關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
401#
發表於 08-1-23 10:22 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:16 發表
唔知架, 你講埋比我知啦

咁上次你入lift口位過行過d係停車場入口, 再行過d就有個"屋苑服務中心"的門口, 你入去比張收據佢地, 同佢地講要開爐同借枱櫈, 一陣就有人上黎同比野你地架啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
402#
發表於 08-1-23 10:24 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:19 發表

我屋企樓下冇park架!加埋我呀媽都唔會俾我1個落街(even樓下士多)

我以前細個五,六年級就去同學屋企玩, 買零食雪糕上去食, 打麻雀, 好happy架, 四年級時返下午班, 係星期六咪約同學落公園玩囉!

Rank: 6Rank: 6


6601
403#
發表於 08-1-23 10:26 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:17 發表
ky, look look
http://www.twinsco.com/

thx.

Rank: 5Rank: 5


2967
404#
發表於 08-1-23 10:27 |只看該作者
我同你地好唔同, 可能我係market 大, 細個就要落去幫手看檔.

原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:19 發表

我屋企樓下冇park架!加埋我呀媽都唔會俾我1個落街(even樓下士多)
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
405#
發表於 08-1-23 10:28 |只看該作者
我細個都係通街走, 不過真係去街就中學先第一次
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:17 發表
cy: 你女的同學又幾

ky: 我細個時住屋村, 係屋企個窗望落樓下就係公園啦, 我媽成日係屋企"叫"落黎call我上樓架!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
406#
發表於 08-1-23 10:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:24 發表

我以前細個五,六年級就去同學屋企玩, 買零食雪糕上去食, 打麻雀, 好happy架, 四年級時返下午班, 係星期六咪約同學落公園玩囉!

我唔得架!我第1次自己去街係6年級去同學屋企做project咋!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
407#
發表於 08-1-23 10:29 |只看該作者
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......


原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:21 發表

可能行開左呢!晏D再

Rank: 6Rank: 6


6601
408#
發表於 08-1-23 10:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:22 發表

咁上次你入lift口位過行過d係停車場入口, 再行過d就有個"屋苑服務中心"的門口, 你入去比張收據佢地, 同佢地講要開爐同借枱櫈, 一陣就有人上黎同比野你地架啦!!! ...

come come:

你屋企都可攪BBQ,幾好喎!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
409#
發表於 08-1-23 10:30 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......

收倒.:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
我地個個都好擔心佢呢!

Rank: 6Rank: 6


6601
410#
發表於 08-1-23 10:31 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......

fun fun:

你係咪咩事呢?我琴日同唔到佢lunch呀!我知佢有野想傾(我都係)......希望雪雪OK啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
411#
發表於 08-1-23 10:31 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:27 發表
我同你地好唔同, 可能我係market 大, 細個就要落去幫手看檔.

cy,

你好乖女呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
412#
發表於 08-1-23 10:33 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:29 發表

come come:

你屋企都可攪BBQ,幾好喎!

我樓下有架, 時間仲幾長添, 不過d位好窄, cy度d位闊, 但時間又短d.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
413#
發表於 08-1-23 10:33 |只看該作者
無事gei, 一陣再打la
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:21 發表

可能行開左呢!晏D再

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
414#
發表於 08-1-23 10:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 10:28 發表
我細個都係通街走, 不過真係去街就中學先第一次

去街.....我都好似係中學先得.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
415#
發表於 08-1-23 10:35 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......

Rank: 6Rank: 6


6601
416#
發表於 08-1-23 10:36 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:30 發表

收倒.:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
我地個個都好擔心佢呢!

我諗雪雪想靜吓都好正常!我唔開心都會唔聽電話,想靜吓.......

Rank: 8Rank: 8


17382
417#
發表於 08-1-23 10:37 |只看該作者
係呀好WORK架,不過你要叫工人小心D唔好比亞囡拿到來玩呀,工人未必知D漂白水咁堅架


原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:14 發表
love/hoganma,

尋日返屋企我都試左去黑邊個方法, 好 work呀, 唔該哂
今日叫左工人整埋個kitchen.....

Rank: 6Rank: 6


6601
418#
發表於 08-1-23 10:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:34 發表

去街.....我都好似係中學先得.

我都係,不過勁少,summer vacation先去1-2次咋!

Rank: 5Rank: 5


2967
419#
發表於 08-1-23 10:37 |只看該作者
好擔心:-| :-| :-| :-|
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表
唔好意思....:-|
請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
420#
發表於 08-1-23 10:38 |只看該作者
love love,

你出沒喇!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖