

    
~ 歌地亞 ~

Rank: 5Rank: 5


1874
410#
發表於 07-2-21 10:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Dear All,

祝大家身體健康, 囝囡聽聽話話, 健健康康!

Rank: 4


988
411#
發表於 07-2-21 17:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

其實創x己經比日蓮正宗破門,所以係分開,我地家族都有好多親人朋友入信所自己一個部,係第七部,
創x以前其實係日蓮正宗既一個信徒團體,係由池田先生做會長,係日本我相信無人唔認識日蓮正宗,但係各種原因,創x比宗門破門.我想你媽咪一定係信心強先會有機會知呢件事,因為你媽咪入信十年,而呢件事係二十幾年發生架.你有唔明再問我.

Rank: 4


988
412#
發表於 07-2-21 18:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

師奶

你朋友兩個女都係馮晴讀架,可唔可以問下佢係點入架,要唔要叩門???等你消息thx~

Rank: 5Rank: 5


2422
413#
發表於 07-2-21 20:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我真係唔明tim , 創價學會唔定於日蓮正宗咩? 因我阿媽經常一齊提起呢兩個名的, 所以唔明分開個意思, 咁 乜野叫做破門呀?  

另外, 我知你響另一個題目到話去左將軍澳整gel甲, 你可唔可以話我知響邊到呀?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
414#
發表於 07-2-21 21:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我新年前去咗整GEL甲,整粉紅色有幾粒閃石$250,我PM地址比你.
破門=續出師門咁上下意思.

Rank: 3Rank: 3


280
415#
發表於 07-2-21 21:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位媽咪    
[size=x-large]新年快樂,身體健康

   我在26頁看中

Rank: 3Rank: 3


280
416#
發表於 07-2-21 21:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

妳仔仔7/2生日
[size=large]生日快樂 !

Rank: 3Rank: 3


280
417#
發表於 07-2-21 22:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli , alkyng

妳們有心了!
我囡囡感冒入腸現已好得7788, 但年初一我老公晚上開始發燒等到年初二重高故往聯合急登室 好在只須等兩小時,當晚又發現工人也是 ...唉 更係錄油葉不夠
今天老公重嘔幾次, 他說明早往法國看醫生.
我想他兩個都是給囡囡傳染了!

Rank: 3Rank: 3


280
418#
發表於 07-2-21 22:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeel

sorry ! 原我看錯了 妳仔仔是2月19日生日
好好正月出生小朋友是最好的.
簡單說 " good good"

Rank: 3Rank: 3


280
419#
發表於 07-2-21 22:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我終感受到妳的辛苦 ! 昨天工人休息及要睇住兩位公子及公主同老公真吃力  
故真是佩服如妳及其他媽咪    
我都是喜歡工作多d   

Rank: 4


988
420#
發表於 07-2-21 22:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

多謝晒你,THX~正月出生好架,係點解架??
嘩,你就真係辛苦,你都要小心身體,腸胃炎加感冒都要幾日先好,加油.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖