註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:32 硐表 紅色, 咁特別加
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:37 硐表 係呀, 係學校冷衫, 手袖有個黃色圈.
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:34 硐表 我地都唔係白色喎. 自購, 灰. 留唔到呀. 白色唔好留啦, 第二年都轉左色, 女仔唔中意的呀.
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:41 硐表 係咪都有背心的 ? 我等校車有唔少學生係我地村都, 架校車仲遲過我地, 成8點先到. 妳地都係返8:30 AM? 係咪 ?
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:42 硐表 又一個失望:cry: 咁自己買啦. 亞哥有二件我都買大咗, 買咗 10碼, 我諗明年仲啱, 亞妹買 8碼就 OK啦.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:15 硐表 出去飲野係咪=落bar 飲酒??? lee樣我又唔"好", 一來自己唔識飲, 又覺得啤酒好難飲......but n年前都有去湊下熱鬧囉!!! 2人去飲野要成5XX架???? 我真係唔知訂啦! ...
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:34 硐表 咦, 我仲以為你係啤酒桶來添!!!!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:35 硐表 真係唔似. 睇落打得都飲得.
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:18 硐表 想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ? 我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:44 硐表 你地基x穿白色冷衫嗎?>>>
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:49 硐表 飲芝華仕 ($750一支)..
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:33 硐表 你係咪發緊夢都掛住亞仔要入李X強呢????
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:49 硐表 出去飲野係咪=落bar 飲酒??? yes 而家落bar, 我地唔飲啤酒架, 一係飲紅酒, or 飲芝華仕 ($750一支)..
原文章由 雪文 於 07-10-15 16:02 硐表
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:59 硐表 熱天係. 冬天灰色的, 不過去年開始又改成紅色有校徽的, 但我買咗灰, 無轉.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:09 硐表 好彩我同我老公都唔"好"lee d 咁貴嘅消遣架唧!!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 16:15 硐表 返大6就試過去聽下歌同跳下舞, 係香港時間好難抽的......
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:10 硐表 乜成日轉架????