關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
401#
發表於 07-10-15 15:37 |只看該作者
係呀, 係學校冷衫, 手袖有個黃色圈.

原文章由 雪文 於 07-10-15 15:32 硐表
紅色, 咁特別加

Rank: 6Rank: 6


8953
402#
發表於 07-10-15 15:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:37 硐表
係呀, 係學校冷衫, 手袖有個黃色圈.

係咪都有背心的 ?  我等校車有唔少學生係我地村都, 架校車仲遲過我地, 成8點先到. 妳地都係返8:30 AM? 係咪 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
403#
發表於 07-10-15 15:42 |只看該作者
又一個失望:cry:

咁自己買啦.   亞哥有二件我都買大咗, 買咗 10碼, 我諗明年仲啱, 亞妹買 8碼就 OK啦.


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:34 硐表

我地都唔係白色喎. 自購, 灰. 留唔到呀.
白色唔好留啦, 第二年都轉左色, 女仔唔中意的呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
404#
發表於 07-10-15 15:42 |只看該作者
有背心架!
返8:25am, 上年返8:30am, 今年早左5mins.
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:41 硐表

係咪都有背心的 ?  我等校車有唔少學生係我地村都, 架校車仲遲過我地, 成8點先到. 妳地都係返8:30 AM? 係咪 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
405#
發表於 07-10-15 15:44 |只看該作者
你地基x穿白色冷衫嗎?>>>
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:42 硐表
又一個失望:cry:

咁自己買啦.   亞哥有二件我都買大咗, 買咗 10碼, 我諗明年仲啱, 亞妹買 8碼就 OK啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
406#
發表於 07-10-15 15:49 |只看該作者
出去飲野係咪=落bar 飲酒??? yes
而家落bar, 我地唔飲啤酒架, 一係飲紅酒, or 飲芝華仕 ($750一支)..

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:15 硐表
出去飲野係咪=落bar 飲酒??? lee樣我又唔"好", 一來自己唔識飲, 又覺得啤酒好難飲......but n年前都有去湊下熱鬧囉!!!
2人去飲野要成5XX架???? 我真係唔知訂啦!
...

Rank: 8Rank: 8


17382
407#
發表於 07-10-15 15:49 |只看該作者
個個都以為我飲得又劈得
其實我2樣都唔得架


原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:34 硐表
咦, 我仲以為你係啤酒桶來添!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
408#
發表於 07-10-15 15:51 |只看該作者
學come come話齊:嚇鬼ja


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:35 硐表

真係唔似. 睇落打得都飲得.

Rank: 5Rank: 5


4210
409#
發表於 07-10-15 15:52 |只看該作者
亞仔著緊33

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-15 15:18 硐表
想問下妳地d仔女, 6y+~7y+ 著緊幾多號鞋 ?
我女7y+,佢腳大, 家下要著34 大小小加雙鞋墊.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
410#
發表於 07-10-15 15:59 |只看該作者
熱天係.

冬天灰色的, 不過去年開始又改成紅色有校徽的, 但我買咗灰, 無轉.


原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 15:44 硐表
你地基x穿白色冷衫嗎?>>>

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
411#
發表於 07-10-15 16:02 |只看該作者
   

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:49 硐表
飲芝華仕 ($750一支)..

Rank: 5Rank: 5


3212
412#
發表於 07-10-15 16:05 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 14:33 硐表
你係咪發緊夢都掛住亞仔要入李X強呢????


暗地里我係咁諗, 耐唔耐都會發下夢gar.. 不過都係要到時睇仔仔的表現(各方面) 其實李x強可以的話都近近地, 藍循&油基我都幾LIKE

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
413#
發表於 07-10-15 16:09 |只看該作者
好彩我同我老公都唔"好"lee d 咁貴嘅消遣架唧!!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-15 15:49 硐表
出去飲野係咪=落bar 飲酒??? yes
而家落bar, 我地唔飲啤酒架, 一係飲紅酒, or 飲芝華仕 ($750一支)..

Rank: 8Rank: 8


17382
414#
發表於 07-10-15 16:09 |只看該作者
係呀,佢地鍾意加綠荼來飲的,但我一d都唔鍾意


原文章由 雪文 於 07-10-15 16:02 硐表
   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
415#
發表於 07-10-15 16:10 |只看該作者
乜成日轉架????
原文章由 雪文 於 07-10-15 15:59 硐表
熱天係.

冬天灰色的, 不過去年開始又改成紅色有校徽的, 但我買咗灰, 無轉.

Rank: 5Rank: 5


3212
416#
發表於 07-10-15 16:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:09 硐表
好彩我同我老公都唔"好"lee d 咁貴嘅消遣架唧!!!!


返大6就試過去聽下歌同跳下舞, 係香港時間好難抽的......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
417#
發表於 07-10-15 16:22 |只看該作者
我返大陸都無去飲酒架!!!
原文章由 novemberwm 於 07-10-15 16:15 硐表


返大6就試過去聽下歌同跳下舞, 係香港時間好難抽的......

Rank: 5Rank: 5


4210
418#
發表於 07-10-15 16:23 |只看該作者
我都係間唔中先去, 係過時過節, 朋友生日先去咋, 不過我老公就一星期最少都有2晚會去飲野....

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:09 硐表
好彩我同我老公都唔"好"lee d 咁貴嘅消遣架唧!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
419#
發表於 07-10-15 16:28 |只看該作者
係囉, 個日有個家長先同我講, 佢打電話返學校投訴, 你估D家長好有錢呀, 年年改.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-15 16:10 硐表
乜成日轉架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
420#
發表於 07-10-15 16:32 |只看該作者
講返昨日單嘢, 我對仔女听咗 大口咁問我, 點解佢哋亞媽要扔小朋友落街呀

你哋話點荅 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖