關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
401#
發表於 07-10-2 15:56 |只看該作者
雪文: 隻1898我心思思想走啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
402#
發表於 07-10-2 15:57 |只看該作者
又真係睇唔出WOR:-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:50 硐表
我同佢前世撈亂骨頭gar ma, 一講野即鬧交gar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
403#
發表於 07-10-2 15:57 |只看該作者
佢成日話條街有危險, 喝住個仔, 但佢又唔知佢喝得好討厭wor

我記得我鬧佢咩gar, 咁之前我野比佢食, 佢有支”, 之後掉左, 我再比野佢食時, 就同佢講唔好掉支”, 因為無晒, 佢就發爛, 話咁唔通我……. (下刪幾十字), 我咪嘈佢lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
404#
發表於 07-10-2 15:59 |只看該作者
ar, 好好笑ar, 燒野食比我仔食, 好似岩岩拍拖咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 15:55 硐表
同你囡就無問題的因為佢知你亞囡細,佢要就下佢:D
尋日同HOGNA差D打交咁濟 佢2個又嘈交WOR,唔知做咩事後來我囡竟然同HOGNA一齊BBQ,之後我囡仲坐定係度燒腸比HOGNA食 真係比佢2個笑死  

...

Rank: 8Rank: 8


17382
405#
發表於 07-10-2 16:00 |只看該作者
唔會,都有呢個問題架,幼稚園果時老師都講左佢社交上有問題架啦,成日同人嘈架,可能自的中心強,我E+都一路教緊佢做野要理下人感受先架

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:51 硐表
我就會驚佢如果一直都係咁樣的話, 會無乜真心朋友囉!!!
(會唔會太擔心左呢?)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
406#
發表於 07-10-2 16:02 |只看該作者
其實好少事架咋喎....
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:57 硐表
佢成日話條街有危險, 喝住個仔, 但佢又唔知佢喝得好討厭wor

我記得我鬧佢咩gar, 咁之前我野比佢食, 佢有支 “差”, 之後掉左, 我再比野佢食時, 就同佢講唔好掉支“差”, 因為無晒, 佢就發爛, 話咁唔通我……. ( ...

Rank: 8Rank: 8


17382
407#
發表於 07-10-2 16:03 |只看該作者
係呀,我見你老公全程都有大叫個仔, 話佢等等
你老公好似好緊張下

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:53 硐表
佢成日話個仔咩咩咩, 我叫過佢唔好成日係條街度大叫個仔, 喝佢, 佢又話我咩咩咩, 都費時彩佢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
408#
發表於 07-10-2 16:04 |只看該作者
你見到我鬧佢, 但你見唔到係佢撩我先呢

又話熱又話咩, 不停係度呻, 個面口好似好難為佢咁, 係人都熱la, 淨得佢一個咩
原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:53 硐表
但係我尋日淨係見倒得你一個人唱單簧咋喎....

Rank: 8Rank: 8


17382
409#
發表於 07-10-2 16:04 |只看該作者
又好似係WOR

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:53 硐表
但係我尋日淨係見倒得你一個人唱單簧咋喎....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
410#
發表於 07-10-2 16:06 |只看該作者
我想問下, 你覺得佢全程喝住個仔有無問題? 係咪好煩? 係咪過份緊張? 小朋友玩時一定有argue, 我覺得唔係太過份就由佢地小朋友去處理

中肯d, 我都想知我有無問題
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:03 硐表
係呀,我見你老公全程都有大叫個仔, 話佢等等
你老公好似好緊張下

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
411#
發表於 07-10-2 16:06 |只看該作者
我同事話都可以走, 股市好唔理性, 都是回套的時候.
只供你參考.

我老豆返來, 我話返佢听, 激C佢.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:56 硐表
雪文: 隻1898我心思思想走啦!!!ops:" /> ops:" /> ops:" /> ops:" />

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-2 16:08 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
412#
發表於 07-10-2 16:09 |只看該作者
lee樣野我都係覺得唔多好, 我女又係咁架!!
之前7-8月又成日話熱熱熱, 我同佢講, 而家係夏天, 梗係熱架啦!
不過尋日佢地成班人係公園平台玩到成身濕晒, 我叫佢咁熱休息一下先啦, 佢又話唔駛....
原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:04 硐表
係人都熱la, 淨得佢一個咩

Rank: 8Rank: 8


17382
413#
發表於 07-10-2 16:10 |只看該作者
咁我都認同你老公話個仔時都幾激下既,又唔係D咩野JA我見佢地成班係藍球場果邊玩緊時你老公都係咁話亞仔

如果日日係咁一開口就 又真係幾火既,但2個人相處又真係須要包容對方架WOR,我都要包容我個C6啦:evil: :evil: :evil:


原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:57 硐表
佢成日話條街有危險, 喝住個仔, 但佢又唔知佢喝得好討厭wor

我記得我鬧佢咩gar, 咁之前我野比佢食, 佢有支 “差”, 之後掉左, 我再比野佢食時, 就同佢講唔好掉支“差”, 因為無晒, 佢就發爛, 話咁唔通我……. ( ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
414#
發表於 07-10-2 16:11 |只看該作者
ar, 唔知點解我一同佢講野就嘈gar la, 因為佢個態度係只係佢岩無我岩ma



所以我唔係太想叫佢黎, 不過見假期又唔想掉底佢一個人, 好似好慘咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:04 硐表
又好似係WOR

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
415#
發表於 07-10-2 16:13 |只看該作者
如尋日的情況, 我又覺得你老公緊張左d, 係又叫唔係又叫(我覺得你亞仔好似唔多聽佢咁? 定係玩得太開心唔理其他人?!)
好似我女同love女吵架, 我都由得佢地自己處理, 細路吵架, 過多一陣又玩埋一堆啦!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 16:06 硐表
我想問下, 你覺得佢全程喝住個仔有無問題? 係咪好煩? 係咪過份緊張? 小朋友玩時一定有argue, 我覺得唔係太過份就由佢地小朋友去處理

中肯d, 我都想知我有無問題
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
416#
發表於 07-10-2 16:14 |只看該作者
我自己細個, 就遇到D咁性格的女仔.  咁我又C人唔埋堆, 就俾佢群打.  

而家個大家姐, 仲同幾個小學同學好老友, 同我當然無啦. 我的小學同學話返我听, 佢個人好真, 不會變通, 但人心哋唔差.   但佢到而家中未嫁得出囉, 性格太強, 男人點頂.

( Love,你唔使擔心,你亞囡幾靚女)

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 15:51 硐表
我就會驚佢如果一直都係咁樣的話, 會無乜真心朋友囉!!!
(會唔會太擔心左呢?)

Rank: 8Rank: 8


17382
417#
發表於 07-10-2 16:14 |只看該作者
係呀我囡坐定係度燒架,燒好左仲自己整出來放係個碟上面再拿去比你亞仔食TIM呀 真係人細鬼大

原文章由 hoganmama 於 07-10-2 15:59 硐表
係ar, 好好笑ar, 燒野食比我仔食, 好似岩岩拍拖咁

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
418#
發表於 07-10-2 16:15 |只看該作者
最慘係佢唔覺得佢有問題, 佢成日話唔怕一萬, 只怕萬一, 有咩意外就唔好, 同埋佢好保護個仔, 唔比人蝦佢gar, 如果係公園有小朋友蝦亞仔, 佢會出聲鬧個細路lor

某程度上當然你要睇住小朋友la, 但連我仔都覺得佢煩, 唔聽佢講
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-2 16:10 硐表
咁我都認同你老公話個仔時都幾激下既,又唔係D咩野JA我見佢地成班係藍球場果邊玩緊時你老公都係咁話亞仔

如果日日係咁一開口就 又真係幾火既,但2個人相處又真係須要包容對方架WOR,我都要包容我個C6啦:evil: :evil: : ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
419#
發表於 07-10-2 16:16 |只看該作者
我真係想走2/3先!!!:-|
原文章由 雪文 於 07-10-2 16:06 硐表
我同事話都可以走, 股市好唔理性, 都是回套的時候.
只供你參考.

我老豆返來, 我話返佢听, 激C佢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
420#
發表於 07-10-2 16:17 |只看該作者
同我仔一樣, 無D忍耐力:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-2 16:09 硐表
lee樣野我都係覺得唔多好, 我女又係咁架!!
之前7-8月又成日話熱熱熱, 我同佢講, 而家係夏天, 梗係熱架啦!
不過尋日佢地成班人係公園平台玩到成身濕晒, 我叫佢咁熱休息一下先啦, 佢又話唔駛....
...
‹ 上一主題|下一主題