關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
401#
發表於 07-12-21 13:17 |只看該作者
雪, 多, 暫時我地3個今晚confirm會出嚟, 請問我地去邊呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
402#
發表於 07-12-21 13:17 |只看該作者
yesyes

[quote]原文章由 kitty 於 07-12-21 12:51 發表
第幾 part 呀 ? 係咪小一果part 呀 ?

Rank: 5Rank: 5


4210
403#
發表於 07-12-21 13:18 |只看該作者
我公司一年都有幾日放3點架, 不過24號我帶埋亞囡黎公司, 所以開完party (2點), 我就閃啦

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 13:14 發表
24 返半日咁happy

Rank: 5Rank: 5


2967
404#
發表於 07-12-21 13:19 |只看該作者
我may be next week北上, if 成事再通知
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:16 發表
我and同事都覺得好味, 唔知下次上再北上, 可以再幫買我嗎??(我想比亞仔試下)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
405#
發表於 07-12-21 13:19 |只看該作者
okokok

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:16 發表
我and同事都覺得好味, 唔知下次上再北上, 可以再幫買我嗎??(我想比亞仔試下)

Rank: 5Rank: 5


2967
406#
發表於 07-12-21 13:20 |只看該作者
咁又幾好wor.

我地就年三十, 中秋, 12/22, 12/24 放4:00.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:18 發表
我公司一年都有幾日放3點架, 不過24號我帶埋亞囡黎公司, 所以開完party (2點), 我就閃啦
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
407#
發表於 07-12-21 13:21 |只看該作者
你地會去邊??今晚我會去H&M shopping, 如果同區, shop完都會出黎見下你地 ga..

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 13:17 發表
雪, 多, 暫時我地3個今晚confirm會出嚟, 請問我地去邊呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
408#
發表於 07-12-21 13:23 |只看該作者
I don't know.

kitty,普通話都OK. 我諗操咗好耐.

原文章由 funbabyhk 於 07-12-21 12:49 發表
我記得邊個 ICE.  佢囡轉左邊班?

Rank: 5Rank: 5


4210
409#
發表於 07-12-21 13:23 |只看該作者
我公司就年三十, 中秋, 冬至, 12/24 & 12/31放 3點


原文章由 cyclmama 於 07-12-21 13:20 發表
咁又幾好wor.

我地就年三十, 中秋, 12/22, 12/24 放4:00.

Rank: 5Rank: 5


4210
410#
發表於 07-12-21 13:24 |只看該作者
cy & 雪雪, thanks:loveliness: :loveliness:

原文章由 雪文 於 07-12-21 13:19 發表
okokok

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
411#
發表於 07-12-21 13:25 |只看該作者
which H& M

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:21 發表
你地會去邊??今晚我會去H&M shopping, 如果同區, shop完都會出黎見下你地 ga..

Rank: 5Rank: 5


2967
412#
發表於 07-12-21 13:25 |只看該作者
係咪central 果間
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:21 發表
你地會去邊??今晚我會去H&M shopping, 如果同區, shop完都會出黎見下你地 ga..
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
413#
發表於 07-12-21 13:37 |只看該作者
朗豪坊

原文章由 雪文 於 07-12-21 13:25 發表
which H& M

Rank: 5Rank: 5


2967
414#
發表於 07-12-21 13:41 |只看該作者
其實我仲未知我地今晚去邊
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-21 13:37 發表
朗豪坊
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
415#
發表於 07-12-21 13:45 |只看該作者
HI... all  afternoon
I come back

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
416#
發表於 07-12-21 14:08 |只看該作者
hi, Nov

原文章由 novemberwm 於 07-12-21 13:45 發表
HI... all  afternoon
I come back

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
417#
發表於 07-12-21 14:08 |只看該作者
不是工展會咩, 定係 ??

多多, 出來啦

原文章由 cyclmama 於 07-12-21 13:41 發表
其實我仲未知我地今晚去邊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
418#
發表於 07-12-21 14:12 |只看該作者
我細佬突然話明天中午來我屋企食飯

有時間煮先啦

Rank: 5Rank: 5


3212
419#
發表於 07-12-21 14:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-21 14:08 發表
hi, Nov


好耐冇同你地傾計啦, 大家都好似已經進入放假的mood.......

Rank: 5Rank: 5


3212
420#
發表於 07-12-21 14:15 |只看該作者
我今晚要去我mami 屋企做節......如果唔係就可以join你地一齊play.......
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖