關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
401#
發表於 08-2-14 09:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 09:51 發表

ky: 係呀, 米蘭有好多貨. 之前諗住唔買架, 不過新年期間我老公有斬獲, 剛剛好夠買一個neverfull, 所以急call love, 點知佢已經走左, 所以算啦, 下次睇下多多個同事幾時去幫我買囉!!! ...

你 honey買來送俾你做 gift呀?好好喎!唔緊要啦,遲D再買囉。

Rank: 8Rank: 8


17269
402#
發表於 08-2-14 09:58 |只看該作者
多多:

祝你仔仔生日快樂!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
403#
發表於 08-2-14 10:25 |只看該作者
:D :D :D 笑C我啦

原文章由 多利是 於 08-2-14 09:18 發表
早幾日同老公傾開x照事件; 我其實係想知道作為1個男人, 對x照既心態係點 je 有以下對話產生 :

我 : 如果你係d女主角既 another half, 你會支持佢, 定還是真係接受唔到呢?? :loveliness: :loveliness:

佬 : ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
404#
發表於 08-2-14 10:26 |只看該作者
我用緊, 幾OK啦, 係幾囉.

我都祝多多仔仔生日快樂, 快高長大 !

原文章由 多利是 於 08-2-14 09:15 發表
係呢...想問下你地, 係未有人用開 olay 隻多元7項功能隻 cream 呀?? o 唔 o 呀?? 琴日差d係萬0買左, 見佢又無特價, 又唔知掂唔掂 - 唔買!! 點知走去 L'Occitane 就出事啦....主要係想買臘菊 cream, 點知貪 rose 套 g ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
405#
發表於 08-2-14 10:28 |只看該作者
各位 :我都係忍唔住要返上惠州接對仔女啦.

come : 明天訂位預我三個,我趕返來joint你哋, 希望OK.

我去睇跌打啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
406#
發表於 08-2-14 10:40 |只看該作者
“潮流時尚”個邊有人話係法蘭西買連退稅都要$4400, 即係平得個$700, come, 不如問下hk有無貨, hk買仲好la唔係遲d又加價gar la
原文章由 lky2008 於 08-2-14 09:47 發表
come come:

你個LV 米蘭有呀?仲平1000,都買得過。不過love 離開左,會唔會第2個地方有呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
407#
發表於 08-2-14 10:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-14 10:40 發表
“潮流時尚”個邊有人話係法蘭西買連退稅都要$4400, 即係平得個$700, come, 不如問下hk有無貨, hk買仲好la唔係遲d又加價gar la  

hoganma: 尋日love話係米蘭買為返係hk$4000喎?!?!?!?
ky話hk lv唔比waiting list呀!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-14 10:48 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
408#
發表於 08-2-14 10:46 |只看該作者
明天15/2大盛之約
come x 2
hoganma x 2
雪 x 3
ktma x 2
多 x 1
fun x 1
cc x 3
yan02 x 2
仲有無人參加呀????

Rank: 8Rank: 8


17269
409#
發表於 08-2-14 10:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 10:45 發表

hoganma: 尋日love話係米蘭買為返係hk$4000喎?!?!?!?
ky話hk lv唔比waiting list呀!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

之前係唔俾呀!不如你打去LV hotline問吓,俾唔俾番waiting?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
410#
發表於 08-2-14 10:55 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 10:52 發表

之前係唔俾呀!不如你打去LV hotline問吓,俾唔俾番waiting?

你比個tel no我丫,

Rank: 5Rank: 5


3104
411#
發表於 08-2-14 10:56 |只看該作者
昨晚回家時,經過商場花店,見到己扎好很多花,準備今天送,甘我女就問我:點解有甘多花呀 ?
我: 明天情人節麻 ,的人送花,麻要準備多的囉
女:哦,明天重陽節....
剛好前面有一對男女行在前面聽到,仲要學我女講,明天重陽節之后就笑到收不到聲,連我自己都笑埋, 頂,我都不知我女點聽野   ,甘好啦返到家,躺在床上,我女同我講:媽咪,我多謝你,
我話多謝我咩呀 ?他話 : 多謝我生左個細佬比他,我心想生不生細佬好像不關你事:loveliness: 我同他講 ,你應多謝我生你出來,我很辛苦才生你出來, 你要錫我多的呀,你生日要記得同媽媽講聲"多謝"他話好呀
之后又要講故事比我聽,但我己很眼訓啦...卒之等埋仔講"三只小豬",我命令他不準出聲,我要睡,如果不係,明天起不到身,會比老闆罵,他先肯睡...




原文章由 雪文 於 08-2-14 10:28 發表
各位 :我都係忍唔住要返上惠州接對仔女啦.

come : 明天訂位預我三個,我趕返來joint你哋, 希望OK.

我去睇跌打啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
412#
發表於 08-2-14 10:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 10:55 發表

你比個tel no我丫,

8100 1182,打完話我地聽丫。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
413#
發表於 08-2-14 11:02 |只看該作者
雪: 多謝你尋日請我打邊爐呀!!!:) :) :) :)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
414#
發表於 08-2-14 11:03 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 10:59 發表

8100 1182,打完話我地聽丫。

我下午先打得, 而家成公司都係"人", 費時比人偷聽!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 5Rank: 5


4210
415#
發表於 08-2-14 11:03 |只看該作者
MORNING

同大家拜過年先:發: :發: :發:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
416#
發表於 08-2-14 11:04 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:03 發表
MORNING

同大家拜過年先:發: :發: :發:

hello, long time no see, 你初三有無去bbq呀???????????

Rank: 8Rank: 8


17269
417#
發表於 08-2-14 11:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:03 發表

我下午先打得, 而家成公司都係"人", 費時比人偷聽!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

要咁神秘呀?

Rank: 8Rank: 8


17269
418#
發表於 08-2-14 11:05 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-14 11:03 發表
MORNING

同大家拜過年先:發: :發: :發:

jerryma,

HI!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
419#
發表於 08-2-14 11:07 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-14 11:04 發表

要咁神秘呀?

佢地(包括我老細)好八卦, 我有幾次同人講完電話佢走黎問返我?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17269
420#
發表於 08-2-14 11:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-14 11:07 發表

佢地(包括我老細)好八卦, 我有幾次同人講完電話佢走黎問返我?!?!?

咁老套!
一係我幫你問丫!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖