關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 4


724
401#
發表於 07-1-27 00:57 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

因為我大伯一家人搬返嚟住到有公屋(around 1yr),要幫手,所以比較busy!!
早兩日,你仔仔有無同你講佢喺學校發生咩事呢?!

Rank: 5Rank: 5


1998
402#
發表於 07-1-27 18:42 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
原來你只係忙, 甘都無甘驚.  

無呀, 我個仔無講咩呀, 佢只係話佢先兩日有個同學仔係課室度夾到手指. 係米呢樣 ?

pls check pm.

k_wong7

Rank: 4


724
403#
發表於 07-1-28 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

但係,我聽返嚟,....................check pm

無咩事,你放心,係busy啫!!
check pm too.

Rank: 5Rank: 5


1998
404#
發表於 07-1-29 21:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,

pls check pm and thank you for your report.

k_wong7

Rank: 4


724
405#
發表於 07-1-29 22:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔好客氣,你唔怪我多事就得喇!!

另外,多謝你關心呀!

你仲有一個月就要返工,有無唔捨得呀?!

Rank: 5Rank: 5


1998
406#
發表於 07-1-30 19:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
你梗係唔係多事啦, 你有咩要話我知呀, 仲要第一時間tim.
今日, 我老公再打比黃主任, 問清楚左件事啦, 黃主任話知道唔係我個仔整個同學, 佢只係想幫個同學, 不過, 佢能力有限, 所以d同學以為係佢整人, 而且仲全班唔同佢玩, 但係事件個當事人都話唔關我仔事, 所以黃主任話再幫佢同d同學講. 希望d小朋友明白啦, 你同我講完, 我就再問佢, 甘原來之前佢已經好詳細甘同左我老公講, 不過我唔係甘清楚, 我老公都話可能我忽略左佢, 佢都有同daddy講, 話我只係理寶寶. 其實我都唔係, 不過平時多數係我老公理.  我都好關心佢架.
你話點呢?

另外, 我便心姐, 你都唔好怪我八卦.

其實, 大家係朋友, 唔好甘客氣, 關心下, 好應該. 我遲d得下d又有d野要同你講, 但太長偏, 要慢慢打. 得閒同你傾
k_wong7
mic823 寫道:
k_wong7,

唔好客氣,你唔怪我多事就得喇!!

另外,多謝你關心呀!

你仲有一個月就要返工,有無唔捨得呀?!

Rank: 4


724
407#
發表於 07-1-30 21:12 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

咁既然大仔同我得daddy講佢的感受,咁你就要好好諗吓你bb出世後,你對哥哥的行為係咪真的有大分別了!:cry:
可能係好sample的事,但係在小朋友立場,可以好嚴重!!  
得閒問多兩句,傾多兩句,玩多兩野,佢已經覺得it's enough!!
有咩慢慢講,我等你!!

Rank: 5Rank: 5


1998
408#
發表於 07-1-30 22:27 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
其實我覺得唔係分別好大, 因為之前都係daddy理佢d野多, 同佢去課外活動, 練琴, 溫習, 都唔係我, 唔知點解佢依家又甘. 不過, 我老公都叫我多d留意. 我會再做好d.不過, 唔係甘易.

另外, 我真係唔捨得寶寶, 真係唔想返工,想自己湊.

k_wong7

Rank: 4


724
409#
發表於 07-1-30 23:43 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

哈哈!哩d就係所有就快坐完月的媽媽心聲喇!!

有好多野,唔好用媽媽同埋理所當然既角度去睇,試吓用囝囝的角度去睇.搵日,你問吓個仔,你想媽媽定daddy同你去課外活動, 練琴, 溫習,睇吓佢點答你,無小朋友唔想daddy同媽媽一齊陪佢!
係社工教我的:試吓每日用15-30分鐘,只係for你同大仔,唔可以任何人distrub,同佢傾計(anything),玩(not for study).你地之間的關係一定會有增而無減,(no excuse).

其實,我都覺得,教小朋友係好辛苦,要好有耐性,最緊要係每個小朋友都係唔同.絕對係一門高深既學問呀!!

"若要人似我,除非兩個我"d句說話簡直係金句呀!

慢慢來啦!!  

Rank: 5Rank: 5


1998
410#
發表於 07-1-31 14:22 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
多謝你的議見, 我會試下, 不過真係唔係甘易.  最初, 以為個大仔已經小一, 會開始獨立d, 應該無2,3,4歲甘小器.  原來真係我一廂情願, 我應該唸, 一個人(大人), 如果將自己d野, 一分為二, 都唔開心, 何況係小朋友. 我會好好檢討下.

另外, 黃主任再為佢同d小朋友講番件事, 佢話d小朋友同番佢玩啦.

k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

哈哈!哩d就係所有就快坐完月的媽媽心聲喇!!

有好多野,唔好用媽媽同埋理所當然既角度去睇,試吓用囝囝的角度去睇.搵日,你問吓個仔,你想媽媽定daddy同你去課外活動, 練琴, 溫習,睇吓佢點答你,無小朋友唔想daddy同媽媽一齊陪佢!
係社工教我的:試吓每日用15-30分鐘,只係for你同大仔,唔可以任何人distrub,同佢傾計(anything),玩(not for study).你地之間的關係一定會有增而無減,(no excuse).

其實,我都覺得,教小朋友係好辛苦,要好有耐性,最緊要係每個小朋友都係唔同.絕對係一門高深既學問呀!!

"若要人似我,除非兩個我"d句說話簡直係金句呀!

慢慢來啦!!  

Rank: 4


724
411#
發表於 07-1-31 15:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

哈哈!小朋友就係咁,唔記仇,唔係好似大人咁!!
佢地可以今日話xx好頑皮,以後唔同佢玩,但明天可以話xx已經乖番,大家做番好朋友!(哩d就係小朋友喇!)
咁咪開心番啦!!如果全班都唔同佢玩,就真係好可憐呀!!  

你唔好客氣啦!大家研究吓啫!!       

Rank: 5Rank: 5


1998
412#
發表於 07-2-1 21:48 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日唔該你.  不過真係好激氣, d人甘都得, 都唔係做野.
依家真係煩啦, 都唔知點好.  最慘又就黎返工.

pls check pm.
k_wong7

Rank: 4


724
413#
發表於 07-2-1 23:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

唔好客氣啦!都幫唔到你d咩!
慢慢來啦!都知你快要返工,不過,有時d野,愈急愈唔好!!

你唔諗吓搵人(不是所x兒所)湊bb?!(可以只湊日頭!放工接得唔得呀?!不過,你地會辛苦d!)如果哥哥照去補習班,你地趕到接佢放補習班嗎?!

你pm的問題,要遲d先reply你!

Rank: 5Rank: 5


1998
414#
發表於 07-2-2 15:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
放係育嬰園, 係無辦法之中辦法, 唔到最後都唔想考慮. 反而哥哥就比較簡單, 因為媽咪都可以幫到手. 真係好頭痛. 唔知點解甘黑仔?

係呢, 你地班有無講幾時派成績表, 我有d心急, 因為想知我仔其他科考成點?
k_wong7

Rank: 4


724
415#
發表於 07-2-2 21:23 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

佢無講喎!咁你覺得佢ok嗎?!

你pm我的事,很抱歉,幫唔到你呀!請唔好介意!!
I'm so sorry!!

Rank: 5Rank: 5


1998
416#
發表於 07-2-2 22:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔緊要, 小事.

佢d成績, 普普通通啦, 佢平時又唔係勤力, 加上又無返甘耐學, 叫做ok啦, 不過係佢面前, 就話比佢聽, 可以再好d. 叫佢唔好甘懶.

k_wong7

Rank: 4


724
417#
發表於 07-2-2 23:13 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

我個仔比英文老師(班主任)話佢唔夠盡力,話佢可以好好多!!唉.....佢真係英文唔合我心意!!:cry: 中文都還可以!!

其他都好好!

cehck pm

Rank: 5Rank: 5


1998
418#
發表於 07-2-4 20:39 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
其實你仔的成績, 都唔錯呀, 係英文比較遜色左小小, 但都唔係差(因為其他科幾好). 唔好比甘大壓力自己, 下學期再做好d米得羅, 我地一齊努力啦, 我個仔都要更加勤力呀, 因為佢都幾懶.
k_wong7   

Rank: 4


724
419#
發表於 07-2-6 23:00 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

係呀!真係要努力d呀!最慘係連老師都話佢無理由咁差(英文).
今日,爸爸仲買咗部psp比佢,希望佢會比心機啦!!
下學期又來了,好彩佢都無lazy度!!

Rank: 5Rank: 5


1998
420#
發表於 07-2-8 22:16 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日, 我個仔同我講, 小息時, 佢見到你個仔受左傷, 要叫十字車去醫院, 無咩事嗎? 我依家先得閒, 我唔敢打比你, 我驚阻到你, 因為如果你係醫院, 又唔係好方便傾, 如果你同仔返左家, 又要照顧佢地, 所以, 唯有係度問你.  我個仔好擔心, 佢一見到我就同我講, 之後daddy接佢放功輔班, 佢又同daddy講, 又叫我問下你. 希望你仔無咩特別, 只係小事.  同埋快d收到你消息.
k_wong7
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖