註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:35 發表 佢就係咩假guxx入去專門店買真guxxx果個啦!!!
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:43 發表 我佩服得5體投地呀!
原文章由 雪文 於 08-5-21 16:39 發表 昨晚開始唔太開心, 我哋學校由 18/6開始幾乎全部返半日. 頂.............咁早放假, 人哋返工的, 去那里找人同我睇仔.
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:42 發表 ky: 個女咁變態嘅!?!??!?
原文章由 lky2008 於 08-5-21 16:46 發表 咁真係頭痕喎!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 16:39 發表 雪: 咁7/6你ok嗎??? 你個頭想點攪架???
男爵府
原文章由 雪文 於 08-5-21 04:47 PM 發表 更加唔得. 你哋唔便預我啦. 到時我joint到就去. 我係挑薄D.
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 16:46 發表 一到考試and考完實係放早ga bor, 你pa pa 唔得閒幫你???
原文章由 多利是 於 08-5-21 16:48 發表 咁早放半日?? 有無攪錯呀?? 起碼都7月啦~
原文章由 雪文 於 08-5-21 16:48 發表 我99又要推遲來啦, 因10-13我放唔到假. 咁我自己放 18-20.
原文章由 ccbeauty 於 08-5-21 16:52 發表 佢個証未做好???? 叫pa pa 幫手得唔得???
原文章由 雪文 於 08-5-21 16:52 發表 今早我打去學校投訴啦, 佢哋話行政理由. 同埋如我有困難, 可以同我照顧到下午三點, 但係我仔要自行回家. 咁有咩用.
原文章由 雪文 於 08-5-21 16:54 發表 唔係, 係做好咗. 唔好落來住, 來都等我仔考試個二週先來. 平時就只有我爸頂住啦, 唔得都要得. 主要中午要食飯嘛, 你去補習都解決唔到問題.
大宅