註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:16 發表 唔知架, 你講埋比我知啦
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:19 發表 我屋企樓下冇park架!加埋我呀媽都唔會俾我1個落街(even樓下士多)
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:17 發表 ky, look look http://www.twinsco.com/
大宅
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:17 發表 cy: 你女的同學又幾 ky: 我細個時住屋村, 係屋企個窗望落樓下就係公園啦, 我媽成日係屋企"叫"落黎call我上樓架!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:24 發表 我以前細個五,六年級就去同學屋企玩, 買零食雪糕上去食, 打麻雀, 好happy架, 四年級時返下午班, 係星期六咪約同學落公園玩囉!
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:21 發表 可能行開左呢!晏D再
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:22 發表 咁上次你入lift口位過行過d係停車場入口, 再行過d就有個"屋苑服務中心"的門口, 你入去比張收據佢地, 同佢地講要開爐同借枱櫈, 一陣就有人上黎同比野你地架啦!!! ...
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 10:29 發表 唔好意思....:-| 請各位好姊妹暫時唔好 call 雪文住, 俾佢靜吓......
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 10:27 發表 我同你地好唔同, 可能我係market 大, 細個就要落去幫手看檔.
原文章由 KY2004 於 08-1-23 10:29 發表 come come: 你屋企都可攪BBQ,幾好喎!
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 10:28 發表 我細個都係通街走, 不過真係去街就中學先第一次
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:30 發表 收倒.:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: 我地個個都好擔心佢呢!
伯爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 10:14 發表 love/hoganma, 尋日返屋企我都試左去黑邊個方法, 好 work呀, 唔該哂 今日叫左工人整埋個kitchen.....
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 10:34 發表 去街.....我都好似係中學先得.