註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:58 發表 龍媽: 你屋企果頭大風嗎???
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 14:59 發表 係呀,我行左呢一步就無得返轉頭啦,一返轉頭會仲大鑊呀 係呀,就係好似你咁講啦佢就要睇我的做法再諗我會接受佢咩做法, 再做出來. 所以轉數超快啊 我要時時刻刻諗佢下一步想點,同佢講野又要好小心架 ...
原文章由 多利是 於 07-12-14 15:03 發表 E...咁咪好好玩?? 不過小心凍親 呢招我就用唔著啦, 佢沖涼會拎埋d衫入廁所架
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 14:29 發表 去威尼斯人住一晚先返啦.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 14:51 發表 love: 你介紹修腳果間要加價啦, 由120+到150.
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 03:10 PM 發表 好貴wor. c6唔知係咪驚我學佢玩失蹤, 叫我幾夜都要返屋企:tongue:
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-12-14 15:10 發表 c6唔知係咪驚我學佢玩失蹤, 叫我幾夜都要返屋企:tongue:
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 15:03 發表 大, 成日要綁窗的.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 15:07 發表 今個聖誕有冇邊套戲好吸引呢 ??????
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 14:58 發表 我又o甘睇... 妳一早諗定用呢個方法對付佢了嘛. (唔好意思, 我用左對付呢個字) 所以妳一定要忍................... 佢就要睇妳的做法再諗妳會接受佢咩做法, 再做出來. 所以轉數超快啊. 突然諗到d野... 妳將呢d ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 15:14 發表 綁窗 點綁
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 15:16 發表 咁你住幾樓????
原文章由 come爸嘩 於 07-12-14 15:15 發表 老鼠果套囉, 我諗住同女女睇.:)
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 15:06 發表 love: 唉, 佢醒目麻, 又中意整古人, 會諗人地整古佢嘍. 慢慢佢先會知, 凡事先諗好個面先會開心好多... 否則...煩惱自知呀. :loveliness:
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-14 15:06 發表 芝麻開門...................
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-14 03:23 PM 發表 哈哈哈哈哈哈,睇完我想大笑呀