關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
401#
發表於 07-11-9 15:34 |只看該作者
都會架BUT我會同亞囡講:媽咪唔會講大話架


原文章由 yan02 於 07-11-9 15:28 硐表
我想問你地的小朋友會不會要你同他夾份講大話

話說昨天我女放假在家,我返工時同他講,"你今天要乖,不好成日吵細佬睡覺,如果表現好,我返來比糖她吃 "昨天他又真係表現得幾好,
成日沒打過電話比我,甘我返去,阿姨己 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
402#
發表於 07-11-9 15:34 |只看該作者
: : :

原文章由 cyclmama 於 07-11-9 15:28 硐表
咁你有冇引錯大仔條蛇

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
403#
發表於 07-11-9 15:35 |只看該作者
我都係咁諗 (意思)
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 15:31 硐表
我估係我地大人(家長)同其他同學媽咪傾完計收到FUNG(如邊個比人罰邊個比老師 )我地知道都當無聽過唔洗同自己個小朋友講番呱

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
404#
發表於 07-11-9 15:35 |只看該作者
唔係wor, MTR有啦.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 15:31 硐表
我可以 6:30pm 或之前到.
文文佢地幾個要行到去裕民中心果邊先有 '榮華' wor....
會唔會遲 d 先到?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
405#
發表於 07-11-9 15:36 |只看該作者
文文, 你囡果件事你已問到其他人意見未?
你有冇同老公講, 佢有咩反應?
原文章由 雪文 於 07-11-9 15:34 硐表
: : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
406#
發表於 07-11-9 15:37 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 15:31 硐表
我可以 6:30pm 或之前到.
文文佢地幾個要行到去裕民中心果邊先有 '榮華' wor....
會唔會遲 d 先到?

榮華~~直頭地鐵站的舖就有一間啦, 應該6:30pm可以到好味王.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
407#
發表於 07-11-9 15:37 |只看該作者
KT mtr 有店舖咩
原文章由 雪文 於 07-11-9 15:35 硐表
唔係wor, MTR有啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
408#
發表於 07-11-9 15:39 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-9 15:25 硐表
即係只可以mami 互傳消息,但係唔好俾亞仔知, 係咪咁呀

yes!.

想問都要 蔽重就輕的引佢地自已講出來..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
409#
發表於 07-11-9 15:42 |只看該作者
有啦, 好多人有好多建議呀.
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1195808&extra=page%3D1

我老公係咁講係倒影wor.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 15:36 硐表
文文, 你囡果件事你已問到其他人意見未?
你有冇同老公講, 佢有咩反應?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
410#
發表於 07-11-9 15:44 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 15:37 硐表
KT mtr 有店舖咩

而家官塘地鐵站有好多舖架啦: 美心, 大班, 7-11, 點點綠, 優之良品, 星巴克~~等等.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
411#
發表於 07-11-9 15:46 |只看該作者
我都會話如果爸爸問就會講, 唔會講大話
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 15:34 硐表
都會架BUT我會同亞囡講:媽咪唔會講大話架

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
412#
發表於 07-11-9 15:49 |只看該作者
我有個朋友的家姐開紙扎舖, 如有需要幫忙可 我.
原文章由 雪文 於 07-11-9 15:42 硐表
有啦, 好多人有好多建議呀.
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1195808&extra=page%3D1

我老公係咁講係倒影wor.

Rank: 8Rank: 8


17382
413#
發表於 07-11-9 15:50 |只看該作者
倒影

原文章由 雪文 於 07-11-9 15:42 硐表
有啦, 好多人有好多建議呀.
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1195808&extra=page%3D1

我老公係咁講係倒影wor.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
414#
發表於 07-11-9 15:51 |只看該作者
我唔知有埋榮華
原文章由 come爸嘩 於 07-11-9 15:44 硐表

而家官塘地鐵站有好多舖架啦: 美心, 大班, 7-11, 點點綠, 優之良品, 星巴克~~等等.

Rank: 8Rank: 8


17382
415#
發表於 07-11-9 15:53 |只看該作者
雪文你諗住點攪


原文章由 雪文 於 07-11-9 15:42 硐表
有啦, 好多人有好多建議呀.
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1195808&extra=page%3D1

我老公係咁講係倒影wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
416#
發表於 07-11-9 15:53 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 15:51 硐表
我唔知有埋榮華

有架, 我係果度買過蘿蔔糕架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
417#
發表於 07-11-9 16:03 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-9 15:46 硐表
我都會話如果爸爸問就會講, 唔會講大話

me too......................................

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
418#
發表於 07-11-9 16:04 |只看該作者
你地有冇人想飲 beer?  因好味王有酒叫, 自己買 or 叫外賣的.
如果想飲, 我會在 7-11 買過去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
419#
發表於 07-11-9 16:06 |只看該作者
yi,今日你哋無睇到咩.  AMY會叫一個媽咪今晚一齊去好味王, 都係我囡同學仔媽咪, 佢feel到加, 佢屋企開e紙鋪的.  同埋佢會織條線俾我女.  咁希望佢今晚來到再一齊上我屋企啦.

我剛剛又打咗電話俾我囡班主任, 我麻煩佢同我女講吓, 唔好 , 見到就祈禱.   咁佢話好, 同埋建議我開住燈, 咁都幾好, 個位光晒,就算倒影都無啦.

我有嘢做啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-9 15:53 硐表
雪文你諗住點攪

Rank: 6Rank: 6


8953
420#
發表於 07-11-9 16:07 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-9 16:04 硐表
你地有冇人想飲 beer?  因好味王有酒叫, 自己買 or 叫外賣的.
如果想飲, 我會在 7-11 買過去

傻妹, 叫外賣啦, 有冰的嘛.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖