關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
401#
發表於 08-1-17 09:41 |只看該作者
MORNING!!!
今朝多野做, 而家先慢慢食早餐.
雙糧要下期先出啦!:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
402#
發表於 08-1-17 09:42 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-17 09:13 發表
ky, 冇事就好lu.


cy,

其實都唔知有冇事,但醫生話唔駛割,咁唔通等佢成日流血咩!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
403#
發表於 08-1-17 09:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:37 發表
katiema,唔該晒, 等我今晚都去買返支.

叫乜野牌子名呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
404#
發表於 08-1-17 09:43 |只看該作者
多多, 我只可以講, 個時你後生D. : :

原文章由 多利是 於 08-1-16 20:06 發表


我今日拎左7斤蜜糖返home...嘩...原來都幾甘架...

都唔明自己以前點可以拎1x磅西瓜行成條街既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
405#
發表於 08-1-17 09:44 |只看該作者
ky,不如你去排政府醫院睇吓, 你咁講係唔得wor.

come : 買舒適逹啦.

原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:42 發表

cy,

其實都唔知有冇事,但醫生話唔駛割,咁唔通等佢成日流血咩!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
406#
發表於 08-1-17 09:44 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:42 發表

cy,

其實都唔知有冇事,但醫生話唔駛割,咁唔通等佢成日流血咩!

KY: 你要信醫生囉, 佢話無事就係無事啦, 唔好成日嚇自己!!
仲有呀, 我想同你講我買左$480果SET野啦....淨係試左支洗面, 都OK清爽, 其他未用.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
407#
發表於 08-1-17 09:45 |只看該作者
後生真係唔同ma, 我以前可以不停行街7-8個鐘都無問題, 而家2個鐘已腳軟
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:43 發表
多多, 我只可以講, 個時你後生D. : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
408#
發表於 08-1-17 09:46 |只看該作者
come,我媽話睇完啦, 但係佢屋企未攞來.  你星期五再攞D碟來囉, 唔該晒.  

原文章由 come爸嘩 於 08-1-16 17:32 發表

唔等, 想再攞比佢睇.
一齊丫
我刷牙時有流牙血, 應該都算.

Rank: 6Rank: 6


6601
409#
發表於 08-1-17 09:46 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:35 發表
KY, 無事就好啦, 年年要驗年呀.

其實你有無考A-level都唔緊要, 我都覺你英文好勁加啦, 其它科無所謂啦, 而家你靠英文揾食嘛.

昨日我仔都俾我罸咗出門口抄書, 因昨日佢早上11點半返到屋企, 我留咗4張中文測驗紙俾佢 ...

雪雪:

我都唔知有冇事!D水囊都唔知乜來的,醫生話唔駛割,但又成日流血水。

你仔仔叻仔來的,我諗佢考試冇問題囉!你罰佢係走廊寫字呀!驚唔驚呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
410#
發表於 08-1-17 09:46 |只看該作者
我幾時都得, 就你, tks
原文章由 多利是 於 08-1-17 09:29 發表
cy

今日拎埋比你, 即係要拎7斤蜜糖行去mtr    我行去mtr, 最近的都要10mins if 可以, 我25/1帶比你啦, 我想分開, 唔洗1次過拎咁多..雪今日拎5斤, 25/1拎你及fun=3斤

...
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
411#
發表於 08-1-17 09:47 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-16 17:39 發表
come

你係未買左 clinique 個7件呀??

係呀, 尋晚去攞埋其餘果幾件貨.

Rank: 6Rank: 6


6601
412#
發表於 08-1-17 09:48 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:44 發表
ky,不如你去排政府醫院睇吓, 你咁講係唔得wor.

come : 買舒適逹啦.

我怕睇男醫生呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
413#
發表於 08-1-17 09:48 |只看該作者
come,下期都係有呀.  好過我哋有無都唔知, 我都唔期望囉.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-17 09:41 發表
MORNING!!!
今朝多野做, 而家先慢慢食早餐.
雙糧要下期先出啦!:cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
414#
發表於 08-1-17 09:48 |只看該作者
我都想試下, 又開始有d牙血, 洗完牙後無事, 隔一排又係咁

舒適逹重唔重薄荷? 我要勁重薄荷先得gar
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:44 發表
come : 買舒適逹啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
415#
發表於 08-1-17 09:49 |只看該作者
今朝睇新聞,話個9歲女童吊頸自殺C左,好驚呀!我諗我鬧呀女都要control吓囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
416#
發表於 08-1-17 09:49 |只看該作者
if worry gei, 不如睇多一個doctor 問吓
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:42 發表

cy,

其實都唔知有冇事,但醫生話唔駛割,咁唔通等佢成日流血咩!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
417#
發表於 08-1-17 09:51 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-17 09:46 發表
come,我媽話睇完啦, 但係佢屋企未攞來.  你星期五再攞D碟來囉, 唔該晒.  

D碟我唔急架, 而家都無乜時間睇, 我近排睇緊LEE套係比個盒呃左, 佢寫有3DVDS, 仲有3個故事名, 我以為分3套, 點知係同一個故事黎架, 有成70集咁多呀...
星期五我取左一袋舊衫比你, 睇下你女啱唔啱???? 有D仲好細件.

Rank: 6Rank: 6


6601
418#
發表於 08-1-17 09:51 |只看該作者
come come:

你終於買左clinique呀!你用埋其他的話我聽好唔好丫?我唔買住啦,呢排用左好多$呀!你有double pay都好丫,我冇呀!我都唔叫love love幫我買袋喇!冇$,今朝先開cheque交左3千銀insurance 呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
419#
發表於 08-1-17 09:51 |只看該作者
下?! so poor
原文章由 KY2004 於 08-1-17 09:49 發表
今朝睇新聞,話個9歲女童吊頸自殺C左,好驚呀!我諗我鬧呀女都要control吓囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
420#
發表於 08-1-17 09:52 |只看該作者
都係果句la, 遲到好過冇ma

原文章由 雪文 於 08-1-17 09:48 發表
come,下期都係有呀.  好過我哋有無都唔知, 我都唔期望囉.
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖