關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


211
401#
發表於 08-9-30 00:00 |只看該作者
激起...成日都send唔到比您,而家send左yohoo了~





原帖由 mccmcc 於 08-9-28 00:11 發表
Hi pcdogxx,

我仔仔N1C係8-10號校舍上堂,我有問到仔仔係生日會有咩食,佢話蛋糕,魚蛋,燒賣,腸仔,重有玩集體遊戲wor.

ivylee313,

不如你再send去我個e-mail add :
[email protected] ...

Rank: 3Rank: 3


211
402#
發表於 08-9-30 00:02 |只看該作者
hihi,又多個N1C同學仔,我女女叫megan lui~~




原帖由 Krystal 於 08-9-29 14:19 發表


Hi mccmcc,

My son (Adrian) also study in N1C , nice to meet u .

Rank: 3Rank: 3


211
403#
發表於 08-9-30 00:23 |只看該作者
我一見到果三盒禮物,全部都係中國製,我已經棄掉,
而家見到中國兩字都討厭,越驗越多食物有事,您話
良心何在,最慘全部都害返中國人,我都唔知食乜好,菜
都已經食有機,蛋又食日本,連米,豆,油,等等有機,但
真係好鬼貴,而且家連平平地既奶,朱古力,餅乾都有事
您話點算?奧運搞得咁成功,又首次登陸,四川善後得咁
好..本來應該對中國人黎講,十分驕傲,但一提到食物,真
係比全世界恥笑,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,





原帖由 pcdogxx 於 08-9-28 09:03 發表
Edvychan,
但係我見阿女份禮物包有盒肚臍餅喎...  寫明含全脂奶粉..  仲要都係lotte牌....  不過好似唔係中國製...   咁呢d又可以俾既?   真係有d唔明..

冇理由唔見左架喎..  會唔會太多野食, 佢食左唔記得呀?

問 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
404#
發表於 08-9-30 10:55 |只看該作者
絕對同意,我有個朋友send咗條link比我睇,根本你數得出o既食品都係唔掂,諗起都得人驚

http://tieba.baidu.com/f?kz=371042684

原帖由 ivylee313 於 08-9-30 00:23 發表
我一見到果三盒禮物,全部都係中國製,我已經棄掉,
而家見到中國兩字都討厭,越驗越多食物有事,您話
良心何在,最慘全部都害返中國人,我都唔知食乜好,菜
都已經食有機,蛋又食日本,連米,豆,油,等等有機,但
真係好鬼貴,而 ...

Rank: 4


816
405#
發表於 08-10-1 02:09 |只看該作者

回覆 # 的文章

Hi Ivy,

我終於收到你e-mail啦!:D

Rank: 3Rank: 3


195
406#
發表於 08-10-1 16:12 |只看該作者
我入左醫院十日, 今日返來見到阿仔果幾盒食品已經食哂, 真係想喊

柏希讀N1A, 响約道10號果邊上課, 教英文果個又係Mr. Chris, 阿仔d英文好左d, 間中可以講d完整句子, 佢地有教bouncy Ben, 有phonics有歌仔有跳舞, 不過阿仔d發音都係好含糊下, 有時都聽吾清楚佢講mug! 但普通話真係吾夠, 我問番佢, 佢除左認得本書的小光與小麗, 其他都吾係咁記得!

返左學咁耐,老師從未打過電話俾我講阿仔D學校情況, 我都係早兩日自己打俾佢個老師問下, 聽主任話D老師多數要教上下午班,放學仲要開會同進修, 我相信佢地都真係未必有時間個個定期打電話同家長溝通, 我諗隔一兩月家長主動見下或電聯下D老師都係好o既!

Rank: 3Rank: 3


212
407#
發表於 08-10-3 13:30 |只看該作者
各位mama﹕平售以下冬夏季校服,  尤以 *的物品, 有9 成新, 合k1男生穿, 如有興趣, 請pm.

男生


物品
出售件數

校褸*
1

恤衫*
2

長衭*
2

體育運動服
1

灰色羊毛外套*
1

針織T
1

褓吠
1

夏季校服*
3
(有一套95%新, 只穿著十數天)
夏季運動服
2

Rank: 5Rank: 5


1730
408#
發表於 08-10-5 14:56 |只看該作者
你地個b做功課乖唔乖,我個b好似玩玩吓咁,有時d畫線功課,佢又要我捉住佢隻手先肯做,基本上d功課會好快做完,不過做得唔係好認真law

Rank: 3Rank: 3


195
409#
發表於 08-10-6 11:28 |只看該作者
EdvyChan,

我個仔都係咁, 次次我都要捉住佢隻手先可以做完d功課, 我試過由佢自己做, 但一定係攞住支鉛筆亂畫, 佢老師話要教佢地正確的控筆方法, 但我吾捉住佢隻手又可以點做呢? 吾知其他媽咪有無d方法可以參考下呢?

Ronniema

Rank: 5Rank: 5


1730
410#
發表於 08-10-6 17:40 |只看該作者
今朝我個b果架校車撞車呀,但應該唔係好嚴重,校車ee 9點幾打電話比我,話比我聽,小朋友剛剛返咗學校,好似係架校車同私家車有碰撞,小朋友全部無事,跟住派咗另一架車嚟接d小朋友返學,我個仔返嚟都有話比我聽,真係牙煙

Rank: 3Rank: 3


167
411#
發表於 08-10-6 18:08 |只看該作者
Ronniema,

你好呀,我囝囝梓皓都係讀N1A,我有同佢提過識唔識柏希,佢話識,但係比較起以前曾經在別的學校讀兩歲班時,佢沒有時常提現在的同學仔,有時問佢你知唔知D同學叫咩名,佢話唔知,唔知係唔係而家人數多了,不太記得呢

最搞笑的是,我問他有沒有同同學仔傾計,佢話 d同學唔講嘢 :

不過我都覺得老師較少與家長溝通,起碼開學初期都打一打電話溝通吓,唯有自己密d打比老師問吓囝囝的進度

梓皓媽媽





原帖由 Ronniema 於 08-10-1 16:12 發表
我入左醫院十日, 今日返來見到阿仔果幾盒食品已經食哂, 真係想喊

柏希讀N1A, 响約道10號果邊上課, 教英文果個又係Mr. Chris, 阿仔d英文好左d, 間中可以講d完整句子, 佢地有教bouncy Ben, 有phonics有歌仔 ...

Rank: 3Rank: 3


195
412#
發表於 08-10-8 01:52 |只看該作者
Hello 梓皓媽,

你好! 阿柏希都話識得梓皓, 但佢話大家無同對方傾過計囉, 平時上課, 阿仔話個個同學都吾講嘢ka, 佢提過有d同學名叫玲玲, 朗朗, 樂樂, 我問佢有無同邊個同學friend d, 佢又話無law, 吾知係咪仲細 (佢係11月尾細仔), d social skill 未得, 我同佢上playgroup 佢都係自顧自玩, 要我提佢先肯同其他小朋友一齊玩, 希望返學後慢慢有改善啦! 我叫佢明日返學同阿梓皓say hello, 等大家做個朋友仔啦!

Edvychan,

好彩小朋友無事, 最緊要提醒個小朋友盡量吾好坐車訓覺, 同埋做好d安全手則, 例如扣好安全帶咁, 我地都係無辦法先讓佢地咁細個坐校車, 盡做啦!

Rank: 5Rank: 5


1730
413#
發表於 08-10-8 09:31 |只看該作者
我個B成日接佢放學時都同我講,我頭先係架車度瞓著咗呀,我諗佢真係眼瞓,小朋友好難控制唔瞓覺o既,佢地又早起身,希望d校車ee小心d駕車la,不過上一次原來係尾隨o既私家車問題,係架校車停咗係度,架私家車轉彎時撞到校車車尾,不過d小朋友都無驚,我個b話佢地唔驚喎,無人喊

原帖由 Ronniema 於 08-10-8 01:52 發表
Hello 梓皓媽,

你好! 阿柏希都話識得梓皓, 但佢話大家無同對方傾過計囉, 平時上課, 阿仔話個個同學都吾講嘢ka, 佢提過有d同學名叫玲玲, 朗朗, 樂樂, 我問佢有無同邊個同學friend d, 佢又話無law, 吾知係咪仲細 (佢 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
414#
發表於 08-10-10 10:51 |只看該作者
早幾日九龍塘樂基打電話比我話比我聽下午班有位,問我有無興趣,如果未開學前問我,我諗都會考慮o既,但而家開咗學,見佢又返得幾開心,算la,其實真係唔知邊間好,費事轉lu,希望佢係度真係學到嘢同快樂成長la

Rank: 2


33
415#
發表於 08-10-10 18:35 |只看該作者
原帖由 Edvychan 於 08-10-10 10:51 發表
早幾日九龍塘樂基打電話比我話比我聽下午班有位,問我有無興趣,如果未開學前問我,我諗都會考慮o既,但而家開咗學,見佢又返得幾開心,算la,其實真係唔知邊間好,費事轉lu,希望佢係度真係學到嘢同快樂成長la ...



Hello Edvychan,

你都收到樂基call 你問你讀唔讀呀, 佢地幾時call 你架, 我都收到電話呀, 唔知點解佢地咁遲先call我地呢 ???

Rank: 5Rank: 5


1730
416#
發表於 08-10-11 19:35 |只看該作者
hi yinfei,

我都唔記得好清楚,好似上星期尾,佢成下午4:50pm先打比我,叫我5:00pm前要回覆,咁即係要我即刻決定la,佢話我唔要,會繼續call其他學生,下午班通常都係有人退學la,咁咪有位law

原帖由 YINFEI 於 08-10-10 18:35 發表



Hello Edvychan,

你都收到樂基call 你問你讀唔讀呀, 佢地幾時call 你架, 我都收到電話呀, 唔知點解佢地咁遲先call我地呢 ???

Rank: 5Rank: 5


1730
417#
發表於 08-10-14 12:00 |只看該作者
上個星期份中文功課教個水字,有d實驗要做o既,你地有無同小朋友做呀?

我lee個懶懶媽咪,怕麻煩,無同佢做到,因為又要找杯又水,仲要沙同橙粉,跟住仲要同佢整雪條,真係無咁好心機,但好似唔係咁好咁....你地有無同小朋友做到呀

Rank: 3Rank: 3


160
418#
發表於 08-10-14 12:59 |只看該作者
大囡讀時我真係跟到足, 但依家細囡讀時就求其搵一樣來做, 佢依家未識, 唔會要求咁多, 我係唔係太偏心呢? :;pppp:  但我真係好忙, 大囡讀小一已經忙到我
, 不過, 放心啦, 學校都有做呢類實驗嘅, 以我所知.

原帖由 Edvychan 於 08-10-14 12:00 發表
上個星期份中文功課教個水字,有d實驗要做o既,你地有無同小朋友做呀?

我lee個懶懶媽咪,怕麻煩,無同佢做到,因為又要找杯又水,仲要沙同橙粉,跟住仲要同佢整雪條,真係無咁好心機,但好似唔係咁好咁....你地有無同小朋友 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
419#
發表於 08-10-16 14:52 |只看該作者
hi chingching,

你有個大女讀小學,真係會好忙喎,照顧細女當然無以前咁多時間la,都唔怪得你o既,我個細b都就嚟出世la,我都怕到時會無咁多時間陪大b

mud學校都會同佢地做lee d實驗o既咩,我成日問佢係學校有無做lee樣,做果樣,佢都話無,真係唔知係唔係,我又無mud打電話比佢班主任

原帖由 ChingChing 於 08-10-14 12:59 發表
大囡讀時我真係跟到足, 但依家細囡讀時就求其搵一樣來做, 佢依家未識, 唔會要求咁多, 我係唔係太偏心呢? :;pppp:  但我真係好忙, 大囡讀小一已經忙到我
, 不過, 放心啦, 學校都有做呢類實驗嘅, 以我所知.

...

Rank: 3Rank: 3


195
420#
發表於 08-10-16 23:35 |只看該作者
Hi EdvyChan,

我無跟足佢果D指示, 我將橙粉改用康鈣C, 沙改用米(事關揾沙都幾麻煩), 然後問阿仔邊杯水一樣, 邊杯吾同, 我有叫佢飲一啖試下味, 佢覺得好好玩, 但係就無做雪條!

其實我覺得呢D活動比較適合小學生玩, 教K1小朋友水的三種形態似乎早左D,  我諗學校係想家長同小朋友在遊戲中學習觀察事物, 多作比較, 從而啟發佢地的好奇心, 其實吾一定要跟足, 吾一定要即時做, 閒時當親子遊戲同佢地玩下仲開心啦!

ronniema
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖