關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
401#
發表於 07-11-20 10:18 |只看該作者
我而家又好鬼火

我老豆而家日日係我弟婦面前話佢哋仲有錢, 仲做得到, 可以支持佢哋買樓. 但最衰我媽唔放D股票, 而家跌到無咗一半等等等.

係咁要倒晒自己D錢先叫舒服, 我老豆成世都係咁, 手指咬出唔咬入.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
402#
發表於 07-11-20 10:18 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 10:15 硐表
我最最最勞氣係亞仔d字, 如果佢d字寫番正常d, 做功課我就唔會鬧佢

我女d字有時都好核凸!!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
403#
發表於 07-11-20 10:18 |只看該作者
我同你一模一樣, 昨天勁多工課, 個補習成 7:00先來, 我 8:15 回家都未做完/温完功課, 亞女9:30就 , 我吾比攪到 10:30 叫做温曬, 但吾熟。祝亞女好運。

love, 上次你在那裏找補習, 比条 link 我, 我想換個。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:01 硐表
係咁快手既 我尋日加起上來用左2.5小時左右先做好曬 都唔知做咩鬼野尋日成10樣功課其中有5樣係上次測驗及默書的改正 我一見到已頭暈,攪曬功課先默書 亞囡最後成11點 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
404#
發表於 07-11-20 10:20 |只看該作者
我地尋日先派ja


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 10:08 硐表
尋日無咩功課做, 如果唔係個份堂課, 根本3個字已做完, 係個份垃圾用左我1個鐘頭, 仲激到我無胃口食飯添ar, 我無影低咋, 我下次影低比你地睇, 你地就會覺得佢d字真係好x核突gar la

測驗默書改正, 上次派時已改左lor  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
405#
發表於 07-11-20 10:21 |只看該作者
你老豆話自己仲做得倒係乜野意思?? 仲可返工嗎???
你而家唔好再講任何野了, 由得你老豆吧!!!

原文章由 雪文 於 07-11-20 10:18 硐表
我而家又好鬼火

我老豆而家日日係我弟婦面前話佢哋仲有錢, 仲做得到, 可以支持佢哋買樓. 但最衰我媽唔放D股票, 而家跌到無咗一半等等等.

係咁要倒晒自己D錢先叫舒服, 我老豆成世都係咁, 手指咬出唔咬 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
406#
發表於 07-11-20 10:22 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-20 10:18 硐表
我同你一模一樣, 昨天勁多工課, 個補習成 7:00先來, 我 8:15 回家都未做完/温完功課, 亞女9:30就 , 我吾比攪到 10:30 叫做温曬, 但吾熟。祝亞女好運。

你女好早 , 我女成10:30pm都唔願 呀.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
407#
發表於 07-11-20 10:24 |只看該作者
你未見識過, 你見過就會話你女d字好靚gar la

我之前同我同事講, 佢都唔信, 有日我帶本習作比佢睇, 佢O晒咀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:18 硐表

我女d字有時都好核凸!!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
408#
發表於 07-11-20 10:25 |只看該作者
佢未温完架, 但 Mr. Chow 急 call 佢. 再温都冇用。跟住上床, 3 分鐘就 。我唸佢真系好tired。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:22 硐表

你女好早 , 我女成10:30pm都唔願 呀.....

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-11-20 10:28 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
409#
發表於 07-11-20 10:25 |只看該作者
我仔9:30坐係度已訓著
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:22 硐表

你女好早 , 我女成10:30pm都唔願 呀.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
410#
發表於 07-11-20 10:25 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 10:24 硐表
你未見識過, 你見過就會話你女d字好靚gar la

我之前同我同事講, 佢都唔信, 有日我帶本習作比佢睇, 佢O晒咀

係咪好似打風咁呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
411#
發表於 07-11-20 10:34 |只看該作者
老細出左去~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
412#
發表於 07-11-20 10:36 |只看該作者
咁都得

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:10 硐表
我女尋日放學返到屋企先發現水樽唔見左!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
413#
發表於 07-11-20 10:36 |只看該作者
, 再加埋打風
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:25 硐表

係咪好似打風咁呀???

Rank: 8Rank: 8


17382
414#
發表於 07-11-20 10:37 |只看該作者
勞氣就唔算既,係尋日無啦啦咁鬼c多囉:-|

原文章由 funbabyhk 於 07-11-20 10:11 硐表
米就係, 每天都好勞氣 (叫仔仔做功課) 已經習慣晒

Rank: 8Rank: 8


17382
415#
發表於 07-11-20 10:41 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: 雪文由得佢地啦,錢係佢地就由得佢地了,將來有咩野都唔關你事


原文章由 雪文 於 07-11-20 10:18 硐表
我而家又好鬼火

我老豆而家日日係我弟婦面前話佢哋仲有錢, 仲做得到, 可以支持佢哋買樓. 但最衰我媽唔放D股票, 而家跌到無咗一半等等等.

係咁要倒晒自己D錢先叫舒服, 我老豆成世都係咁, 手指咬出唔咬 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
416#
發表於 07-11-20 10:42 |只看該作者
佢無任何收入.
難听D, 佢而家係指意我媽的錢. 因我媽有錢過佢.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 10:21 硐表
你老豆話自己仲做得倒係乜野意思?? 仲可返工嗎???
你而家唔好再講任何野了, 由得你老豆吧!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
417#
發表於 07-11-20 10:43 |只看該作者
morning!
今日爆煲.... 之後每跌1000點買一次貨.
:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
418#
發表於 07-11-20 10:45 |只看該作者
係啦,平時5-6樣都ok的,係尋日咁多 你8:15先返到屋企 真係暈


有幾間,你睇睇:-| :-|

http://www.go2tutor.com/tuition_index.asp?OVRAW=%E4%B8%8A%E9%96%80%E8%A3%9C%E7%BF%92&OVKEY=%E4%B8%8A%E9%96%80%20%E8%A3%9C%E7%BF%92&OVMTC=standard&OVADID=2289275042&OVKWID=4614363542


http://www.ectutor.com/index.asp


[email=<a href=]http://www.hometeacher.com.hk/TB_CASElist.asp[/email]" target="_blank">http://www.hometeacher.com.hk/TB_CASElist.asp


原文章由 katiekma 於 07-11-20 10:18 硐表
我同你一模一樣, 昨天勁多工課, 個補習成 7:00先來, 我 8:15 回家都未做完/温完功課, 亞女9:30就 , 我吾比攪到 10:30 叫做温曬, 但吾熟。祝亞女好運。

love, 上次你在那裏找補習, 比条 link  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
419#
發表於 07-11-20 10:45 |只看該作者
我昨日都好勞氣, 亞仔日日話做晒,話只余一樣功課. 但都last就係會變咗二, 三樣無做

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 10:37 硐表
勞氣就唔算既,係尋日無啦啦咁鬼c多囉:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
420#
發表於 07-11-20 10:46 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 10:43 硐表
morning!
今日爆煲.... 之後每跌1000點買一次貨.
:cry:

龍媽: 有平貨執做乜:cry: 呀???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖