關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
401#
發表於 06-10-19 18:05 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Rank: 5Rank: 5


1178
402#
發表於 06-10-19 18:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

聽你講先知近視太深會視網膜脫落~

Kittymummy 寫道:
吾係驚死, protect 自己啫. 但我怕太深 (over1000度)會容易視網膜脫落....老左先算.[quote]
agneshwh 寫道:
我一邊~700度,另一邊~750度。但激光到目前為止,仲未知有冇併發症。我之前睇過眼科醫生,佢話做咗激光嘅話,如果老咗有白內障就唔可以做手術,因眼內的lens已被激光射至變形。而我又唔知老咗會唔會白內障,所以唔敢做!係咪好驚死呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
403#
發表於 06-10-19 18:13 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我亞哥話而家約1K+少少可以做,但應該唔响養和做。

Kittymummy 寫道:
我都吾知牙.我之前係做第三代.依家應該好d.
$19500 (incl. 手術,檢查和藥).

Rank: 5Rank: 5


3218
404#
發表於 06-10-19 22:28 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我無打算同亞女温中文.正如前日突然評估maths, 測試下能力去到邊到好.

Rank: 4


506
405#
發表於 06-10-19 22:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

吓!嘜前日maths 評估咩?我個女提都冇提到!

Rank: 5Rank: 5


1178
406#
發表於 06-10-19 22:47 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

咦~! 亞仔話前日maths係亞sir教點樣做test paper,冇講係評估喎!
我都冇同亞仔溫中文,由得佢自已嚟,呢輪佢都激到我44下!

Kittymummy 寫道:
我無打算同亞女温中文.正如前日突然評估maths, 測試下能力去到邊到好.

Rank: 4


506
407#
發表於 06-10-19 23:02 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs:
妳真係女超人,大住個肚又照顧幾個都仲得! 我而家湊兩個已經好辛苦,想死!

Rank: 5Rank: 5


3218
408#
發表於 06-10-20 09:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

應該係評估,因其他班都比番份test paper.要改簽.[quote]
2fungs 寫道:
咦~! 亞仔話前日maths係亞sir教點樣做test paper,冇講係評估喎!

Rank: 5Rank: 5


3218
409#
發表於 06-10-20 09:25 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,我湊一個都頂吾住.我都覺得好辛苦.好大壓力.
個日同班主任傾完我心理才正常d.佢叫我吾好大在意kitty考試的結果. 否則會影響其自信心.

Rank: 5Rank: 5


1178
410#
發表於 06-10-20 10:54 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

angshwh,

我大女咁大個唔駛點理,應該係話想理都理唔嚟。
所以我同你都一樣睇住兩個 (6rs & 1yrs+)啫!
個bb未出世,到時唔知我會唔會發癲! 到時先係戲肉! :cry:

Rank: 5Rank: 5


1178
411#
發表於 06-10-20 11:01 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

放鬆d啦~
好似我亞仔咁,見佢比上不足,比下又有餘,而家都係睇佢test完個result係點,先再重組一下點樣指導佢。
都知道呢兩、三年好重要,但畢竟都係剛上小學,驚嚇怕咗佢,到時仲難收復。


Kittymummy 寫道:
agneshwh,我湊一個都頂吾住.我都覺得好辛苦.好大壓力.
個日同班主任傾完我心理才正常d.佢叫我吾好大在意kitty考試的結果. 否則會影響其自信心.

Rank: 5Rank: 5


3218
412#
發表於 06-10-20 11:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實係吾係d小朋友大部份都無記性呢?

Rank: 5Rank: 5


1178
413#
發表於 06-10-20 12:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個人覺得如果小朋友响輕鬆開心的情緒下學習,記性會好d。有時鬧完亞仔,或佢唔願意下 / 太疲倦,就愈溫愈唔入腦,仲答到語無論次。

Kittymummy 寫道:
其實係吾係d小朋友大部份都無記性呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
414#
發表於 06-10-20 14:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

絕對同意!所以我決定p1等佢自由發揮, 吾谷佢 !

Rank: 4


506
415#
發表於 06-10-20 15:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

其實,基本上每個小朋友D記性都好好。只不過,佢地只會記自己鍾意嘅嘢!有時,都想放鬆吓佢,但我個女又好似蝸牛咁,踢佢先郁一郁。真係驚佢壓力太大(同我一樣)!


Kittymummy 寫道:
其實係吾係d小朋友大部份都無記性呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
416#
發表於 06-10-20 15:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,好小可下午見你online.你放假 ?

Rank: 4


506
417#
發表於 06-10-20 17:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

嘻嘻!今個星期放大假。 頭先去接亞女放學,下星期返工就冇咁多時間上網!(返工冇得上網):cry:

[quote]
Kittymummy 寫道:
agneshwh,好小可下午見你online.你放假 ?

Rank: 5Rank: 5


3218
418#
發表於 06-10-20 22:04 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日中文評估亞女話好深,你地有無了問亞仔亞女? 佢個樣話我知應該有好多吾識!

Rank: 5Rank: 5


1178
419#
發表於 06-10-20 23:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

淨係知道有重組句子咋! 亞仔又冇話唔識做,又冇話漏做喎~



Kittymummy 寫道:
今日中文評估亞女話好深,你地有無了問亞仔亞女? 佢個樣話我知應該有好多吾識!

Rank: 4


506
420#
發表於 06-10-21 11:52 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我都有問亞女,佢話唔係好深,不過唔知佢真定假?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖