關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
401#
發表於 08-1-10 11:21 |只看該作者
點可以咁講gar, 就係有頭家先感覺到父母養大我地係幾咁偉大, 我未結婚之前都會有時話無$比小d, 但結婚之後就即使咩情況, 就算無double pay, 新年都會比多d佢地
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:16 發表

佢話自己嫁左已經有頭家, 唔比都唔過份. 我聽佢講佢亞媽有開聲問佢攞, 不過佢係都唔比.

Rank: 6Rank: 6


6601
402#
發表於 08-1-10 11:21 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 11:18 發表
最快要 3-4個月, 你攪左未?   仔仔仲未揀到合心意的姐姐相片?

好似聽聞話呢排‘缺貨’喎!

Rank: 5Rank: 5


2967
403#
發表於 08-1-10 11:24 |只看該作者
未揾啱呀, agnet 話next week 有新file返, 到時再睇, 亞仔其實唔like 工人lor, because上次果件真係好差.  
原文章由 funbabyhk 於 08-1-10 11:18 發表
最快要 3-4個月, 你攪左未?   仔仔仲未揀到合心意的姐姐相片?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
404#
發表於 08-1-10 11:24 |只看該作者
我都好似聽人講因台灣定是內地搶晒 d 人過去打工, 佢地出高薪, 係我地 HK 一倍 , 所以有好多工人都.....走晒過去打工.
原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:21 發表

好似聽聞話呢排‘缺貨’喎!

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-1-10 11:26 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
405#
發表於 08-1-10 11:25 |只看該作者
新年又來, 諗起蘿蔔糕, 年糕就好想食.

Rank: 5Rank: 5


2967
406#
發表於 08-1-10 11:26 |只看該作者
唉, 我就真係feel 唔到父母愛lor, 所以我由細到大, 好多嘢都靠自己:cry:
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:21 發表
點可以咁講gar, 就係有頭家先感覺到父母養大我地係幾咁偉大, 我未結婚之前都會有時話無$比小d, 但結婚之後就即使咩情況, 就算無double pay, 新年都會比多d佢地 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
407#
發表於 08-1-10 11:28 |只看該作者
i like 蘿蔔糕 so much
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:25 發表
新年又來, 諗起蘿蔔糕, 年糕就好想食.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
408#
發表於 08-1-10 11:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:21 發表
點可以咁講gar, 就係有頭家先感覺到父母養大我地係幾咁偉大, 我未結婚之前都會有時話無$比小d, 但結婚之後就即使咩情況, 就算無double pay, 新年都會比多d佢地 ...

個個人諗法都唔同, 所以我之前講而家好多人都"認$$唔認人"!!

Rank: 6Rank: 6


6601
409#
發表於 08-1-10 11:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:25 發表
新年又來, 諗起蘿蔔糕, 年糕就好想食.

我今年都第2年會整turnip pudding。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
410#
發表於 08-1-10 11:32 |只看該作者
hoganma: 你爸媽仲有無返工????

Rank: 6Rank: 6


6601
411#
發表於 08-1-10 11:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:28 發表
i like 蘿蔔糕 so much

我最鍾意taro pudding!不過我唔整啦!難整D!
另我都鍾意笑口棗,旦散,豆沙角,諗起都想食。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
412#
發表於 08-1-10 11:34 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-10 11:28 發表
i like 蘿蔔糕 so much

我會買美心蘿蔔糕, 上年用中銀積分+8元換左一個榮華的, 都幾好食架.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
413#
發表於 08-1-10 11:34 |只看該作者
deleted deleted
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:32 發表
hoganma: 你爸媽仲有無返工????

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-10 12:01 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6601
414#
發表於 08-1-10 11:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:28 發表

個個人諗法都唔同, 所以我之前講而家好多人都"認$$唔認人"!!

又其後生的都係咁睇架!

Rank: 6Rank: 6


6601
415#
發表於 08-1-10 11:37 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 11:34 發表

我會買美心蘿蔔糕, 上年用中銀積分+8元換左一個榮華的, 都幾好食架.

聽聞話8珍的最掂,不過我未試過!

Rank: 5Rank: 5


4210
416#
發表於 08-1-10 11:38 |只看該作者
cy, 請工人, 我有少少心得

- 揀左2/3個心水, 就比對仔女過目/揀, 問佢地鐘意邊個多d (因為佢地對既時間係最長)
- 要揀overseas, 要係singapore做過, at least 2年
- 睇下佢有無家庭負擔
- 唔好揀d太後生 / 靚
- 英文好 (可以迫對仔女講英文)

Rank: 5Rank: 5


4210
417#
發表於 08-1-10 11:41 |只看該作者
好多人排隊買ga, 出爐熱"勒勒"架, 不過都幾貴....

原文章由 KY2004 於 08-1-10 11:37 發表

聽聞話8珍的最掂,不過我未試過!

Rank: 6Rank: 6


6601
418#
發表於 08-1-10 11:43 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 11:41 發表
好多人排隊買ga, 出爐熱"勒勒"架, 不過都幾貴....

How much?

不過我去年整過後,發覺自己整都唔平囉!:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
419#
發表於 08-1-10 11:44 |只看該作者
funfun,睇咗mail  lar , very good

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
420#
發表於 08-1-10 11:45 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:34 發表
同埋只有我比家用
個個都只顧自己

唉!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖