- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
昨晚回家時,經過商場花店,見到己扎好很多花,準備今天送,甘我女就問我:點解有甘多花呀 ?
我: 明天情人節麻 ,的人送花,麻要準備多的囉
女:哦,明天重陽節....
剛好前面有一對男女行在前面聽到,仲要學我女講,明天重陽節之后就笑到收不到聲,連我自己都笑埋, 頂,我都不知我女點聽野 ,甘好啦返到家,躺在床上,我女同我講:媽咪,我多謝你,
我話多謝我咩呀 ?他話 : 多謝我生左個細佬比他,我心想生不生細佬好像不關你事:loveliness: 我同他講 ,你應多謝我生你出來,我很辛苦才生你出來, 你要錫我多的呀,你生日要記得同媽媽講聲"多謝"他話好呀
之后又要講故事比我聽,但我己很眼訓啦...卒之等埋仔講"三只小豬",我命令他不準出聲,我要睡,如果不係,明天起不到身,會比老闆罵,他先肯睡...
原文章由 雪文 於 08-2-14 10:28 發表 
各位 :我都係忍唔住要返上惠州接對仔女啦.
come : 明天訂位預我三個,我趕返來joint你哋, 希望OK.
我去睇跌打啦. |
|