- 在線時間
- 96 小時
- 最後登錄
- 19-6-16
- 國民生產力
- 88
- 附加生產力
- 1246
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-10-15
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 664
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 1998
- UID
- 105841
 
|
Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀
mic823,
多謝你的議見, 我會試下, 不過真係唔係甘易. 最初, 以為個大仔已經小一, 會開始獨立d, 應該無2,3,4歲甘小器. 原來真係我一廂情願, 我應該唸, 一個人(大人), 如果將自己d野, 一分為二, 都唔開心, 何況係小朋友. 我會好好檢討下.
另外, 黃主任再為佢同d小朋友講番件事, 佢話d小朋友同番佢玩啦.
k_wong7
mic823 寫道:
k_wong7,
哈哈!哩d就係所有就快坐完月的媽媽心聲喇!!
有好多野,唔好用媽媽同埋理所當然既角度去睇,試吓用囝囝的角度去睇.搵日,你問吓個仔,你想媽媽定daddy同你去課外活動, 練琴, 溫習,睇吓佢點答你,無小朋友唔想daddy同媽媽一齊陪佢!
係社工教我的:試吓每日用15-30分鐘,只係for你同大仔,唔可以任何人distrub,同佢傾計(anything),玩(not for study).你地之間的關係一定會有增而無減,(no excuse).
其實,我都覺得,教小朋友係好辛苦,要好有耐性,最緊要係每個小朋友都係唔同.絕對係一門高深既學問呀!!
"若要人似我,除非兩個我"d句說話簡直係金句呀!
慢慢來啦!! |
|