關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
401#
發表於 06-9-26 22:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

基本上,我並不完全瞭解學校行政,其實行政事務可外判或由專責行政人員處理,教學交回老師負責,好的老師未必勝任行政工作,始終教學才是他們專長。
ksw 寫道:
其實何主任上年是教一年級英文.我小兒就很喜歡她.往年在小一坐談會時校長尋経說過話今年(即上年)很榮幸能請到她.我亦見過她教小朋友上課.我覺得好好.好NICE.



純粹個人意見[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
hermanpapa

多謝關心,事情已解決, 學校除何小燕主任外, 其他老師都好好,我個女今年p2有讀寫障礙,記得p1頭兩個月所有老師都覺得我個女不合作, 專注力又弱,覺得佢係一個不聽話的小朋友,但班主任主動至電給我了解小女有讀寫障礙後, 就和其他老師商量採用讚賞和鼓勵的方法去推動小朋友的學習興趣,小女測驗通常只有十幾二十分, 後來有40多至50 分, 雖然還是不合格, 但老師至電安慰我說對小女來說已是十分之大的進步,我非常感謝老師對小女的包容   
不過5知點解何....去年是老師只教音樂但今年5知為什麼會變主任,   奇怪奇怪
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
402#
發表於 06-9-26 22:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

冠忠都算準時,我想大家都是看褓姆的問題居多,另外校車要趕場走下轉,上次機場那單意外,那冠忠司機便是趕時間出事而死亡。
ivytang02 寫道:
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
我所認識p1-p2的老師個個都好有愛心, 個何...新到, 去年至入這間學校教書


今晚收到呀miss ho 來電la, 佢專程問我了解下校車最新進展 我都一五一十都同佢講左一次, 大家可以放心, 學校e+會第一時間搵miss ho去坐哂15架校車,每架都去試坐一次到現場同d家長交流一下意見, 看看有甚麼問題, e學校都接到吾少家長投訴校長亦知道了, 出年再開會, 看看有無須要換校車公司....

要交待一下miss ho係我女舊年班主任, 所以佢知我mobile 架 佢又講已安排我女做副車長喎, 因為之前吾選佢係怕佢"林"喎       我又睇吾出我女有咩邊"林" la     不過我女尋日已經好開心報喜la, 佢好樂力照顧一年班同學上車 [/quote]

Rank: 4


854
403#
發表於 06-9-26 22:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會



hermanpapa 寫道:
Ivy,

Thank!乜又換相,好密下喎!

您細女真的好cute!

[quote]
ivytang02 寫道:
[quote]
hermanpapa 寫道:
今日apple話基顯今年第一日收表仲多過油天   
唔係呀嘛!死啦!基顯名氣大了,會否谷死d小朋友?   


第一天都係一個數字遊戲來的   


祝你囝囝生日快樂, 身體健康, 學業進步   [/quote][/quote]

thank you , 換相係我係bk興趣之一

我地就比多d 時間miss ho 跟進la , 佢講佢都係第一年接觸學校行政, 好多野都要慢慢學習

miss ho, 除左教英文外, 重有音樂 & 常識架

佢有成10年教書經驗 & 浸完咸水返來架

Rank: 4


854
404#
發表於 06-9-26 23:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

  

Rank: 2


56
405#
發表於 06-9-27 00:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

如果你說可否 A 地點上車, B 地點落車, 答案是可以的, 車費按長些那個價收. 你可打電話問冠忠經不經, 如果不經, 你可以要求加, 冠忠會試車.

p.s. 我覺得冠忠校車車費偏貴o架, 問過家教會D人, 佢話是上屆舊家教會選的, 要求是校車要有空調/安全帶和GPS禾.



pearllee 寫道:
各位:

          現有校車車程請教:

          - 若早上在Sau Mau Ping 康寧道上車需要幾點上車?
          - 而下午放學後在Wong Tai Sin 鳳德下車又需要幾
               點下車 (包括參與課外活動or not)?
          - 若以上情形又能否可以呢??


pearl mum

Rank: 3Rank: 3


242
406#
發表於 06-9-27 01:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa

好同意你的說法
--------------------------------------------------------
基本上,我並不完全瞭解學校行政,其實行政事務可外判或由專責行政人員處理,教學交回老師負責,好的老師未必勝任行政工作,始終教學才是他們專長。
---------------------------------------------------------


希望佢會學習寧聽, 因為寧聽係一個好基本的禮貌,
事原係因為我要代一班家長交信給校長, 便早一日至電給何主任交代有關投訴信內容以便她可作預備,可是我跟本沒法可說出有關內容,佢不停說自己新接手....佢有什麼困難...小朋友不聽媬姆話係學校和家長責任同媬姆無關....因為我吳想學佢所以聽完佢說話後才問她會否聽聽我說出信內容,但我讀出信內容吳夠兩句, 佢又不停說媬姆的難處, 我問她是否好忙,是否我障礙佢工作(當時是下午 5:00),如是我便只說其中較為重要的一點給佢聽, 就是校車早到其中一個小一同學沒有家長接送,媬姆知道但沒有理會放下小朋友想離開, 如小朋友有事誰負責....何主任當時都應同媬姆處 理不當......事件本來完結...但何主任想了幾秒後問了我一個問題(我聽完這個問題才會甘火)...佢問我這件事是傱----   [size=large]那裡聽回來"  " -----         , 我說是和兩個家長親眼睇到,當時我地吳比媬姆走,要媬姆打電話比個小朋友家長........我問何主任為何說我是聽回來...是否需要我和個兩個家長出來作證..以示這件事的真偽...佢聽完即話要收線因為要至電給校車公司(因校車公司快要收工)............點解何主任會問我是否聽回來, (佢可以問有關消息是傱那裡得知).....攪到我好似八婆甘無事生非

Rank: 3Rank: 3


242
407#
發表於 06-9-27 02:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我是首次接觸何主任, 可能她是一個好有教育熱誠的老師, 但現在我只接觸到佢無禮貌的一面, 所以對佢印象很負面, ivy個 大女去年是何主任任教, 之前ivy 說給我知有關何主任的信息都是負面, 但今天在bk看到 ivy說何主任的信息都是正面........奇怪奇怪.....可能我對何主任不夠了解才會有甘負面的批評

Rank: 2


96
408#
發表於 06-9-27 03:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位好,我最終都決定揀基顯,今日已交了自行收生表格,但在學校排位是151, 只是遲陊一日就排......... 我都預算要叩門, 因囡囡只得0分, 希望未來可以在這裡一起分享.


pearl mum  

Rank: 4


854
409#
發表於 06-9-27 07:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
我是首次接觸何主任, 可能她是一個好有教育熱誠的老師, 但現在我只接觸到佢無禮貌的一面, 所以對佢印象很負面, ivy個 大女去年是何主任任教, 之前ivy 說給我知有關何主任的信息都是負面, 但今天在bk看到 ivy說何主任的信息都是正面........奇怪奇怪.....可能我對何主任不夠了解才會有甘負面的批評


小虎豬媽媽, 傻豬...我對miss ho 印象不會改變的 ,見她親自打tel 比我, 我就交代佢尋日同我說那返話, 比d時間她吧 ! 我介紹一下miss ho 的個人資料, 好等大家認識佢多一點...你已幫了大家不少了, 我地點吾知la....至於校車問題我地都重要靠大家幫手了解同跟進架....

Rank: 3Rank: 3


325
410#
發表於 06-9-27 09:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Herman仔 生日快樂!     

hermanpapa 寫道:
祝Herman仔明天6歲生日快樂!

Rank: 3Rank: 3


325
411#
發表於 06-9-27 09:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

good luck  pearlee    


pearllee 寫道:
各位好,我最終都決定揀基顯,今日已交了自行收生表格,但在學校排位是151, 只是遲陊一日就排......... 我都預算要叩門, 因囡囡只得0分, 希望未來可以在這裡一起分享.


pearl mum  

Rank: 3Rank: 3


325
412#
發表於 06-9-27 09:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dear All,

我有一個大難題呀,

我個女今個星期日下午3:15分會在觀塘裕民坊麥當勞開生日會, 上星期準備發邀請卡, 女女說要請全班同學, 我說好, 替她寫了三十多張, 但作天發覺她仍有十七張在書包, 只有一位同學回覆會到, 我巳叫她今天盡量派, 但她很害羞, 又不主動, 我怕到時無小朋友到, 因當初預請全班同學巳很多人, 沒叫其他人, 同我先生傾, 佢話我搞個生日會都"一鍋粥", 昨天睡不著
    

ksw, dichiu 你們有收我女的邀請卡嗎?

victleung

Rank: 4


854
413#
發表於 06-9-27 09:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG 寫道:
Dear All,

我有一個大難題呀,

我個女今個星期日下午3:15分會在觀塘裕民坊麥當勞開生日會, 上星期準備發邀請卡, 女女說要請全班同學, 我說好, 替她寫了三十多張, 但作天發覺她仍有十七張在書包, 只有一位同學回覆會到, 我巳叫她今天盡量派, 但她很害羞, 又不主動, 我怕到時無小朋友到, 因當初預請全班同學巳很多人, 沒叫其他人, 同我先生傾, 佢話我搞個生日會都"一鍋粥", 昨天睡不著
    

ksw, dichiu 你們有收我女的邀請卡嗎?

victleung


你有無邀請班主任 你可以打比班主任叫他幫你小朋友將生日咭交比其他同學仔, 同埋提一提她們問一問媽咪要覆電話比你地LAW

Rank: 5Rank: 5


1934
414#
發表於 06-9-27 09:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

herman:

生日快樂, 身體健康     

Rank: 3Rank: 3


325
415#
發表於 06-9-27 10:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dear Ivy,

好多謝您提點呀, 我而家先定D,我女有請班主任, 我今天打給她, 我昨天都有話我女, 又話要請同學, 又不通知同學, 她也很不開心

Ivy 你有沒有空同女女來玩呀, 很感謝您呀

victleung

Rank: 3Rank: 3


242
416#
發表於 06-9-27 11:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY,

多謝回覆
-------------------------
herman:

生日快樂, 身體健康,越大越靚仔       

Rank: 3Rank: 3


227
417#
發表於 06-9-27 12:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

I don't think your daughter gave the invitation card to my daughter. Anyway, my daughter has swimming lesson on Sunday (3:00 to 4:00 p.m.), so we cannot come to Victoria's birthday party. Happy Birthday to Victoria!

Rank: 2


68
418#
發表於 06-9-27 13:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

E~~E.....ivy
你個女又有得做返車長La...咁咪好Law....恭喜哂
你仲5拿拿臨係度落多D鞋油..可能ar Ho乜乜見到會即刻攬住你個女黎........呵啵

Rank: 2


68
419#
發表於 06-9-27 13:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽 寫道:
herman:

生日快樂, 身體健康     

浩ma.....我超級掛你ar...聽朝要打個車輪先準走

Rank: 4


854
420#
發表於 06-9-27 13:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska~me 寫道:
E~~E.....ivy
你個女又有得做返車長La...咁咪好Law....恭喜哂
你仲5拿拿臨係度落多D鞋油..可能ar Ho乜乜見到會即刻攬住你個女黎........呵啵


”妖” 衰野 我識擦舊年就吾使禁la..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖